نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید - جول اوستین

yunhee Lee
۱۴۰۱/۰۸/۲۵
ارامش بخشه واقعا برای همه همچین چیزی نیازهه
خدیجه بی نیاز
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
خیلی کمک کننده بود برای تغییر دیدگاهم نسبت ب گذشته
زهرا
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
بسیار عالی بود لحن گوینده هم بسیار گیرا و جذاب
amin
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
بسیار پرمحتوا وتاثیر گذار بود.
ممنون از کتابراه
عبدالخالق رضایی
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
بعضی قسمتهاش واقعا جذاب بود بخصوص فصل اولش
مریم پورحسین
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
این کتاب حال خوب ایجاد میکند و درون رو صیقل میده
Amir Jahanshahi
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
سخنرانی‌های جول اوستین خیلی در رشد فردی موثر است.
Sepideh Sohrabi
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
من از نگارش جناب اوستین و ایمانی که بهم میده لذت میبرم
آرزو انصاری
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
خیلی عالی بود پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید
Mreza Dni
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
ارزش داره چند بار با سرعت یک و نیم گوش داد
نرگس خدری
۱۴۰۱/۰۷/۲۸
اعتماد بنفس بالا می‌برد خود آگاهی می‌رسی
زهرا میردامادی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
بهتر از اون چیزی بود که فکرشو میکردم 👌👌👌
طاهره عاشورزاده
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
کتاب عالی بود پیشنهاد میکنم حتما بخوانید
محسن استوار
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
کتاب جالبیه خواندن انرا به بقیه توصیه میکنم
روژین بابایی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
فوق العاده بود ایمان ب خدا رو تو دلت زنده میکنه
علی حیدری
۱۴۰۱/۰۷/۱۶
این کتاب من زمانی که میرم سرکار گوش میدم تو ماشین و بد نبود
ف.فرجی
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
کتابی بود که تمام وجود و روح من را تازه کرد عالی بود
آذر جنگجو
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
خیلی عالی بود. من لذت بردم از خوندمش و بسیار مفید بود
محمدرضا نهالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
کتاب‌های جول اوستین واقعا شنیدنی است حتما توصیه میکنم
علی پورحامد
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
از این بهتر نمیشد، تو این روزا خیلی کمکم کرد
یوسف جدگال
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
دارم گوش میدم ولی تا جای که گوش کردم عالی بود
فاطمه پارسا
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
کتاب مفیدوپرازحکایت برای اثبات دلایل دورکردن افکارمنغی
سمیه برزگری
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
سلام بسیار کتاب خوب و پرانرژی هست من خوشم آمد
ایمان ولی پور
۱۴۰۱/۰۶/۱۸
کتاب خیلی خوبیه برای کسانی که میخوان از افکار منفی خارج بشن
آیدا زرگر
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
بسیار عالی مثل همیشه هر کتابی از این نویسنده ببینم میخرم
Roya Mozaffari Mozaffari
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
کتابی عالی و بی نظیر بود که کمک بسیاری به تمامی افراد میکند
فاطمه اسدی
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
کتاب دلنشین و مفید بود منتها بسیار زیاد تکرار مکررات داشت
یوسف پلنگی
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
بخدا حیف وقت راهکار نشون نمیده حرفای تکراری همین
شکوفه حق گشا
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
کتابهای جول اوستین همگی عالی و انگیزشی هستند
فرزاد رضایی
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
همکارم این کتاب رو بهم مهرفی کرد و خیلی راضی بودم
امیر مهدی دهقانی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
بعضی چیز هاش تکراری بود اما برای یاد اوری خوب بود
امیرمحمدی
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
ازاین ملا خوشم نمیاد واصلا... فقط سمینارهاش خوبه نه کتابهاش
کمال غلامی
۱۴۰۱/۰۵/۱۳
بسیار رر عالی بود من ازش خیلی استفاده کردم
Ali Khan
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
بسیار جالب بود خیلی خوب بود و تاثیر گذار و کار آمد
محمد علی باستانی
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
صدای گوینده بسیار عالی
متن کتاب خوب بود
Maryam Mirzad
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
عالی و کاربردی بود. یه آرامش و انرژی خاصی داره اوستین.
آرمین نصیری
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
کتابی که خیلی به من کمک کرد تا خودم رو بسازم
مل
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
واقعا کتاب عالی است برای من خیلی خوب بود
زهرا ملایری
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
سلام این مرد با نوشتن مطالبش بینظیر حتما گوش کنید
zahra omidi
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
کتاب عاالی
راهکارهایی که گفته میشه بسیار زیبا و دلنشین بود
کبری سعادتی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
واقعا یکی از بهترین هاست آقای جول اوستین.
سهیلا ماندهی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
بینظیربود.. برای شرایط الان جامعه خیلی خوبه
مژگان پوردهنی
۱۴۰۱/۰۳/۱۴
کتاب خوبیه میتونه تاثیر خوبی روی فکر ادم‌ بزاره
علی اروندی
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
میشه باهاش از بند انرژی‌های منفی پیرامون جدا شد.
متین
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
عالیه خدایی برای فراموشی گذشته و راه حل ارایه می‌ده بهمون
عباس موسوی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
باید هر وقت احساسات بد اومد سراغت حتما گوشش کنید
شبنم فکری
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
اگر میخواهید که از هر منفی دور باشید پیشنهاد میکنم
صادق نظری بجگان
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
عالی بود به بعضی از سوال‌های بی جوابم جواب داد
ابوذر میرزایی مقدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
من این کتاب و قبلا خوندم والان صوتیش و دانلود کردم
حنا ابوالحسنی
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
کتاب بسیار مفید بود و‌ مرا راهنمایی و کمک کرد
<< 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
👋 سوالی دارید؟