نظر معصومه برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
سوری رحیمی، سیما میرهادی زاده
۴.۲(امتیاز ۱۰۱۹ نفر)
معصومه
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
واقعن داستان مجذوب کننده و غمگین بود راوی خوبی هم داستان رو روایت میکرد. ممنون از همگی✨
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟