سلام و احترام
داستانهای واقعی همیشه آموزههای زیادی به دنبال دارند. خواندن داستانهای واقعی را دوست دارم، هر چند فضای این داستان از ذهنم دور بود. از نقاط قوت داستان متن خوب و خوانش آن بود. در کل خواندن کتاب را به دیگران توصیه میکنم.
اول خسته نباشید خدمت نویسندو ویراسدار وو وشاید من نتونستم خودمو با کتابتون وقف بدمولی واقعا شما از یه داستان بزرگ و فوقلعادهی که داشتین یه کتاب معمولی نوشتین خدایی داستانتون باید یه ملتو میترکوند ولی.... در کل خسته نباشید
ماتاهاری! گناه: زن بودن متفاوت بودن و تلاش برای مشهور بودن و به بازی گرفتن عشق حکم: اعدام اگر بخواهم از نظر خودم او را توصیف کنم او به بازی گرفته شد او بازیگر خوبی بود اما نویسنده مترجم و گویندگان این اثر را بی نظیر کردند
داستان جذابی بود و واقعهای بودن داستان بر جذابیتش افزوده بود اما جاهایی از داستان عمیقا دلم برای این زن سوخت از ظلمی که به واسطه زن بودنش و حسش بر او روا داشتند و روایت داستان هم که واقعا عالی بود
ممنون کتابراه عزیز
در خوب بودن نویسنده شکی نیست ولی متاسفانه فکر نویسنده و شخصیت داستان از آزادی برهنگی خوردن مشروبات الکی و آزادیهای جنسی است خیلیا زندگیشون سختر از این بوده ولی وقتی سرگذشتشون رو میخونی میبینی به چه موفقیتهای بزرگی رسیدن
به شدت کتاب جالبی بود شاید اوایل حس کنید زندگی زنیِ که دوست داشته راحت با همه ارتباط بگیره ولی در نهایت متوجه کلام نویسنده میشید که نشون میده وقتی قدرت دارین و زیبایی ان همه با شما خوبن ولی وقتی ضعیف میشید له تون میکنن واقعا جذاب بود
واقعاً کتاب غیرقابل تحملی بود، از نوعی که من حتی نتونستم کتاب رو تموم کنم... به علاوه اینکه صدای گوینده خوب روی متن ننشسته بود. تنها کتابی که از پائولو کوئیلو که تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم، شیطان و دوشیزه پریم بود.
کتاب درباره زندگی ماتاهاری رقاصی معروف در قرن بیستمه که به جاسوسی برای آلمانها در جنگ جهانی اول محکوم و اعدام میشه، خیلی پائولو کوئیلو دوست داشتنی و کتابهاش واقعا حرف نداره، وقت گذاشتن برای خوندن این کتاب کار بسیار خوبیه.
طرفدار کتاب های پائولو هستم، راوی ها خیلی عالی کتاب رو اجرا کرند و ممنونم ازشون داخل یکی از قسمت ها وکیل گفت:《 به گناه زن بودنت... 》چیزی که متاسفانه هنوز هم میبینیمبه امید روزی که کل دنیا، به مساوی بودن حقوق و شخصیت زن و مرد برسه🤍🤍🤍
یکی از بهترین کتابهایی هستش که من به کتاب خوانها توصیه میکنم و اینکه صدای گرم و دلنشین و گوشنواز سرکار خانم درخشش کمک فوق العادهای میکنن در زمان تمرینها و بکار گیریه مطالب این کتاب. خانم درخشش سلامت باشین و صداتون جاودانه باد.
داستانی گیرا از متن جنگ جهانی با شروعی خوب و متنی روان است.
ترجمه خانم سلطانیه هم روان است و قرائت خانم درخشش و سایر صداپیشگان هم به جذابیت نسخه صوتی افزوده است.
در مجموع داستان جالبی است و شنیدن نسخه صوتی آن را توصیه میکنم.
کتابی زیبا و شنیدنی بود. زخمی در صدای گوینده وجود داشت که داستانها و روایات کتاب رو باور پذیر، تصویرگر و جذاب میکرد نویسنده موضوعات را کلی و پیچیده مطرح کرده بود شنونده دچار چالش میشد و او را به تامل در موضوعات اجتماعی سوق میداد.
این کتاب یه واقعیت تاریخی درمورد زن رقاصه که به جرم جاسوسی از طرف آلمانیها دستگیر میشود این جا سرپرستی بچه رو ازش میگرن اینجا به یک ابزار سیاسی برای رسیدن به مقاصد آلمانی در فرانسه میشه برای کسایی که به سیاست علاقه مندن کتاب خوبیه
کتاب خوبی بود و حوادث و اتفاقاتی که میافتاد رو خوب توصیف میکرد، طوری که میشد فضای متفاوت داستان رو حس کرد با توجه به سختیهایی که توش به وجود اومده بود و هیجانات خوب پیش میرفت که خواننده رو مجبور به گوش دادن و حس کردن داستان میکرد
کتابهای پائولو احتیاج به توصیف نداره و خوانندگان خاص خود را دار اما این کتاب از ساختار کتابهای اوهم فاصله دارد و بیشتر شبیه زندگینانه است و راوی این کتاب هم عالی میخوانند ممنون از کتابراه
کتاب های پائولو واقعا پر از مطالب عرفانی فلسفی است آن هم در قالب رمان و داستان خیلی جالب هست. آگاهی تنها چیزی است که باید در این دنیا کسب کرد. ما به این دنیا آمده ایم تا توشه خود را از آگاهی پر کنیم و آماده سفر بعدی شویم.
در کل، «جاسوس» یه کتاب کوتاهه که بیشتر از یه زندگینامه، یه جور یادداشت دربارهی شجاعت و قضاوت آدمهاست.
اگه دوست داری یه داستان واقعی بخونی که هم قشنگ باشه، هم توش فکر و احساس قاطی شده باشه، این کتاب خیلی میچسبه
روایت زندگی یک زن در صد سال قبل یک زن که ازفقر وگم نامی به ثروت ومعروفیت رسید ودر انتها قربانی طمع وسادگی خوش باوری وغرور وسیاست کشنده جنگ شد، خیلی تاثیر گذار بودو صدای زیبا گویندهاا زیبایی روایت رو چند برابر کرد
کتابی فوق العاده در مورد زنی که تیر باران شد تا اذهان عمومی منحرف شود
ای کاش بیشتر به جزییات پرداخته میشد
از لحظه لحظه کتاب و البته صدای گوینده لذت بردم
و قطعا خواندن یا شنیدن این کتاب رو به بقیه پیشنهاد میدم
عالی زیرا با داستان پردازی جالب و نیم نگاهی به خشونت های رواج یافته در غرب، علیه زنان سطح محتوا را تغییر داده که به نظرم برای کاهش غرب زدگی در کنار لذت بردن از داستان پردازی و گویندگی، این کتاب صوتی مفید است.
کتابی که همونطور که از نویسندش انتظار داریم در مورد معنای زندگی و اصول و ارزش های متفاوت افراد سخن گفته، در مورد اینکه هر کس برای رسیدن به اهدافش تا چه حد میتونه از مرزها و خطوط قرمز عبور کنه. در کل خوبه
نویسنده فضای جنگ جهانی و تصویر کشورها به ویژه فرانسه رو در اون زمان رو به زیبایی به تصویر میکشه و بیان این حوادث از دیدگاه یه خانوم با محدودیتها و طرز فکر اون زمان و جسارتش به داستان رنگ بو دیگهای میده
روایت جالبی داشت اما احساس میکنم بخش دوم که توسط وکیل پیش میره، به جای تعریف، توضیح بود
یعنی خیلی نمیشد لحظه به لحظه داستان رو تصور کرد و کاش نویسنده برای اتصال دو بخش داستان قلم پردازی بیشتری میکردند
پائولو کوئیلو با بیان بیوگرافی از سرگذشت زنی با عنوان ماتاهاری سعی در شناسایی ابعاد نهفته از زندگی شخصی و کاری او دارد. البته در این بین از هنرمندانی که با شیوایی مطلب را به صورت صوتی بیان نمودند باید تشکر کرد.
این کتاب را دوبار گوش دادم. دلم بذای ماتا هاری سوخت. بیگناه به جاسوسی متهم شد. اون یک زن آزاد اندیش بود که دوست داشت برای خودش زندگی خوبی داشته باشه، شاید کارهایی داشت که این اتهام را در اون تقویت میکرد.
با سلام من یکی از طرفداران نویسنده کوئیلو هستم، این کتاب هم مانند دیگر آثار ایشان فوق العاده بود، به همه توصیه میکنم حداقل یکبار مطالعه بفرمایید، درسهایی میتوان از آن گرفت که در زندگی فردی نمیتوان...
کتاب خوبیه. این کتاب نحوهی قضاوت مارو به چالش میکشه اما یه کمی متفاوت از باقی آثار نویسنده است. دیدگاه جامع شناسی داره و شخصیت پردازی خوبی هم داشت و در قسمتهای آخر هم که قلم و سبک نویسنده کاملا معلوم میشه.
گویندگی کتاب خوب بود ومحتوای کتاب ازبی عدالتی ھایی سخن میگوید کہ در مورد ھر انسانی روا میشود اول ظلم کردن بہ یک بچہ وبعد بہ یک زن توسط شوھر ودرکل کتاب را بہ خاطر اسمش جاسوسی خواندم ولی ھیچ اثری ازجاسوس نبود
این کتاب روایت گر ماجرای واقعی زندگی رقاص معروف هلندی، ماتا هاری ست که به جرم جاسوسی برای دولت آلمان در زمان جنگ جهانی دوم دستگیر شد... ماتاهاری که در زندان است به نوشتن خاطراتش روی میاورد و داستان زندگیش را شرح میدهد
گرچه از کوئیلو این گونه اثر دور از تصور است اما با دید بهتر و دقیق تر متوجه نکات موفقیت و روانشناسی درون این اثر خواهید شد شنیدن این کتاب فارغ از موضوع اصلی (و فقط با توجه به این نکات کاربردی) به همه پیشنهاد میشود
کتاب خوبی بود از تمام ظلمهایی که به یک زن از طرف مردانی که دوستشان دارند میشود که تقریبا در تمام دنیا به یک صورت هست و هیچربطی به مکان و زمان و فرهنگ ندارد بلکه همه از کمبودها و وحشیگری مردان است
سلام کتاب جاسوس، کتابی بسیار جذاب می باشد به گونه ای که دوست داری تا پایان کتاب یکباره به پیش روی، یکی از نتایجی که از این کتاب گرفته می شود مراقبت از خود در مقابل زنانی است که احتمال طعمه قرار دادن انسان می شوند و...
درک ظرافتهای خاص یک جاسوس با پوششی متفاوت. این که جاسوسها هیچ وقت رنگ خوشبختی را نمیبینند ریشههای روانی عمیقی دارد. برای شناخت بیشتر افراد و قبول این باور که از هر کسی هر چیزی بر میآید این کتاب مفید است
سلام به نظرم عالی بود این کتاب و الان جامعه باهاش درگیره
مخصوصا بحث جاسوسی زنان خیلی تو جامعه داره اتفاق میفته و این نگاه میتونه هم درست باشه هم میتونه غلط باشه و چقدر خوب میشه با این کتاب یه فیلم ساخته بشه
پائولو کوئیلو با هوش و زیرکه و میدونه چطور میتونه یک داستان رو روایت کنه که مخاطب جذب شه بی نظیره و کتاب جاسوس یکی از کتابهای بسیار جالبشون هست که مخاطب رو میخکوب میکنه و لذت میبره از از این کتاب تشکر
جنگ همیشه نیاز به قربانی دارد برای اینکه ذهنها را از منحرف کنند تقصیر را به گردن هر کسی که زورشون برسه میاندازن تا خودشون را بزرگ جلوه بدن، اصلا کاری ندارن که اون فرد در زندگیش چه مشکلاتی دارد
بسیار قابل تامل و زیبا بود، از شنیدن این کتاب لذت بردم، واقعا جنگ در هرکجای دنیا چهره ی فوق زشتی دارد. رفتارهای آدمی در جنگ بسیار پیچیده و غیر پیش بینی می شود. امیدوارم با رشد خودم، انسان بهتری باشم.
خیلی خوب بود بخصوص صدای دلنشین روایت تورو وادار به تجسم تمام رویداد می کنه انگار داری یه فیلم میبینی تمام جزئیات که گفته شده در کتاب اصلا خسته کننده نیست و کمک می کنه به تصویر سازی ذهن
داستان شهرت داستان غریبهای نیست شهرت داشتن تنهاییی عمیقی است که در دل جمعیت صمیمی و به ظاهر دوست؛ دارید اینکه این داستان واقعی بود و زنی اینچنین وجود داشته بیشتر مرا تحت تاثیر گزاشت
در عین سادگی و زیبایی کلام بسیار محسور کننده بود. داستانی واقعی که در ظرافت کامل زندگی ماتاهاری رو برای ما به تصور ذهنی میکشه. به شدت توصیه میکنم که این کتاب زیبا رو از دست ندهید.
این چمله شاهکار این کتاب است: "گناه را خدا نیافرید ما آفریدیم وقتی امر بدیهی را به امر ذهنی بدل کردیم. "شخصیت پردازی و روایت بسیار زیبا پرداخته شده است. خواندن این کتاب را به اهالی ادب پیشنهاد میکنم
جذابیتی نداشت، موجی از افکار و انرژی منفی با خود داشت و احساس پوچی را تزریق میکرد. ماهاتاری شخصیتی داشت که هرگز بانوی ایرانی با آن سازگار نیست او مثل کسی بود که در دریای بدبختی غرق میشود. این کتاب فقط مبلغ فساد بود
به نظر من علت رفتارهای کاراکتر اصلی این کتاب، زجرهائی بود که در طول زندگی اش کشیده بود؛ رفتاری که در ۱۶ سالگی مدیر مدرسه با او کرده بود و.... از خوانش آن خوشم آمد به خصوص خوانش نقش ماتا هاری
اصلا پائولو که یک دنیای دیگست تک تک اثارش رو خوندم از سبک روایی گرفته تا نتیجه گیریها و حکمتهایی که به ادم منتقل میکنه همش لذت بخش و جذابه اگر ازش نخوندین پیشنهاد میدم اول با کیمیاگر شروع کنید
عشق کنشی مومنانه است و چهره آن باید همواره در رمز و راز پوشیده شود. هر لحظهی زندگی را باید احساس کرد زیرا اگر سعی کنیم آن را رمزگشایی کنیم و آن را بفهمیم، جادوی آن از بین میرود.
بعضا از سادگی انسانها یکتعداد به نفع خودشان استفاده میکنند، بعضا زمانیکه به یک سلسله مشکلات مواجه میشویم نباید عجولانه تصمیم بیگیریم، که عاقبت چنان میشود قسمیکه درکتاب جاسوس شنیدیم.
کتاب بسیار جالب بود و چه بسا در جامعه کنونی من بارها شاهد هستم زنان چکونه ار آبشنهای زنانه خود در راستای اهدافشان استفاده میکنند و منفعت گرایی باعث شده حتی ادمی وادار به جاسوسی از خود نیز شود.
اتفاقات دوران کودکی تا چه حد میتونه در روح و روان و مسیر زندگی موثر باشه. به این فکر میکنم ما تا چه حد در قبال سلامت روان فرزندان مسئول هستیم و نباید به هیچ کس حتی فامیل درجه ۱ هم اعتماد نمود
داستان واقعی درباره زنی است که عاشق رقاصی است و برای رسیدن به این هدف، دختر، خانواده و نگاه جامعه و مردم را فدا میکند و در نهایت، درعین بی گناهی به جرم خیانت اعدام میشود. در کل کتاب جذابی بود
داستانهای واقعی همیشه آموزههای زیادی به دنبال دارند. خواندن داستانهای واقعی را دوست دارم، هر چند فضای این داستان از ذهنم دور بود. از نقاط قوت داستان متن خوب و خوانش آن بود. در کل خواندن کتاب را به دیگران توصیه میکنم.