نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی و باز هم تنهایی - سوری رحیمی

h.n.f
۱۴۰۴/۱۰/۱۹
داستانی بود و برای کسانی‌که به نویسندگی علاقه دارن خوبه
مرجان درویش
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
عالی اما‌ ای کاش آخرش رو با پایان زندگی خود گلی تموم میشد
اسمال
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
نرم و آرام, ماجراهای پر فراز و نشیبی نقل میشود
اسدالله فتحی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
تنهایی در ذات خودش خوب نیست اما بعضی وقتها لازمه
ترنم حمزه علی
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
من هنوز نصفش رو گوش کردم اما واقعا عالیه
زهرا ابراهیمی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
گوینده خیلی بد کتاب خونده بود مدل روزنامه وار
MDp
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
واقعا چیزی نمیتونم بگم. غم انگیز و بغض آلود
Sama soltani
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
اواخرش یه ایراداتی پیدا کرد ولی در مجموع خوبه
Javad
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
واقعا گوینده بسیار مناسب با داستان کتاب گویش کرد.
وانیا نظافت
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
گوینده خیلی تند و محکم حرف می‌زند و ادم کلا قاطی می‌کنه
علی
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
وقعا توصیف وقایع دقیق و با جزئیات عالی بود
Ras Zak
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
اصلا کیفیت صدای خوبی نداره و گوینده انگار دوی سرعت گذاشته.
رامین کیمیاقلم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
آموزنده بود. و گوش دادنش خیلی از مسائل را آشکار میکنه
زینب زمانی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
افتضاح، فیلم فارسی، یه دور تسلسل بی خود….
ندا ونه بینی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
تا نیمه خوب بود ولی انتهای داستان به نظرم ناتمام باقی ماند.
Afi
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
این کتاب رو من دوست داشتم و حتی به من کمک هم کرد
میترا رورا🍊🍊🍊🍊🍊🍊
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
جزو کتابیهه که خیلی احساساتتو جریحه دار میکنه
حسین غلامی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
خیلی عالی بود صدا گذاری بیشتر واقعی تر بود بهتر میشد
فادیا
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
بی نظیر بود
به نظر من ارزش دیدن داره
فاطمه خامدا
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
سنت تاریخی پردرد ایران را به خوبی به تصویر می‌کشد.
فرحناز رامیان
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
داستان دختری تنها که همه عزیزانش را از دست میده ولی
sayran_nouri
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
کتاب عالی و کاملی بود میشه ازش نکته هایه جالبی گرفت
تورج درویشی
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
بسیار رومان زیبایی بود و نویسندگان ما حرف برای گفتن دارن
علی پارسا
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
کتاب مفیدی بود اگر شنونده با دقت وارد جریان بشه
اسماعیلی
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
خیلی زیبا بودایکاش زندگی شیرین با احمد تمومی نداشت
نازنین رضایی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
خیلی داستان قشنگی بود ولی کاش همسرشو آخر از دست نمی‌داد 🥲
سارا قنبری
۱۴۰۲/۰۳/۱۹
خیلی عالی بود واقعا با تک تک جملاتش غرق داستان می‌شدی
ثریا اسکندری
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
حیف این داستان که خوانشش خیلی تنده وسریع می‌خونه
الهام غلامپور
۱۴۰۲/۰۳/۱۴
واقعا زیبا و ناراحت کننده بود خدا هیچ کس بی کس کار نکنه
زهرا موسوی
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
صدا به معنای واقعی در افتضاح‌ترین حالت ممکن بود
نیلو افشار
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
عالی بود، کاش سرنوشت زینب، دختر گلی رو هم می‌فهمیدم چی شد
حدیث
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
کتابی زیبا ودرعین حال غمگین وپردرد بود😞
F Amiri
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
قصه جالبی بود ولی غمگین بود دلم به درد اومد
الناز قربان پور
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
گوینده خیلی تند تند صحبت می‌کنه عصبی میکنه آدمو
مونا گلی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
کتابی آموزنده بود که صبر و بردباری یاد میداد
علیرضا دست بند
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
اولین کتاب صوتی بود که گوش دادم واقعا عالی بود
ظریف
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
خیلی خیلی عالی بود، واقعا پیشنهادش میدم که مطالعه بشه حتما
ناصر اسدپور
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
گوینده مورد قبولم نبود تند صحبت می‌کرد فقط رفع تکلیف بود
Nilofar Haji
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
خیلی جالب بود آدم برای گوش دادنش وسوسه میشد
Arezoo
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
وااااای خیلی خوب بود من که یک عالمه گریه کردم باهاش
A.nosrati
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
داستان خیلی خوبی
بود فقط راوی زیادی عجله داشت انگار🙂
مبینا
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
هربار زندگی را زندگی کردم و من ماندم و تنهایی...
Hamida
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
چقدر حزن انگیز، انگار بخشی از زندگی من را نقل میکند...
فائزه ساریخانی
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
داستان جالب بود و فضای خاصی را به تصویر میکشید
کیمیا ب
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
داستان زیبا بود اما تند خوانی گوینده جالب نیست!!
حامد سیاهوشی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
چرا تند تند میخونین چه خبره حیف این که که خرابش کردین
مریم سلطانی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
کتاب خوبی بود اگرچه موضوع داستان تکراری بود.
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
کتاب خیلی خوبی بود مخصوصا برای کسایی که تنهایی زندگی میکنن.
asena.akbari
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
راوی جان اینقدر تندخوانی میکنی آرامش به مخاطب نمیدی
منا سیدی
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
من چون کلا تنهایی رو دوست دارم به نظرم خیلی خوب بود
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟