جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
اجتماعی
›
کتاب صوتی و باز هم تنهایی
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی و باز هم تنهایی - سوری رحیمی
سوری رحیمی
،
سیما میرهادی زاده
خانه داستان چوک
دسته:
داستان و رمان اجتماعی ایرانی
کتاب صوتی
4.2
1019 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
فاطمه سارانی
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
1
سلام علیکم
متن و داستان خوبه صدای گوینده هم زیباست
یک کتابیه راجب گذشتهی دور
هنوز کامل تمومش نکردم
ولی بد نبود
رها rafiei
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
هم نویسنده هم راوی واقعا بینظیر بودن قصهای ک برام آشنابود دلم عجیب گرفت یه دنیا تشکر بابت این رمان زیبا
محبوبه امتنان
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
سلام وقت بخیر
داستان جالبی بود ممنون از نویسنده و از شما که داستان را در اختیار ما گذاشتید
فقطای کاش شیرین تمام میشد
منیژه پورمحمدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
0
داستان خیلی دراماتیک بود ولی بازهم جذاب بود. هرلحظه اتقاق جدیدی بود که داستان رو به چالش بکشه. درکل خوب بود
زهرا ز
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
جالب و قشنگ بود. و اینکه با کتابهای صوتی هم میتونیم کارهای دیگمون رو انجام بدیم و هم کتاب رو گوش بدیم.. خیلی خوب بود
رضا حبیبی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
دیشب از ۱۲تا ۸_۹صبح بیدارم نگهداشت فوق العاده بود
خیلی دوسش داشتم انگار داشت زندگی دور و وری هام رو نشون میداد
زهرا پویا
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
0
0
این چه طرزه تدوینه آخه. یهو صدای موسیقی متن میره بالاتره از صدای گوینده. خیلی کلافه کننده است
طیبه اسحقی
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
0
0
داستان قشنگ و محزون بود و خیلی با احساس بیان شد و درود بر زنان ایران زمین و خانم رحیمی خسته نباشید
معین اثف
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
0
0
کتاب خوبی بود ارزش یکبار شنیدن رو داشت. فصلهای پایانی داستان نسبت به اوایل کتاب زیاد جالب نبود
سپیده حسنی
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
0
0
بسیار تاثیر گذار بود پستی و بلندیهای زندگی چه بی رحمانه انسانها رو تسلیم سرنوشت میکند
مصطفی دشتابی
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
0
0
بسیار عالی وزیبا ممنون از نویسنده و کتابراه عزیز بشدت پیشنهاد میکنم حتما این کتاب گوش کنید
Mozhganfarsazi
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
0
کتاب خوبی به نظر میرسه ولی راوی خیلی تند تند و با عجله داره داستان رو میخونه و این به نظرم کلافه کنندست
زر
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
0
0
داستان اون جوری که فکر میکردم و انتظار داشتم نبود متاسفانه و خوب خوانش ضعیفی داشت
مریم پهلوان
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
0
0
کتاب خوبی بود گوینده اصلا خوب نبود. اوایل کتاب سردرد گرفتم از تند خوانی گوینده
📚💞😍parniya😍💞📚
۱۴۰۲/۰۹/۰۷
0
0
بسیار عالی بود. خیلی چسبید.
مخصوصا صدای گوینده مشتاقترم میکردم که ادامه بدم. دستتون درد نکنه
امیر
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
0
0
اخه مگه نمیگن بعد هر سختی آسانیه این چرا اخه همش غم بود وایی افسردگی شدید گرفتم.
عاطفه فراهانی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
0
گوینده خیلی تند تند خواند و بدون احساس و روخوانی شده بود مدام باید دنبال گوینده میدویدم
ناهید قادری
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
0
0
جنگ و فقر تنهایی و بی کسی میاره و چقدر با این قصه گریه کردم بعضی از سرگذشتها از گلی بدتره
محمد مرادی
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
0
0
داستانی شبیهِ بیشتر رمانهایِ ایرانی داره. در کل خوب بود. من که لذت بردم از خوندمش..
بهناز احمدی
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
1
0
یکی از کتابهایی که داستان بسیار زیبایی را بیا میمی کند و انسان را در غرق داستان میبرد
دیانا شاهین مهر
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
0
0
بنظر من نویسنده زیادی شخصیت هارو بدبخت و رنج کشیده نشان داد و بعضی جاها خیلی زیادی بود
Sonia Oveisi
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
0
0
جالب بود. خواننده را تشویق میکرد که داستان را ادامه دهد و پیگیر اتفاقات شخصیت اصلی داستان باشد
فاطمه رجایی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
0
کتاب اموزندهای هست شنیدنش خالی از لطف نیست توصیه میکنم اگه تمایل دارین دریافتش کنید
معصومه
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
0
واقعن داستان مجذوب کننده و غمگین بود راوی خوبی هم داستان رو روایت میکرد. ممنون از همگی✨
بهارغلامپور
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
0
باسلام متاسفانه توی داستان خیلی سعی شده زنهارو بدبخت واسیرنشون بده واین حس بدی بهم میداد
سمیه نوری
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
0
کیفیت صدا ضعیف بود و راوی جاهای از داستان انقدر تند تند و یکنواخت حرف میزنه ادم استرس میگیره
اذر عامری
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
0
رمان خوب و جذابی هست اما صدا و نحوه خوندن گوینده اصلا جذاب نیست و کشش گوش دادن ایجاننمیکنه
Hastiii
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
0
0
واقعا کتاب خیلی خوبی بود
خیلی پر احساس بود
و واقعیت زندگی زنهای ایرانی همینطوریه
عالی بود
مهدیه مرادی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
0
0
داستان کتاب بسیار زیباست اما بخاطر راوی نتونستم گوش کنم خیلی بد بود خود کتابو خوندم عالی بود
سمیه آقاپور
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
0
0
کتاب خوبیه. خیلی ساده زندگی پر فرازو نشیب یک زن تنها رو نشون میده. به نظرم برای یک بار خوندن خوبه.
delaram dabir
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
0
0
خیلی خوب بود..
همه چیزو با جزئیات توصیف شده بود و اشاره به حقیقت مرد سالاری در زن ستیزی.
زهرا نقیبی
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
1
0
من معمولا رمانهای خارجی میخوندم. این رمان ایرانی خوب بود برخی قسمت هاش اشکم رو درآورد.
فرشید زاهدی
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
0
0
داستان نابسامانیهای جامعهای سرخورده و سر به فلک زده از سوری رحیمی و سیما میرهادی زاده
رویا
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
0
0
خیلی مفید بود و البته با پایانی غم انگیز. کیفیت صدا خوب بود، و خوب داستان و روایت میکرد
فاطمه مهرابادی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
0
کتاب خیلی خوبیه و جالبه و باعث میشه ادم به فکر فرو بر و محتوا برای جامعه الان خوبه واقعا.
سپیده عباسی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
2
0
صدای گوینده خیلی بد میاد. انگار فایل کیفیت نداره
آدم نمیتونه گوش بده
Maede Nazari Nazari
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
0
کتابی کوتاه بود و داستانهای اجتماعی و مختلف داشت.
برای شنیدن چند تا داستان و سرگرم شدن خیلی خوبه.
مهدی باجولوند
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
0
فوق العاده فوق العاده. بدون شک این داستان تا ابد تو ذهنم میمونه و برای بقیه هم تعریف میکنم.
مژگان مهرابی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
0
0
عالی بود خیلی قشنگ تعصبات و طرز فکر نسلهای قدیمی رو ادم میتونه درک کنه با خوندن این کتاب
س.م
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
0
سلامو خسته نباشید
من داستانو دوست داشم قابل لمس بود و خسته نباشد میگم به نویسنده
ه سرفراز
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
2
0
کتاب قشنگی بود. لذت بردم. فقط کاش یکم گوینده آروم تر میخوند.
آیناز
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
عالی بودکتاب احساسی واموزندی بودبرام باگوش دادنش خیلی لذت بردم ممنون از نویسنده کتاب
فرانک هادی ناصر
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
0
کتاب فوق العاده جذابی بود، با توجه به اینکه راوی هم تا حدودی در این جذابیت نقش داشت
الهه دشتی
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
1
0
داستان و فیلمهای ایرانی پر از درد و رنجه، انگار موضوعی برای شادی وجود نداره، در کل خوب بود
📚 احسان نظری 📚
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
آخر داستان بد تموم شد.... نفهمیدم رسول چه شد اخرش و دیگر شخصیتهای داستان یهو محو میشدن
اسماعیل خلیلی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
0
خیلی عالی بود با قصه گریه کردم اوضاع اون دوران ایران را به تصویر کشید
پونه مسقطی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
0
قلم داستان خوب بود ولی کیفیت راوی خیلی بد بود و آهنگ روی متن رو مخ بود
معصومه السادات حسینی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
0
0
دوست داشتم کتاب رو نگارش ساده وصمیمی، احساسات شخصیت ها خوب بیان شده بودو...
Hamedfallahi
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
0
0
نثر روان و سیر منظم داشت که مخاطب دنبال میکرد در کل خوب بود
پگاه ف
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
0
0
زیاد جالب نبود من حوصلهام سر رفت شاید اینطور بگم بهتر باشه که سلیقه من نبود
<<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>>
👋 سوالی دارید؟
متن و داستان خوبه صدای گوینده هم زیباست
یک کتابیه راجب گذشتهی دور
هنوز کامل تمومش نکردم
ولی بد نبود