نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید - جول اوستین

Farzane Khaleghi
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
یکی از بهترین کتاب‌های عمرم بود، بسیار عالی و آرامش بخش
سامیار فتحی
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
باسپاس از زحمات شما این کتاب بسیار عالی و پر محتوا است
nayrre
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
واااقعاازکتابش نهایت لذت روبردم یه دنیاااتشکر
علی چلداوی
۱۴۰۱/۰۲/۰۲
عالی برای تغییر افکار ودوستان منفی توصیه میکند
Minoo Gh
۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کتاب‌های جول واقعا افکار زیبایی به یاد انسان می‌آورد.
f a
۱۴۰۱/۰۱/۲۱
فوق العاده بود برای دور کردن انرژی‌های بد و منفی
علی صالحی
۱۴۰۱/۰۱/۲۰
واقعا عالیه حتما گوش کنید و انجام بدید به توصیه هاش
شهرام شکرایی
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
کتاب خوبی هستش ولی باید سعی کنی به نکاتش عمل کنی
رضا قربانی
۱۴۰۱/۰۱/۰۹
بسیار عالی بود نظرم نسبت به زندگی تغییر کرد. متشکرم
مریم رجب زاده
۱۴۰۱/۰۱/۰۸
به نظرم کتاب خوبی هست ولی میتونست عالی باشه
عبدالصمد شهروئی
۱۴۰۱/۰۱/۰۴
واقعا به تغییر دیدگاه و دیدن زیبایی‌های زندگی کمک میکند.
sardar nozari
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
کتاب خوبی بود دیدگاهم رو نسبت اطرافم بیشتر کرده
امیر فرحان یزدان پور
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
بسیار مفید برای رهایی از افکار مزاحم و تمرکز بر کار ها
مرضیه عنبری
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عالیه فقط کاش میشد صدای کتاب هارو خودمون انتخاب کنیم
روح الله مظفری
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
متن کتاب بسیار عالیه اما خواننده مقداری ضعیفه
افشین نوبخت
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خیلی عالیبود مفید و ارزنده
Bilal Rahimi
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
واقعا زندگی انسان را این کتاب عوض میکنی
angel Nz
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خیلی عالی هست حتما پیشنهاد میکنم
محمد محمد
۱۴۰۴/۱۲/۲۶
چقدر مفید و کاربردیه
اعظم امدادی نسب
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
بدرد کسایی که انرژی منفی زیادی دارن
قاسم شیرالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
زیاد با من سازگار نبود نمی‌دونم چرا
asma soleymani
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
مثل همیشه نوشته‌های مثبت جول آوستین
fatemehbastani
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
به جرات میتونم بگم فوق العاده بود
اصغر خدابنده لو
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
فوق‌العاده... مغزت آروم میگیره
زهرا چاکرالحسینی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
کتاب فوق العاده‌ای بود
پیشنهاد میکنم
parisa afshar
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
برای من که استرسی هستم کاربردی بود
سامان احمدپور
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
عالی حرف نداره بخدا
مریم سعیدی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
عالی بود واقعا سازندست
هانیه اقبالیان
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
خوب و مفید بود. پیشنهاد میکنم
مینا علیزاده
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
عالی ۱۰ بار خوندم یک تراپی هست
میلاد
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
بهترین کتاب در نوع خودش
محمد واحدی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
اینم کتاب باحالی بود خوشم اومد
یاسمین اوریات
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
واقعا عالی
فاطمه سلیمانی
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
عالی بود مثل بقیه کار‌های جول اوستین
Anahid Hazini
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
این کتاب رو چندین بار خوندم
Bhare azami
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
عالی بود حتما بخونین
بهروز فرجی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
کتاب درعین سادگی بسیار الهام بخش بود.
Mahsa J
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
کتاب مفیدی بود و پیشنهاد میشود
الهه سالمی
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
عالی بود منکه خیلی خوشم اومد
حیدری
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
هر وقت حالم بده میشه گوش میدم آرام میشم
Avinhamedi
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
همگی کتاب‌های این نویسنده عالیه
الماس
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
صدای گوینده کتاب اصلا خوب نبود
زهرامعمری
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
خیلی برای من راه گشاه هست
hamid mohammadi
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
بسیار عالی و مفید بود
مولود خلیلی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کتاب های جول استین عالی هست و هدایت گر.
مریم
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کتاب خوبی بود تا اخر گوش دادم
میلاد سودی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
خیلی کتاب خوبیه واقعا خیلی عالی
فقط خدا
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
خیییییلی خوب بود. پیشنهاد میکنم بشنوید
Khadije faraji
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
هنوز تموم نشده ولی خیلی عالی هستش
فرشته تقی پور
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
عالی واقعا بینظیر
<< 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
👋 سوالی دارید؟