نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کاش کنارم بودی - رنه کارلینو

جمیل زارعی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
سلام خدا قوت
کارتون عالیه سپاس
mehrnoosh hajiaghazadeh
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
کلام نویسنده بسیار روان بود
احسان صیاد
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
متوسط بیخود انقد کشش داد پرت زیاد داره
Mohammad reza
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
داستانی جالب و شگفت انگیز بود
زهرا نامی
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
صدا و گویندگی و متن عالی بود
فائقه
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
عالی بود چقدر لذت بردم
جواد کاظمی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
رمان بسیار جذاب بودی
Mehdi Aziminia
۱۴۰۱/۰۶/۱۸
داستان زیبا و
گوینده عالی
محمد اخوان
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
واقعی و بی نقاب نوشته شده.
Mm Bb
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
خوب بود ولی آخرش دیگه خیلی آبکی شد
R
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
واقعا تکان دهنده و زیبا بود
📚هستی بانو 📚
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
به نظرم‌ی جور مسکن بود و من دوسش داشتم
مبینا یارمحمدی
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
بسیار لذت بردم، خیلی ممنون ❤️
دیانا حکیمیان
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
قشنگ بود امت داستانش تکراری.
Marjan keshawarz
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
دوستش نداشتم. ارزش وقت گذاشتن نداره
sohrab niknam
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
خوب، ترجمه روان و گوینده مسلط
parinaz hamedi
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
خیلی عالی و احساسی بود♡
fatemeh31070
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
داستان خوبی بود
دوست داشتم 👌
علی مردان ریگی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
خیلی عالیه وواقعا خوبه
لیلا ثابتی رحمتی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
همچیز خوب بود تشبیهات عالی بود
سارا راد
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
من بسیار خوشم اومد و توصیه میکنم
mohammad movarei
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
رمانی که می‌تواند اوقات خالی را پر کند.
نرگس رجبی
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
عالی و آموزنده و واقعی
معصومه محبوبی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
بی نظیر بود تمام شب داشتم گوش میدادم
MASOUD H
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
بسیار صدای دلنشینی داشتن
آرش کاظمی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
ترجمه و خوانش کتاب خوب بود
سیدمیثم محسنی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
رمان خوب بود خلاقیت نویسنده عالی بود
لیدا طاهرخانی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
مچکرم عالی بود مفید و خواندنی
Mohsen Eynali
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
کتاب جالبیه
حتما بخونید
مصطفی پیوندی
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
تاثیرگذار و لذت بخش 👏
مجتبی ستاری قربانی
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
کتاب آموزنده و خوبیه
Bita Sobhravan
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
کتابی فوق العاده و احساسی
آذین شهسواری
۱۴۰۱/۰۱/۳۱
عالی و بی نظیر
جذاب
حمیده حبیبیان
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
خیلی داستان قشنگی بودممنونن
Nasim Azorde
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
جالب بود و هیجان انگیز
Sanaz Darbandi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
رمانی عاشقانه با فضایی کاملا امروزی
m salimi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عالی عالی عالی واقعا ارزش گوش کردن داشت
یاسمن تاجیک
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
صدای راوی عالی بود
سمیرا آرال
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
یه عاشقانه معمولی
Mani
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
خیلی نه ولی خوب بود
مهدی مستوفی
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
داستانش جالب بود
Melika Mansoorian
۱۴۰۱/۰۸/۲۴
من که دوستش داشتم
فاطمه زاهدی نیا
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
خیلی قشنگ بود خیلی
Rami
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
عالیه ازش خوشم میاد
9384
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
کتابی شنیدنی وزیبا
سید روح الله حسینی
۱۴۰۱/۰۷/۰۳
خوب بود بدک نیست
انا عدالت
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
عاشقانه و زیبا بود
لیلی راکعی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
رمانی قابل پیش بینی
Akbarnajafi
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
باکیفیت بسیار خوب
آذین غلامی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
به نظر من خوب بود
<< 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟