نظر Mani برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
Mani
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
خیلی نه ولی خوب بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟