نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی احساسات منفی را خالی کنید - جول اوستین

Farzaneh Azizi
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
کتاب بسیار مفیدی بود
الی شاملو
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
عالی واقعا آموزنده بود👌👌
تورج مردی
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
بسیار آموزنده وانگیزه بود
fery
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
بهترین نویسنده هرچی بگم کمه عالییی
مرضیه آزاد
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
خیلی جالب نبود انتظار بیشتری داشتم
مرتضی حسینی
۱۴۰۱/۰۳/۲۰
خیلی شعاری و بدون راه کار روشن
Shahla Ahmadi
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
برای منفی نگرها عالیه
Mahdi
۱۴۰۱/۰۳/۱۲
عالی بود خیلی کتاب خوبیه
مریم خوئینی
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
بسیار پسندیدم متشکرم
Asal
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
میتونم بگم عالی‌ترین کتاب در زمینه خودش
محمد هادی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
کتاب فوق العاده ایی بود
محمد
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
کتاب فوق العاده و مفید
موسی رستمی بشیر
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
یه چند فصل گوش دادم تا اینجا عالی بود
Taha Mohammadi
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
فوق العاده عالی بود
کمی آرام شدم
Behroz
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
خیلی خوب بود کامل گوش کردم
الهام خاکسار
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
بسیارعالی بود. واقعاآموزنده است
نعیمه نایب
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
بستر عالی و ارزشمند و کاربردی بود🙏
محمد
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
کتاب خوبی است ‌و‌ ارزش خواندن دارد
Shima
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
پر از حال خوب و انرژی مثبت بود
نایب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
کتاب جامع و کاملی هستش بدک نیست
محمد رحیم پور قمی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
کتابی فوق العاده موثر بود.
بهاره رستمی
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
فوق العاده س واقعا آروم میکنه آدمه
مهدی دوست محمدی
۱۴۰۱/۰۱/۲۵
فوق العادست این کتاب
somayeh mohamadi
۱۴۰۱/۰۱/۱۹
بهترین کتاب از دید من
سجاد
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
کتاب خوب و قابل قبولی است
Shirin Danande
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
کتاب انگیزشی جالبی بود
مجید صبوری
۱۴۰۱/۰۱/۰۸
کتاب واقعا خوبیه انگیزه رو بالا میبره
Parham Najafi Nezhad
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
عالیییییی بود، ممنونم
Yeganeh Golmakani
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
جوال استین همه کتاباش عالی هستش
سید عباس تقوی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
بد نبود اما قدری روشن کری زیادی دارد
rohallah Khierandish
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خوب و مثبت ازش استفاده کنید
ملینا مرادی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
بسیار ساده و روان کاربردی بود
Arezoo Safi
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
خیلی خوب و بسیار اثر گذار هست
لیلا فومنی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
فوق‌العاده است حتما امتحانش کنید
selma mohammadi
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
بسیار عالی و تاثیر گذار
شهناز سحرخیز
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عالی من طرفدار اجول اوستین هستم
مرجان محمدی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
با این کتاب آزاد و رها میشین
فرزاد عزیزی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
بسیار عالی، من که لذت برم
Md
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
کتاب مناسبی هست ولی تکرار مکررات هست
saba kamali
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بسیار عالی و تاثیر گذار هست
زهرا حسینی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عالی بود 👏🏻 و من دوست داشتم 👍🏻
مهدی علیخانی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
برای من بسیار خوب بود
Soghra Nouri
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
کتابهای جول اوستین عالی هستند.
صالح سالاری رودخانه دژ
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بسیار کاربردی عالی هست کتابش
هانیه زاهدی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عالی بود و فوق العاده
زهرا بیات
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خیلی کاربردی بود
محمد ایرانی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
کتابی فوق العاده
yaser rezaee
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
بسیار عالی بود حتما پیشنهاد میکنم
الهام گلشن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
کلا من کتابهای جول اوستین رو دوست دارم
hadil shad3
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بسیار عالی، پر از انرژی مثبت
<< 9 10 11 12 13 14 15 >>
👋 سوالی دارید؟