نظر حسین غلامی برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
سوری رحیمی، سیما میرهادی زاده
۴.۲(امتیاز ۱۰۱۹ نفر)
حسین غلامی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
خیلی عالی بود صدا گذاری بیشتر واقعی تر بود بهتر میشد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟