نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیدوز و کلک - آندرس باربا
4
4 رای
ایمانا
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
00
کتاب بدی نیست، ولی از آن کتاب هایی هم نیست که بعد از ده سال هنوز ناگهان وسط خیابان یادت بیفتد و فکرت را مشغول کند. بعضی کتاب ها مثل مهمان چندساعته اند، بعضی ها مستأجر ذهن می شوند. این یکی بیشتر شبیه مهمان است.
