نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مجموعه داستان پانی و پنی - مریم قمی بزرگی

سحر کریمی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
چند داستان در یک داستان که مدام یکی از حیوانات از چیزی یا حیوانی اسیب دیده ولونش خراب میشه و پانی و پنی براشون لونه میسازن
معصومه
۱۴۰۲/۰۶/۲۶
پنی خرس با مزه ایه من خودم به شخصه با اینکه کتاب داستان کودکانه است خیلی خوشم اومد‌ای کاش جلد‌های بعدشم بود
با تشکر از تیم عالی کتابراه
elen sh
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
بنظردخترم داستان جالبی بودازقسمت اولش خیلی خوشش اومدکه راجع به مهربانی کردن بود، برای ترغیب کردن کودکان به کتابخوانی میتونه موثرومفیدباشه
مسعود آیین
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
یک کتاب با مجموع چندین داستان که بدرد کودکان حداکثر پنج ساله میخورد. من برای دخترم گرفتم و هر شب یک قسمتش را گذاشتم گوش داد
ghazale rafeie
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
ممنون داستان عالی و سازنده و روایت گر هم بسیار عالی روایت میکنند خیلی عالی دخترم و حتی گاهی خودم با این آرامش میخوابیم ممنونم از کار خوبتون
فرزانه شریفی
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
این کتاب رو برای دخترم دانلود کردم ولی از صدای گوینده و لحن یکنواختشون راضی نبودم چون خیلی خسته کننده هسش و بخصوص کودک اصلن جذب داستان نمیشه
حامد حیدرزاده
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
ضمن تشکر ازرایگان بودن احساس میکنم جای کار بیشتری دارند ازنظر گویندگی خیلی ملبسه‌ای روایت میکنند البته شاید این هم یک نوع سبک باشه
سارینا جهانگرد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
صدای دلنشین گوینده، دوست داشتنی است، مجموعه داستان کوتاه و پیوسته که توام با سرگرمی، نکات آموزنده هم دارد.
نگار
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
سلام داستان پانی و پنی بسیار جالب و آموزنده بود فرزند من خیلی خیلی دوست داره بیشتره شبها گوش می‌دهد، حتما بخوانید..
زهرا محمودی
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
پند اموز و مفید بود است‌ها ساده انتخاب شده بودند بچه‌ها درگیر اسم و کلمات سخت نمیشن و به متن داستان بیشتر توجه میکنند
Fatemeh
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این کتاب سبک آموزنده و سرگرم کننده داشت و کتابهایی که این طور دوجانبه آیی هستند خیلی برای کودکان مناسب اند
پریسا
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
موضوع داستانی خوبی داشت اما بیشتر مناسب سن ۳ یا ۴ ساله بود زیاد محتوای بالایی نداشت و بیشتر مناسب این سن بود
Gholizade
۱۴۰۲/۰۶/۰۹
خوانش گوینده خوبه داستان هم خوبه
مطالب اموزنده برای بچه درونش نهفتسو این عالیه. و این که طولانی هم هست عالیه سپاسگزارم
فرییا جمالی
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
داستانهای خیلی آموزنده و دوست داشتنی بود و راوی خیلی خوب داستانها رو توضیح میداد. ممنون از کتاب راه.
م.فروهر
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
ممنون از اینکه لطف کردید واین کتاب وبصورت نمایش صوتی باصدای‌های دلنشین تهیه کردید
تشکر آموزنده و سرگرم کننده!!!
زری امیری
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
کتاب بسیار خوب و آموزنده‌ای برای کودکان بود و نتیجه اخلاقی و آموزشهای نهفته در مطالب رو بسیار پسندیدم
متشکرم
الهه امانی
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
کتاب آموزنده‌ای بود ولی تم کلی داستانها شبیه هم بود و صدای گوینده و لحن بیانشون در بعضی موارد مناسب نبود.
افسون
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
داستان برای کودکان مناسب هست که به بچه‌ها یاد میده به همدیگر کمک کنن و مراقب دوستانشان باشند مناسب برای زیر ۱۲ سال
Mkj
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
جالب بود، آهنگ‌های کارتون‌های قدیمی رو داشت با دخترم گوش دادیم و خاطرات شیرین دوران کودکیم برام زنده شد.
زهرا ز
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
من دوست داشتم و اینکه لحن بیان گوینده هم خیلی خوب بود و مشتاق میشدم برای شنیدن ادامه ماجرا
محدثه نجفی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
برای وقتی که میخوای بچه بخوابه و قصه قطع نشه خوبه چون زمانش از همه قصه‌ها بیشتره
Mina
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
مجموعه داستان است. کوتاه اما پشت سر هم و تفکیک نشده...
در کل بد نیست. نکات آموزنده‌ای داره.
ندا مولایی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
پسرم خیلی لین کتاب دوست داشت و یاد گرفت که سعی کنه کنار افرادی باشه که نیاز به کمک دارن
مائده محمدی فرانی و امید
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
سلام کتاب عالی‌ای بود ولی زیاد کودکانه بود لطفا سعی کنید کتاب ۱۰ تا۱۷ یا کتاب درسی هم بگذارید.
سهیلا
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
واقعا عالی پسر من که عاشقشه همش میگه فقط این کتاب رو پخش کن برام و از بس گوش دادیم حفظ شدیم😅
Saleh Siamaki
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
یک داستان کوتاه کودکانه دیگر از خانم قمی. کتابهای ایشان برای کودکان آموزنده و جذابه
رب
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
کتاب خوبی است و به کودکان زیر ۹ سال توصیه می‌شود. باتشکر از دستندرکاران این کتاب بسیار خوب.
Sadegh & Nasim
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
درود ب دوستان کتابراهی
کتاب داستان زیبایی هست و کودکان رو جذب میکنه
دوستی و محبت را آموزش میده
اناهیتاعلیانپور
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
خوب بود دختر من که ۳ ساله شه هر وقت گوشی را بهش میدم میره و این داستان زیبا را گوش میده
مائده
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
خیلی عالیه داستان بسیار آموزنده برای بچه‌ها است حتما برای کودکتون انتخاب کنید بسیار عالیه
کیارش
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
کتاب بسیار عالی و آموزنده است، پسرم هر شب با این قصه می‌خوابه... صدای گوینده هم بسیار دلنشین است
روانشناس محترم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
برای برادر کوچیکم گذاشتم گوش بده و خیلی براش خوب بود و لذت برد عالی و آموزنده بود ممنونم از کتابراه
Maryam Khazan
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
داستان کودکان جالبه ‌ آموزش می‌دهند و میتوان با این کتاب‌ها کلی درس به کودکان داد
raziyeh hasani
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
قصه‌ها هم جالب بود و موزیک و صدای گوینده خوب و دلنشین بود برای موقع خواب بچه‌ها عالیه
مریم داودی
۱۴۰۲/۰۵/۲۲
کتاب صوتی خوبی است موضوعات جذاب برای داستان کودکان و صدای دلنشین گوینده
خوب است.
سعیده نظامی پور
۱۴۰۲/۰۵/۱۰
قصه قشنگ و آموزنده‌ای هست برای کودکان که به اون‌ها همدلی و کمک و مهر ورزیدن و احترام رو آموزش میده
الهام معینی پناه
۱۴۰۲/۰۵/۰۵
خیلی جالب و تاثیر گذار برای کوچکتر‌ها و بزرگترها ممنون از کتابراه عزیز و کانون چوک
صنم چوپانی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
سلام ممنون از کتاب صوتی خوبتون وصدای دلنشین گوینده داستان‌ها زیبا وشخصیت پردازی عالی داشت
شیدا
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
بر خلاف قصه‌های دیگه طولانی بود و به نظر من خوبه
محتوای خوبی داشت و آموزنده بود
نازی نخعی
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
سلام کتاب قصه‌ی خوبی بود، فقط اگه گوینده به زبان عامیانه تری قصه رو بگه خیلی بهتره
پریناز ظریفیان
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
کتاب‌های کودکانه مخصوصا برای بچه‌های گروه الف وب بصورت صوتی عالی هستن. تشکر کتابراه
مهسا قربانی
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
داستانهای دنباله دار و جالبی داره من پانی و پنی رو بعنوان قصه شب برای بچه هام میزارم و خوششون میاد
masome ghasame
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
بد نبود. ولی داستان باید هدف داشته باشه. باید بچه از وقت گذاشتن براش فایده ببره. نسبتا خوب بود
علی رضا صیامی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
خرس برای کودک در دسترس است به خاطر عروسکهایشان که بیشتر خرسی است بهتر با داستان ارتباط میگیره
ام البنین حسن زاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
بمدت 4 شب هرشب گوش دادیم با پسرم داستان‌های کوتاه خوبی داره.. و اینکه راوی هم قشنگ صحبت میکنن
mahsa.n.
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
چون چندتا داستان مرتبط به همه پسرای من خیلی دوسش دارن و تا اخر گوشش میدن
کیتی
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
میشه بگید واسه چه سنی مناسبه؟ و اینکه برای بچهای سه ساله چه مجموعه‌ای بگیرم؟
فاطمه ابوالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
کتاب خوبی بود و برخی از نکات زندگی رو در خلال داستان‌ها قرار داده بود.
آزاده مقتدایی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
خیلی معمولی بود، برای بچه‌ها شاید جالب باشه ولی خیلی کلیشه ایی بود
Arnika roshan
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
داستان خوبی بود ولی همه‌ی قسمتاش تکراری بود. و خیلی کوتاه بود.
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟