نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جاسوس - پائولو کوئیلو

آوا الهامی
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
شبیه مادام بواری بود واسم و خب کتابهایی که جنبه واقعیت تاریخی داشته باشند قشنگ تر از رمانهای کلاسیک دیگند واسم
حسین میرزایی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
کیفیت صدا و راوی عالی بود
ماتاهاری! شاید بعد شنیدن سرنوشت دیگه‌ای رو براش طلب کنید
به هر حال ارزش شنیدن رو حتما داره
شیما
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
ازین کتاب‌هایی بود که بعد تموم کردنش تا مدتی به شخصیت اصلی کتاب ماتاهاری فکر میکردم و به نظرم کتاب خوبی بود
Rojin mohebi
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
مثل همه کتاب‌های کوییلو عالی و بی نقص، بدون جبهه گرفتن و دخیل کردن نطر شخصی، واقعیت خالص رو به تصویر کشیده
Ali Akbar Arezumandi
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
این کتاب طوری روایت میشه که شونده درگیر خودش می کنه و با خودش میمونه قلب داستان کلا نوشته های پائولو کوئیلو رو میپسندم
آرمین تبیان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
کتاب می‌خواهد به ما بگه که بعد از جنگ و یا یک اتفاق مهمی که در یک کشور میفته دادگاه قادر نیست به خوبی تصمیم بگیره
راضیه مشایخی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
این کتاب با کتابهای دیگه‌ای که از نویسنده خونده بودم خیلی متفاوت بود ولی توضیح لحظات و احساسات نقش اصلی داستان جالب بود
شهرزاد
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
خود نویسنده یه مرده، اما چقدر هنرمندانه تونسته احساسات و زخم‌های یک زن رو از زبان خودش بگه. واقعا این داستان آفرین داره
سیامک ترکاشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
امتیاز من باین کتاب خوب است که متاسفانه در ثبت آن اشتباه شد لذا با پوزش اصلاح می‌نمایم سیامک ترکاشوند
M hsyny
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
مثل همیشه یه کتاب محشر دیگه از کوئیلو
یه زن بی گناه که عاشق زندگی و آزادی بود و بازیچه یه عده مرد خودخواه میشه
سعید
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
عالی بود این کتاب انقدر مهیج و جالب هست که سعی میکنی تمام داستان رو با دقت بخونی خصوصا که آخرش واقعا سورپرایز میشی
نوشین محسنی
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
کتاب واقعا جالبی هست صفحه ای تلخ از تاریخ اون مردم دنبال پیدا کردن حقیقت نبودن اونها فقط دنبال یک قربانی بودن.
فاطمه بابایی
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
داستان عجیبی بود مخصوصا اخر داستان نمیدونم برای من زیاد جالب نیومد امیدوارم بقیه با گوش دادن به داستان ازش لذت ببرن
فهیمه داودی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
این داستان به شجاعت یک زن بی‌فراز و نشیب و تصمیم او برای زندگی به شکلی نو و برخلاف عرف‌های دورانش می‌پردازد.
سیده مهری محمدی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
عالیِ. داستانِ زندگیِ یه خانوم هستش که رقاصه بوده و در زمانِ جنگ آلمان و فرانسه متهم به جاسوسی میشه و اعدام میشه
زهره جواهرکلام
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
کتاب بسیار قشنگی بود و من از شنیدنش لذت بردم، واقعا هر کتاب خونی باید لااقل یک بار این کتاب رو بخونه یا گوش بده
پریسا روح الهي
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
متاسفانه نتونستم خیلی با داستان ارتباط برقرار کنم. از وقایع خیلی سطحی میگذشت و بیشتر شبیه گزارش بود.
Farahnaz
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
بسیار تامل برانگیز و در عین حال جالب بود. زندگی واقعی برخی از زنان را به تصویر می‌کشید که شاید هیچگاه در تصور نگنجد.
Maedjabalameli
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
به نظر من کتاب خوبی نبود کسل آور
از اینکه شخصیت داستان خودش جاهل و بی ثبات بود و دیگران و محکوم میکرد متنفر بودم
zahra ashrafpouri
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
این کتاب یکی از کتاب‌هایی بود که دوست نداشتم به اتمام برسد و این سبک داستانها همیشه برای من جذاب بوده است
Ali Zare
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
پائولو کوئیلو از نویسندگانیه که کاملا بی غرض مینویسه. این کتابش هم مانند بقیه کتابهاش عالی بود ممنون از کتابراه
سیاوش تیموری
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
ترجمه عالی شخصیت پردازی وخاطره گویی ازگذشته باریزه نگاری عالی وقایع نگری باتوضوعات جز به جز خوب ودلپسند ممنون
فاطمه بهروزی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
کتابی زیبا با بیانی منحصر به فرد از نویسنده رمان مشهور کیمیاگر که بسیار جذاب هست و توصیه میکنم حتما بخونیدش
نسرین محمودیان
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
کتاب بدی نبود ولی از بعضی از مسائل مهم تیتروار رد میشد که از اهمیت موضوع به نظرم کم میکرد. در هر حال بد نبود.
حسن پوریحیی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
بسیار عالی کوئیلو قلمی روان دارد و میتواند انسان را به گونه ای در محیط قرار دهد که انگار خود شاهد ماجراست
م. ح. هاشم الحسینی
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
چیز خاصی برای بیان در آن ندیدم. به نسبت کتابهای داستانی دیگر ضعیف بود و نظیر برخی کتاب‌ها ذهن را درگیر خود نمی‌کرد.
Somaye Yaghoobi
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
وای فقط اون لحظه که متوجه شدم خود لادوکس جاسوس آلمان بوده چقدر گریه کردم برای مظلومیت آدم‌های بی پارتی مثل ماتا
moti
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
کتاب خیلی خوبیه و مطالب آموزنده زیادی داره
به شخصه کتاب‌هایی که حالت زندگی نامه دارند رو خیلی می‌پسندم 🤝
یگانه زهرا منصوری
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
در موضوعش که زن رقاصه و بدکاره بود بد نیست یک کتاب در مورد سرنوشت چنین افرادی خواند تا بدانیم همه شأن به قهقرا می‌روند.
Faranak.rouzbehani
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
کلا کتاب‌های پائولو رو دوست دارم، و گوینده متن هم صداش برای کتاب صوتی عالی، داخل داستان نگهت میداره، خسته نمیشی
جلال حسینی
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
با شنیدن این کتاب اوضاع و احوال اروپا هنگامی که برای پیشرفت دور خیز کرده بود کاملا حس می‌شود. بسیار عالی و مفید
نصرالله محمدی
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
کتاب خوب وشوایی بود من لذت بردم مخصوصا از نویسنده سر شناس آقای پائولو کوئیلو که خیلی کتاب هاش رو دوست دارن
گُلی
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
کتاب خوبی بود قسمت عجیبش این جاست که هیچ کس به غیر از ماتاهاری نمیدونه که اون واقعا جاسوس بوده یا همه اش اتهام بوده
Fafa
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
کتاب جالبی بود درباره زنی رقصنده که معشوقه‌های زیادی داشته و در ابتدای جنگ جهانی دوم متهم به جاسوسی دو جانبه میشه
غزل م
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
درباره زندگی زنی هلندی هست که رقاص هست و تو جنگ جهانی اول به جرم جاسوسی برای آلمانی‌ها دستگیر میشه جالب بود
📚 احسان نظری 📚
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
این کتاب مناسب عید نبود ولی خب ارزش گوش دادنش هم داشت.. شخصیت داستان هم روسبی بود و هم بعدها جاسوس.... ‌
آزاد عیدی
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
«بزرگ‌ترین جنایت من این بود که زنی مستقل و آزاد در دنیایی بودم که مردان در آن حکم میرانند» جاسوس از پائولو کوئیلو
فائقه
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
زندگینامه ماتاهاری که بر اساس واقعیت نوشته شده زن رقاصی که بازیچه بازی‌های سیاسی میشه و اعدام میشه بسیار کتاب خوبی بود
سحر کاظمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
تاثیر گزار و خوب... پیشنهاد میکنم حتما باید بخونیدش... جالب بود مرسی کتابراه عزیز
زهرا زاهدی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
از لحاظ آشنایی با موقعیت زنان و نوع جامعه در دوران قبل از جنگ جهانی و در حین آن کتاب ارزشمندی بود
Sara shahmoradi
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
ماتاهاری. زنی که از زندگیش می شه ده ها نقد، کتاب و مفهوم رو مورد بررسی قرار داد.
Ashraf Aaseyedbagher
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
روایتی غم انگیز از تاثیر مخرب و برگشت ناپذیر آسیب‌های اجتماعی روی دختری نوجوان
Fara
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
بسیار لذت بردم از گوش سپردن به این کتاب، جزئیات و فضای داستان کاملا قابل تصور بود
Mary
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
برای من کتاب جذابی نبود و نصفه ولش کردم و بعد از مدت ها ادامه اش رو گوش دادم به نظرم کشش نداشت
هدی رضوان پور
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
کتاب‌های پائولو کتاب‌های معنا داری هستن و از اینکه وقت میزارم میخونم خیلی راضی هستم
hamzeh kamali
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
خیلی خوب بود، پیشنهاد میکنم بخونن این کتاب رو به نفراتی که راحت بقیه رو قضاوت میکنن
امیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
کتابی با تم رمز آلود که پیچ و خم‌های مخصوص به خود را دارد و غیر قابل پیش‌بینی، برای من جذاب بود
mona badri
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
جالب بود من کلا کتابای پائولو رو دوست دارم البته این یه کم متفاوت بود ولی بد نبود
النا خاکپرور
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
داستان مهیجی داشت اما گاهی حوصله سربر بود چون به نظرم گویندگی یکنواخت باعث شده بود
Omid Ghasemkhani
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
این کتاب فوق العاده جذاب هست و یک داستان محشری داره واقعا میشه ازش بهترین فیلم هارو ساخت
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
👋 سوالی دارید؟