نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آشفتگی - سجاد نیرومند

علی صادقی نیا
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
فاز نویسنده رو با رسم شکل توضیح دهید
طاها معینی
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
نتیجه‌ی خواستی نداشت ولی داستان خوب بود
Deniz 1988
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
خیلی بد بود من که هیچی نفهمیدم
Sara
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
خیلی خوب بود عالی خیلی بدردم خورد
فاطمه دهقانپور
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
بد نبود ولی من زیاد دوست نداشتم
Heya HVi
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
من که چیزی نفهمیدم
Fateme Soltani
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
این چه سمی بود من گوش دادم😖🤢🤮
مریم علوی
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
نتونسته بود ب واقعیت نزدیک ش کنه
Nika Shateri
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
جدا از داستان بیخود چقدرررر صدای بدی داره چقدررررررر
عرشیا آقامحمدی
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
آدمو به راه زندگی می‌ندازد
💙Fateme💙 .
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
خیلی مبهم بود. میتونست جذاب ترازاین باشه. 😒😒😒😒
محمد حسینی
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
بر میگشتم عقب، گوش میکردم قشنگه
زهرا خانم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
متن خیلی ضعیف بود.
Monir Naghikhani
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
خوب بود، خوابی آشفته که برای همه ممکن است پیش بیاید
حمیده بهاری
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
معمولی بود، خیلی در سطح متوسط
فرشید فهیم تاش
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
اجرا خوب، موضوع، تکه‌ای از روزگار
مهدیه عرب
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
داستان بدی نبود کوتاه و خوش حس
عطیه
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
کتاب زیبایی بود گوشش بدین
Ghazal
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
جالب بود انگار تو ماتریکس گیر کرده
مهسا صفری
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
کتاب عالی بود، خیلی خوب بود
محبوبه صادقی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
خیلی مسخره بود توصیه میکنم اصلا نخونید
یگانه پورآمن
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
در یک کلام بگم بدرد نخور و بی مفهوم 🙃
دافعیان دافعیان
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خیلی جالب نبود همه ش خواب تو خواب بود
شهرام سعادتمند
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
خیلی موضوع کتاب با متن منطبق نبود.
سمیه شفیعی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
کتاب صوتی اشفتگی ارزش یکبار شنیدن داشت
F A
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
البته خیلی وقت پیش خودم یادم نیست
فاطمه ابوالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
زندگی همیشه و برای همه زیبا نیست
شکیبا.س
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
چقد گویندش بد میخونه.
hashemi hashemi
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
خیلی خوب حس آشفتگی رو نشون داده بود.
امیرمحمد افضلی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
عالی بود. مطلب خوب و شنیدنی
مریم معز
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
چه خواب طولانی و نا امید کننده ای
Mohammadreza Modafei
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
مضخرف اگه داستان بود...
یحیی جسمانی یکتا
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
محتوای خوب و ارزشمندی نداشت
مژده بشیرزاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
حال غریبی داشت، بفکر فرو میبرد
سیده میرسعیدقاضی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
حال آشنا و غریبی بود
محبوبع
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
خوب بود حکایت زندگی و مشکلاتش
آرزو وفاجو
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
داستانی مبهم اما بد نبود
م.بهمنی
۱۴۰۲/۰۸/۰۵
جالب بود حال بسیاری از ما بود
ismaiil ghazanfari
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
ارزش خرید داره فایل صوتیش بهتره
سمیه محمد باقری
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
اصلا خوشم نیومدجالب نبود
شادی علیزاده
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
داستان‌های کوتاهشون جالبه
الهام غلامپور
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
خلاصه و کوتاه خیلی چرت بود
ارش خدابخش
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
خوب بود ۳ ستاره واسه گویندگی
آتنا ریاضی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
کتاب جذاب و اموزنده‌ای نیست
هستی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
اصلا مورد توجهم قرار نگرفت
شیرین زمانی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
خیلی عالی وتاثیر گدار بود ممنون
مهدی صفی زاده
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
با سلام خیلی ممنونم از شما
dr.Alimirzaei
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
باید با. دقت شنید این داستان رو.
شیرین قناعتیان
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
به نظرم گوینده اصلا حال نداره
Amirmohsen
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
گنگ و جالب بود خوب بود
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
👋 سوالی دارید؟