نظر اسدالله فتحی برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
سوری رحیمی، سیما میرهادی زاده
۴.۲(امتیاز ۱۰۱۹ نفر)
اسدالله فتحی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
تنهایی در ذات خودش خوب نیست اما بعضی وقتها لازمه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟