نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آشفتگی - سجاد نیرومند

علی حقگو
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خیلی کوتاه و مختصر بود و اصلا محتوایی نداشت که کاربردی باشه!
Ali Monfared
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
تجربه حس آشفتگی در زمانی کوتاه
کاری ضعیف که با لطف کتابراه شنیده شد
Atefeh_asgari
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
مثل اسم‌کتاب به شنونده حس اشفتگی میداد
و اخرش نفهمیدیم چی شد
همش هی خواب میدید
س ه
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
جالب بود همراه شدن با شخصیت داستان حس کردن تنهایی و ترس با تمام وجود
فرشته خوشبین
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
مورد علاقه‌ی من نبود خیلی به نظرم بی مفهوم بود با اینکه شاید واقعیت جامعه بود.
زهرا زمانی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بی محتوا و صدا خواننده انگار داره از روی کتاب میخونه نه مکث نه بیان افتضاح
مهران گلزاری
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
حتی در کمتر از 8 دقیقه، یک ذهن آشفته اتفاقات زیادی رقم می‌زند.
Mohammad Ahmadzadeh
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
بد نبود ولی هسته مرکزی داستان خیلی پراکنده بود و داستان عمق نداشت
کیانا خدادادی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
کتاب خوبی بود به نظرم قشنگه و حس جالبی میداد اما میتونست بهتر هم باشه
mohammad jaafaran
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بسیار کوتاه بود و لی نمیشه گفت بد بود... برای یکبار شنیدن خوب بود.. ممنون
مریم آراوند
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
چیزی ازش یاد نگرفتم اصلا نویسنده‌اش با چ جراتی این کتاب رو چاپ کرده، 🙁
فاطمه سامعی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
با نام کتاب کاملا همخوانی داشت... برای من که اهل داستان نیستم جالب بود
Narges 1388
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
عالی‌ترین کتابی که من تاحالا گوش کرده بودم من این داستانو خیلی دوست داشتم
ادرین رمضانی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
حتما باید بگه خداروشکر واقعیت وحشتناکه واقعا شکرگزاری بود واقعا
Mina Mina
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
سلام من به شخصه زیاد خوشم نیومد از این سبک داستان ممنون از کتابراه
Elmira Vatankhah
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
زیبابود و وصف حال ماادمای امروزی ک چقدر اشفته ایم ممنون ازتون
Hana Mirai
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
خب بود ولی ممنون میشدم میشد خودم هم بخونم و کتاب رو به صورت نوشتاری بخونم
شرمین دانشور
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
قشنگ خوابم گرفت الان میتونم با خیال راحت بخوابم!!!
Elham Keshavarz
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
اصلا خوب نبود😶
بی مفهوم
الان خواب بود یا بیدار😑
سید علی اکبر هاشمی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
ادم با خوندن این کتاب گیج میشه اما در هر حال خوب بود
Mehdi Rock
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
یعنی بالا اوردم هم از راوی هم از صدای احمقانه تلفن
فهیمه فال بی بی
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
زیاد قوی نبود متن داستان
علی راستگو
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
داستانش بی برنامه بود نا تموم موندش پیشنهاد میکنم دان نکنین😶
hamid hoseini
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
حال و روز بعضی از جوانهای امروزی رو نشون میده
آسمان محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
تکرار تاکید‌هایی که تازه نیستند، میدانیم و انجام نمیدهیم!
سیما صداقتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
یک کتاب متوسط با روشنفکری متوهم و آشفته
کاربر f
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
هم خوانش هم متن ضعیف بود اما یه بار شنیدنش بد نبود👍
slimshadi
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
اگر با مطالب کتاب احساس همسو بودن را پیدا کنید خیلی خوب است
امیرعلی ایزدی
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
بشدت بی معنا اصلا سرش به تهش پنالتی میزنه انسجام در حد صفر
baran
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
این کتاب ذهن منو به تصویر کشیده همینقدر قروقاطی.. 😂
Zzibaii
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
برای لحظه جالب بود ولی همه چی سریع پیش رفت.
سمیرا
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
کتابی خوبی هست ولی از صدای گوینده اصلا خوشم نیومد
معصومه شعبانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
خیلی بد بود خیلی استرس بهم داد لطفاً گوش نکنید
نگار باقری
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
نویسنده آشفتگی روحی شخصیت داستانو به خوبی به تصویر کشیده بود
حامد اس
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
فقط اون قسمت که کتاب رو اتیش زدن باحال بود
محمد صالحی
۱۴۰۲/۰۵/۲۰
واقعیتش تا اخر گوش ندادمش. نتونست منو مجذوب خودش کنه
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
کتاب خوبی بود ولی ولی صدای خواننده افتضاح بود‌
سعید چلبی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
حس آشفتگی رو خوب بیان کرده بود.
ولی گوینده خوب نیست
منیژه پورمحمدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
یک سری توهم که روی کاغذ نوشته شده. هیچ جذابیتی برام نداره
دنیا
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
کتابی پیچ در پیچ اما فکر کنم کامل آن زیبا باشد
فهیمه مختاری
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
خیلی کوتاه بود و بهتر میشد اگر ادامه میداشت.
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
یک کتاب داستانی کوتاه که این کتاب هم نظر من رو جلب نکرد.
زهرا رفیعی
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
داستان خوب بود من پسندیدم صدا هم بد نبود
علی حیدری
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
حیف که باید یک نمره میدادم. مگر نه همون هم زیادههه
علی رضا سالخورده
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
گویندگی یکنواخت بود و نتونست حال شخصیت داستان رو القا کنه
باران
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
کتاب از هر نظر جالب نبود و پیشنهاد نمیکنم
رعنا محمدرضائی
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
واقعا کتاب مسخره‌ای بود، فقط وقتم رو گرفت
مریم نیازی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
اصن معلوم نبود چی به چیه
ببخشید ولی واقعا بی محتوا بود
solmaz sadr
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
راوی ضعیف و من بعد از چند بار گوش کردن سردر نیاوردم
rana
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
خوب نبود اصلا گوینده هم فقط روخوانی می‌کنه بدون هیچ حسی
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 >>
👋 سوالی دارید؟