جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
کودک
›
داستان
›
آموزنده
›
کتاب صوتی مجموعه داستان پانی و پنی
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مجموعه داستان پانی و پنی - مریم قمی بزرگی
مریم قمی بزرگی
،
مریم قمی بزرگی
خانه داستان چوک
دسته:
داستان آموزنده کودک
کتاب صوتی
4.3
782 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
میرعلی اکبرحسینی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
0
0
نوه من از این کتاب صوتی خوشش اومده همیشه تکراری گوش میده
سوسن اکبری
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
0
0
خیلی خوب توضیح داده شده و داستانهای آموزندهای هستن
فاطمه حسنا شاهمرادی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
0
برای خردسالان مناسب، خوانشش جذاب نیست. داستان قوی ندارد.
Maeadah
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
0
0
داستانهای آموزنده اسم مناسب و بسیار عالی
کیانی
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
0
0
ممنون از خانوم مریم قمی بزرگی دختر من که عاشق این قصه هست
هانا قیصری
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
0
0
کتاب خیلی آموزنده جذاب بامزه با گویندهای عالی
پريا رضايي
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
0
مجموعه ماجراهای دوتا خرس کوچولو هست که دخترم خوشش اومد
ترنج
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
0
پسرم خیلی از این کتاب خوشش اومد و لحن راوی رو دوست داشت
Helena1
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
0
0
عالی بود ومن خیلی راضی بودم و اجیم ازین داستان خوشحال شد
ندا
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
0
0
خیلی جالبه ولی بده که کتاب صوتی است ولی جالبه گوش کنیدش
نسیم
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
سلام گوینده زیاد جالب نمیخوند کودکم جذب نشد!
حمید رضا خادمی
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
0
0
کتاب خوبیه فرزندم پنج سالشه و دوست داره و چند بار گوش داده
رضا رجب زاده
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
0
میتونست یکم بهتر باشه بچم زیاد علاقه نشون نداد
مهدی فنائی
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
0
پر از موسیقی کارتونهای دهه ۶۰. بسیار خاطره انگیز است.
نیلوفر کیانی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
0
0
کتاب قشنگیه برای بچهها
میتونن باهاش کلی سرگرم بشن
Avisa.maleki
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
0
خیلی قصه جالب و آموزندهای بود.
ممنون از نویسنده این کتاب🙏
معصومه ..
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
0
0
سلام من از کتاب صوتی خوشم نمیاد بخواطر همین ضعیف دادم
نجفی
۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
0
برای کودکان بسیار جذاب است باصدای دلنشین بیان شده
Ala .a
۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
0
خیلی عالی بود بخصوص شعر اخرش خیلی حال ادمو خوب میکنه
مهرنوش پورسعید
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
1
1
خیلی خوب بود و از اول تا آخر افسونمون کرد
حسین ناهیدنژاد
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
1
1
هنگام خواندن کتاب توسط گوینده، اصلاً احساس خستگی نداشتم.
سحر محرابی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
1
1
خیلی خوب هست برای بچههایی که قت خواب احتیاج به قصه دارند.
سمیه محمد باقری
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
1
1
مجموعه کتاب عالی بود آفرین تشکر از خانم قمی بزرگی
. علیرضا
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
1
1
عالی بود صدتا ستاره هم براش کمه و از سازندهاشون ممنونم
فرشته ش
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
1
1
خیلی داستاناش خوب بود ولی اهنگای وسطش صداش زیاد بود
ارشا
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
1
1
خیلی داستان خوبی هستش برای کودکان پیشنهاد میکنم
کتایون بریمانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
2
1
برای پسرم گذاشتم خیلی دوست داشت پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید
Leila Behzadi
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
2
1
اهنگهای نوستالژی که استفاده شده خیلی دلنشین بود.
مهراد
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
2
1
خیلی قصههای خوبی داردفقط اگه جداازهم بودخیلی بهترمیشد
سارا نوری
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
3
1
چی بگم خب🤔 قشنگ بوددیگه مرسی🥰
زهرا گرجی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
2
1
برای بچهها خیلی خوبه و دوست دارن پسرمن خیلی دوست داره
ارغوان امیری
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
4
1
صدای آرامبخش و گفتار زیبا، سپاس
صدرا جاوید
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
0
0
کتاب بچگانه تا ۵ سال
بهاره ملک زاده
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
0
0
برای بچه هام خوب بود. دوست داشتن. ممنون
ایزد بانو
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
0
0
خوب کتاب مناسبی برای قبل خواب بچه هاست
مهدی غفاریان
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
0
0
یک مقدار زیادی کودکانه بود
فاطمه محمدی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
0
0
کاربردی بود مند دوست داستم
دلوین
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
0
0
یکی از بهترین هاست واقعا
افسانه پرهام
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
0
0
محتوای داستان ضعیف است
محمد محسنی نسب
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
0
0
به عنوان قصه شب برای کودکان عالیه
آرزو شفی خدایی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
0
0
خیلی خوب و طولانی بود من که خوشم اومد
معصومه قائدشرف
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
0
0
میتونست بهتر از اینا باشه این کتاب
شیوا دهقان
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
0
0
عالی بود خیلی قشنگ است
عبدالله جزایری
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
0
0
خیلی عالی بود دخترم خیلی دوست داشت
سولاو فرجی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
0
0
داستان خیلی خوبیه عالی
علیرضا فهیمی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
0
0
من بسیار خوشم امد از این کتاب عالی بود
ریحانه حسینی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
0
0
این کتاب بیشتر برای بچههای ۳ تا۷ هست
شایلین عزیزی
۱۴۰۴/۰۳/۲۹
0
0
یعنی عالیترین کتابی که دیدم
وجیهه اکبریان
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
0
0
جالب بود و بچهام دوست داشتن
Basdak Hirad
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
0
0
من خواهرم عاشقش شدیم
<<
1
2
3
4
5
6
>>
👋 سوالی دارید؟