نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مجموعه داستان پانی و پنی - مریم قمی بزرگی

عباس مطیری
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
دوست داشتیم ساده و روان بودند
حدیث
۱۴۰۲/۰۲/۰۱
داستان کوتاه عالی و جذابی بود
فاطمه کرد
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
کتاب قشنگه، چند داستان در یک کتاب، مچکرم.
N Hosseoni H
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
چند داستان کوتاه جذاب برای بچه‌ها هست
تکتم نوروزی اصل
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
قصه هاش هیجان نداره
آفتاب
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
کتاب نسبتا خوبی ست البته با تایم محدود
میلادمقدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
عالی بود
فقط اگر مجموعه بیشتری داشت
نگین
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
برای بچه‌ها مناسب و سرگرم کننده است
م فراهانی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
خوب بود ولی برای کودکان بود
majid ebrahiminasab
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
تازه دارم گوش میدم 😅😅😅
محمد رضا خوشاهی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
پسرم کلی خوشحال شد
علی
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
بچه ها لذت بردن ازش
کاربر زمانی
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
کتابی مفید و آموزنده
Somayeh gashtil
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
آموزنده و شیرین بود
آیلار درخشی
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
من خیلی دوست داشتم
مینا پارسا نیا
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
بسیار دوست داشتی
شکفته
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
جالب و دوست داشتنی
م ع
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
پسرم خیلی دوس داره
سمیه بهمنی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
برای بچه‌ها خوبه
فاطمه کدخدایی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
داستان جالبی داشت
رهام ذاکری فر
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
آموزنده و عالی بود
Maryam sepehri
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
برای بچه‌ها خوب هست
احسان
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
خوب بود خوشم اومد
<< 1 2 3 4 5 6 
👋 سوالی دارید؟