نظر ایمانا برای کتاب صوتی بی‌دوز و کلک

بی‌دوز و کلک
آندرس باربا، شیما الهی
۴(امتیاز ۴ نفر)
ایمانا
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
کتاب بدی نیست، ولی از آن کتاب هایی هم نیست که بعد از ده سال هنوز ناگهان وسط خیابان یادت بیفتد و فکرت را مشغول کند. بعضی کتاب ها مثل مهمان چندساعته اند، بعضی ها مستأجر ذهن می شوند. این یکی بیشتر شبیه مهمان است.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟