نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بی‌دوز و کلک - آندرس باربا

ایمانا
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
کتاب بدی نیست، ولی از آن کتاب هایی هم نیست که بعد از ده سال هنوز ناگهان وسط خیابان یادت بیفتد و فکرت را مشغول کند. بعضی کتاب ها مثل مهمان چندساعته اند، بعضی ها مستأجر ذهن می شوند. این یکی بیشتر شبیه مهمان است.
مهران فانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
رمان خوبی بود. راوی هم خوب بود. ولی به نظرم، برای رمانی زنانه که قهرمان و بیشتر شخصیتهاش زن هستند، بهتر بود راوی، خانم باشه تا آقا!
👋 سوالی دارید؟