به نظر من واقعا عالی بود وقتی گوینده از تشبیه ها ی پی در پی استفاده می کرد من از اعماق قلبم حسش می کردم من لحن زیبای گویش پر احساس راوی را تحسین می کنم
این کتاب در مورد زنی که در زمان جنگ از خود گذشتگی کرده این کتاب من رو یاد سریال ارتش سری می انداخت که جان خیلی ها رو نجات میدادن ولی از مرگ این زن متاثر شدم ممنون
این کتاب بسیار صادقانه و جسورانه در مورد همه چیز توضیح داده است و بسیار آموزنده و درد اجتماعی بعضی از جوامع است که نتیجه بعضی روابط نادرست را شامل میشود