نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کاش کنارم بودی - رنه کارلینو

فرزانه برفه ای
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
خیلی روان و زیبا و دلنشین بود.
عاشقانه‌ای آرام...
داود بختیاری
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
خوب بود ولی داستان تقریبا تکراری هست برای اهل مطالعه خوبه.
داریوش پژوهش
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
کتاب خیلی خوبی هست. مخصوصا با صدای خانم خواجه نصیر.
مصطفی حسنوندی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
خیلی ب روزگارمون شبیهه
بخونید شاید همدیگه رو بهتر درک کنیم
محمدعلی ناطقی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
کتابی جذاب ووتامل برانگیزبود. صوت کتاب نیزفوق العاده بود.
. ..
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
تا حالا عشق رو تجربه نکردم و دوست هم ندارم تجربه کنم
جواد محمدی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
همونی است که دنبالش میگشتم. لایک دمتون جیز
Fenix
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
مثل هر کتابی ارزش یک بار خوندن (شنیدن) داشت
نسیم عباسی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
میتونستم هر لحظه رو تو ذهنم تصور کنم. شنیدنش تجربه خوبی بود
zara Rahnama
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
اثری به حق مسحور کننده
کاش کنارم بودی...
maryam arab
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
جذابیت خاصی نداشت، داستان خیلی ساده بود.
Shahrzad Shah
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
این کتاب شابد بتوونه برای یک دختر هیجده ساله هیجان انگیز باشه
نازنین خلیفه
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
شبیه کتاب من پیش از تو بود.
محمد کریمی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
واقعا کاش کنارم بودی
زهرا زندوکیل
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
بی نظیره خوندنش واجبه❤
فاطمه حقیقت جو
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
رمانی سرشار از عشقو اشک
ام مهری
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
برای دیدن بازی روزگار خوب است
ثمین رئوف
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
خیلی دوستش داشتم. درام بود سبکش
❄️
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
کتاب جالب ولی یه کم غیر قابل درک
الهام قندی
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
خیلی دوست داشتم و واقعا لذت بردم
مهدی عسکری
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
کتاب سلیقه‌ای هست
ترجمه‌ی خوبی داشت
Ostad Kazemi 031
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
نمیشه گفت بی‌نظیر ولی خوب بود
فائزه
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جالب بود، گرچه یه مقدار تلخ بود
behi hoseini
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
فوق العاده بود حتما گوشش بدین
فاطمه
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
کتاب خوبی بود لذت بردم
پرستو رحیمی
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
کتابی روان و عاشقانه پسند
هدا رئیسی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
روایت عشقی زیبا و تلخ
Elham Mohajeri
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
داستان قابل پیش بینی بود!
امیر عباس رضایی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
خوب بود کتابی درام عاشقانه
امیرحسین جعفری
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
کتاب بسیار احساسی و عاشقانه است
سوزان قهرمانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
کتاب دلنشینی بود ممنونم از کتابراه
Hossein Dehnamaki
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
داستان‌خوبی‌بود‌
گویندگی‌عالی‌بود
پری حسین نژاد
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عالیه عالی بود خوندنشو حتما توصیه میکنم
علی مرادی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
کتاب قشنگی
برای سرگرمی پیشنهاد میکنم
نیره هندی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
عالییی بود وخوانش گوینده رو دوست داشتم
فاطمه نیک اندیش
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
فوق العده و تاثیر گذار. 👌👌👌👌👌
Soghra Esmaeli
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
خیلی ازش خوشم امد عالی بود
مهسا عین اله پور
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
خوب بود... سرگرم کننده بود
همسایه...
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
گویندگی عالی با قلمی پر
مهرداد مصطفوی
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
انرژی بخش وای شبیه به آثار جوجو مویز
سحربهمنی
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
سلام
عالی دوسش داشتم و پیشنهادمیکنم
نسرین محمودیان
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
کتاب خوبی بود و از شنیدنش لذت بردم
Narges Asghari
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
یاد من پیش از تو افتادم
پریسا فروغی
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
متن روان، شیوایی بیان، داستان جذابی بود
نرگس عطری نژاد
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
کتاب خوبی بود، با تشکر از کتاب راه ❤❤❤
Rara
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
خیلی قشنگ بود واحساسی
A
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
متن روان و راحت
گویندگی سلیس و دلنشین
Omid Aghili
۱۴۰۱/۰۷/۱۳
عالی و نشان دادن یک عشق واقعی
سحر سروش
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
من از شنیدن این کتاب لذت بردم
مژگان برکوکرام
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
کاملا از کتاب من پیش از تو کپی شده
<< 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟