نظر یاسمن تاجیک برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
یاسمن تاجیک
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
صدای راوی عالی بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟