نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید - جول اوستین

Rohangiz Mesgari
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
یک کتاب روانشناسی درحده متوسطه رو به بالاست که بنظرم خوندنش بد نیست
سپهر زکی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
درکل حال خوبی به آدم‌میده و این از اسم کتاب مشخصه به نظرم یه بار خوندش قشنگه
شیرین قدس
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
حرفهایی که بارها شنیدنش هم کافی نیست رو
بسیار آرامبخش و مفید بیان میکنه
Ali
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
اون آهنگ اول با صدای کلفت امیر فرحان بیشتر انرژی و احساس منفی میده
سارا آلبوغبیش
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
یکی ازبهترین کتاب‌هایی که خوندم واشتیاقم به کتاب خوندن چندبرابرکرد
Fatemeh Tavakoli
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
واقعا عالی. کتاب‌های جول اوستین فوق العاده هست👍👌. حتما امتحان کنید.
Tolue Mahdavi
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
تم مثبت اندیشی همیشگی جول اوستین.. به خالی کردن ذهن از افکار منفی کمک می‌کند.
مهرداد کریمی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
ای کاش این کتاب رو زود تر گوش داده بودم تا با افکار منفی صدمه جسمی نمی‌دیدم
صدف راوش
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
کتاب خوبی بود پشنهاد میکنم گوش بدین یا بخونین خیلی وقت گیر هم نیست و کم حجمه🌺
F A
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بسیار عالی بود و کاربردی در این دورانی که همه پر از احساس منفی هستن
مهناز درویشی
۱۴۰۱/۰۱/۲۵
خیلی نکات خوب و مثبت داره و انگیزه ما رو برای زندگی موفق بالا میبره
مریم قاسمی
۱۴۰۱/۰۱/۲۲
واقعا زندگی و دیدگاه انسان رو تغییر میده من هر فصلشو چندبار چندبار گوش میکنم
Mahdi Boroujerdi
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
تکراری بود و تقریباً تمام مطالب دیگر این نویسنده بازخوانی میشود
mahya sarabi
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
من هنوز گوش ندادم اما با این همه تعریف حیفم اومد ازش بگذرم 🌸
Nahid Rakhshani
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
این کتاب فوق العادست جملات تاکیدی این کتاب خیلی مفید و موثره 🙏🙏
ساره سیف پور
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
واقعا متاسفم یک کتاب مذهبی رو ور داشتید به زور به خورد مردم دادید
Morteza F
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
به من خیلی کمک کرد برای احساسات منفیم پیشنهاد میکنم بخونین عالیه👌👌
Samira Taghavi
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خیلی کتاب خوبی بود خیلی اروم شدم وقتی گوش کردم پر از کد بود واسه من
حیدر نیکنهاد
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
کتابهای جول اوستین همگی انرژی مثبت می‌دهند
mahsa bikatan
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
صدای گوینده این کتاب عالیه
با خواندن این کتاب امیدتان به اینده بیشتر می‌شود
محمد ایزدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
این کتاب میتونه کمک زیادی به فرد افسرده باشه
Lotus Aryen
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
روش زندگی کردن را در من تغییر داد.... حتما بخوانید
Hamid Fani
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خوب و الهام بخش بود. صدای گوینده هم مطلوب بود
Hadis Javadzade
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بی نظیر من بسیار راضیم از انتخاب و شنیدنش
علیرضا
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
کاش قبل شنیدن دقت میکردم که نویسنده یک کشیش هستش
محمد جواد حجتی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
کتاب فوق العاده ست. حتما ارزش گوش کردن ده بار رو داره
Touraj Alipour
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
باسلام و احترام
صدای گوینده خوب نیست ممنون از توجه تون
سپاس علیپور
Hussein Imankhah
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
کتاب بدی نیس ولی زیادی همه چیو به مسیحیت ربط میده
وجیهه بهارستان
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
جول استین فوق العادست.
کتابهاشو بهتون پیشنااد میکنم
Melina Khorsandyar
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
کتاب مفید و مناسبی در شرایط روحی من بود ممنون
سید جاوید فارغی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
به نظر من اگر میگفت چگونه افکار پراکنده را بی خیال بشیم بهتر بود
علیرضا صبوری جم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
سلام بینظیره خیلی روحیه میده به خواننده‌ی کتاب
Reza Bagheri
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حس مثبتی پیدا میکنید با گوش دادن به کتاب
عطیه شریفی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عالییو اثر گذار و و خیلی خوب بود
moradi morteza
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عالی عالی فقط به معنای کلمه عالی
زهره رمزی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بسیار عالی و روان باید چندین مرتبه گوش کرد
حامد مانیانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
من از سبک نویسنده واقعا راضی ام
دنبال کننده ایشونم
امیر کاظمی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
بسیار عالی من تازه شروع کردم وخیلی پسندیم حتما استفاده کنید
حمیدرضا شرفی پور
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
بینظیر و بسیار تاثیر گذار،
مهشید سهرابی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
بسیار عالی
فریبا اسدزاده
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
یا خواندنش افکار منفی را تا حدودی از خودم دور کردم
R.M
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
واقعا عالیه. دوبار گوش کنین تا درکش کنین
گلسا نوری
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
عالی عالی عالی هم نویسنده هم گوینده و هم موضوع
مهدی احمدی
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
خیلی خوب بود و انرژی بسیار زیادی به آدم میده
Fateme Seyedzade
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
عالیه من هر چند وقت یبار از اول گوش میکنم!!!
خدیجه امیری
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
برای من خیلی تاثیر گذار بود و هرماه گوش می‌کنم
امیر کیانی
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
خوب و عالی از همه نظر و مفید برای هر سلیقه و دیدگاهی
پریسا اسماعیلی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
بنظرم برای انگیزه گرفتن و مثبت اندیشی مناسبه
مریم امیری
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
بسیاااااااااار عاااااالی جول اوستین عالییییییییییه
ابراهیم شفیعی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
این کتاب سبب یادگرفتن کنترل افکار منفی میشه
<< 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
👋 سوالی دارید؟