نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مجموعه داستان پانی و پنی - مریم قمی بزرگی

دایان صفوی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
صوتی به دل نمی‌نشیند
بهار قناعتی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
کتاب آموزنده‌ای بود برای بچه‌های کوچک
دایانا
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
خیلی داستان خوبی حتما گوش کنید👍🏻🤍
ایمان زارع گاریزی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
صوت کتاب امکان بهتر شدن داره
فاطمه هاشمی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
متن. داستان و گوینده خوب بود
Monir
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
قشنگ بود برا پسرم میذارم تا بخوابه
محبوبه حصاری
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
خیلی خوب بپد برای دخترم عاشقش شد
Samane Shahghasemi
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
داستان جالب بود و بچم دوستش داشت
هانیتا جمالی خواه
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
بد نبود برای قصه شب پچه دوساله
ترانه زبردست
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
خوب بود داستان جالبی داشت
نیوشا
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
داستانهای قشنگ و کوتاهی داشت
ناهید
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
عالی بود و مناسب بچه ها
کیان علی قارداشی
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
این قصه خیلی طولانی بود
سحر
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
خو الان بچم از سوسک بیشتر ترسید
آریک عطایی
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
خوبه طولانی و مناسبه خوابه و بامزه
فاطمه
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
عالی بود عالی👍🏻👍🏻👍🏻
Rezaei
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
برای کودکتون بخونید قشنگ بود
سید جواد مرتصوی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
مجموعه پانب و پنی بود
سمیه زارع
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
یه داستان صوتی جذاب برای کودکان
مریم
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
دخترم لذت برد چون ادامه دار بود
مهدی مهامی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
برای بچه‌ها جالب و سرگرم کنندست
Mehdi Jafari
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بد نبود ولی خیلی جالب بود
فرنوش ملک زاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
خیلی جالب بود حتما دانلودش کنید
ارغوان شجاعی
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
منم با ۱۶ سال سن گوش کردم خوب بود
محبوبه قاسمی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
دخترم دوست داره براش جذابه
ارشان سلیمانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
کتاب خیلی آموزنده‌ای بود
اکرم بختیار
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
بهترین کتابی که تا به حال خواندم
مهدی پورامید
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
بچه‌ها خوششون میاد صدای ارامش بخشی داره
فیروزه هاشمی
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
کتاب جالبیه، دخترم با دقت بهش گوش داد
فاطمه هاشمی فر
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
برای پسرم گرفتم خوبه
ساعد وثوقی
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
مرسی خیلی خوب و بامزه است
ایلیا نوری
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
خیلی جالب و زیبا بود
حامد نوری
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دستتون درد نکنه داستان خوبی بود
رهام گودرزی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عالی بود ممنون از شما و دیگر دوستان
شیما اسلامی
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
هیجان گوینده کم بود
سید محمد آزاد
۱۴۰۲/۰۵/۱۹
بسیار روان و جذای نوشته شده بود
آیسان م
۱۴۰۲/۰۵/۱۷
خیلی عالی بودمن خیلی دوست داشتم.
Mahya
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
کتاب زیبا و آموزنده‌ای برای بچه‌ها هست
سارا نیا
۱۴۰۲/۰۴/۱۵
جذاب نبود توصیه نمیکنم
مهتاب کوشکی
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
برای بچه‌ها که خیلی جالب بود
میثم کریمی
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
کاش داستانها تفکیک شده بود
سارا هاشمی
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
خوب بود اما عالی نبودددد
مهتاب افشاری
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
خیلی بامزه است ممنون از سازندش
yahya
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
زیاد بود بچم دوست داشت
نیلوفر یوسفی
۱۴۰۲/۰۲/۳۱
برای پسرم گرفته بودم که خیلی دوستش داشت
سمیرا قانع
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
من و پسرم واقعا لذت بردیم خیلی جذاب بود
خانم محمدی
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
کتاب و خوب و اموزنده‌ای برای کودکان هست
حمیده احمدی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
به نظرم برای بچه‌ها صدای خوبی ندارد
صبا قدکچی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
برای قبل از خواب بچه‌ها خیلی خوب
ایمان تسلیمی بابلی
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
عالی بود، پسرم عاشقش شد
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟