جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
داستان کوتاه ایرانی
›
کتاب صوتی آشفتگی
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آشفتگی - سجاد نیرومند
سجاد نیرومند
،
مهدی رضایی
خانه داستان چوک
دسته:
داستان کوتاه ایرانی
کتاب صوتی
3.4
975 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
علی حقگو
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
0
0
خیلی کوتاه و مختصر بود و اصلا محتوایی نداشت که کاربردی باشه!
Ali Monfared
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
تجربه حس آشفتگی در زمانی کوتاه
کاری ضعیف که با لطف کتابراه شنیده شد
Atefeh_asgari
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
0
0
مثل اسمکتاب به شنونده حس اشفتگی میداد
و اخرش نفهمیدیم چی شد
همش هی خواب میدید
س ه
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
جالب بود همراه شدن با شخصیت داستان حس کردن تنهایی و ترس با تمام وجود
فرشته خوشبین
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
مورد علاقهی من نبود خیلی به نظرم بی مفهوم بود با اینکه شاید واقعیت جامعه بود.
زهرا زمانی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
بی محتوا و صدا خواننده انگار داره از روی کتاب میخونه نه مکث نه بیان افتضاح
مهران گلزاری
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
0
حتی در کمتر از 8 دقیقه، یک ذهن آشفته اتفاقات زیادی رقم میزند.
Mohammad Ahmadzadeh
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
بد نبود ولی هسته مرکزی داستان خیلی پراکنده بود و داستان عمق نداشت
کیانا خدادادی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
کتاب خوبی بود به نظرم قشنگه و حس جالبی میداد اما میتونست بهتر هم باشه
mohammad jaafaran
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
0
بسیار کوتاه بود و لی نمیشه گفت بد بود... برای یکبار شنیدن خوب بود.. ممنون
مریم آراوند
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
چیزی ازش یاد نگرفتم اصلا نویسندهاش با چ جراتی این کتاب رو چاپ کرده، 🙁
فاطمه سامعی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
با نام کتاب کاملا همخوانی داشت... برای من که اهل داستان نیستم جالب بود
Narges 1388
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
عالیترین کتابی که من تاحالا گوش کرده بودم من این داستانو خیلی دوست داشتم
ادرین رمضانی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
حتما باید بگه خداروشکر واقعیت وحشتناکه واقعا شکرگزاری بود واقعا
Mina Mina
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
سلام من به شخصه زیاد خوشم نیومد از این سبک داستان ممنون از کتابراه
Elmira Vatankhah
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
زیبابود و وصف حال ماادمای امروزی ک چقدر اشفته ایم ممنون ازتون
Hana Mirai
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
خب بود ولی ممنون میشدم میشد خودم هم بخونم و کتاب رو به صورت نوشتاری بخونم
شرمین دانشور
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
قشنگ خوابم گرفت الان میتونم با خیال راحت بخوابم!!!
Elham Keshavarz
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
0
اصلا خوب نبود😶
بی مفهوم
الان خواب بود یا بیدار😑
سید علی اکبر هاشمی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
ادم با خوندن این کتاب گیج میشه اما در هر حال خوب بود
Mehdi Rock
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
یعنی بالا اوردم هم از راوی هم از صدای احمقانه تلفن
فهیمه فال بی بی
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
4
0
زیاد قوی نبود متن داستان
علی راستگو
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
1
1
داستانش بی برنامه بود نا تموم موندش پیشنهاد میکنم دان نکنین😶
hamid hoseini
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
4
2
حال و روز بعضی از جوانهای امروزی رو نشون میده
آسمان محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
0
0
تکرار تاکیدهایی که تازه نیستند، میدانیم و انجام نمیدهیم!
سیما صداقتی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
0
0
یک کتاب متوسط با روشنفکری متوهم و آشفته
کاربر f
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
0
0
هم خوانش هم متن ضعیف بود اما یه بار شنیدنش بد نبود👍
slimshadi
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
0
0
اگر با مطالب کتاب احساس همسو بودن را پیدا کنید خیلی خوب است
امیرعلی ایزدی
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
0
0
بشدت بی معنا اصلا سرش به تهش پنالتی میزنه انسجام در حد صفر
baran
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
0
0
این کتاب ذهن منو به تصویر کشیده همینقدر قروقاطی.. 😂
Zzibaii
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
0
0
برای لحظه جالب بود ولی همه چی سریع پیش رفت.
سمیرا
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
0
0
کتابی خوبی هست ولی از صدای گوینده اصلا خوشم نیومد
معصومه شعبانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
0
0
خیلی بد بود خیلی استرس بهم داد لطفاً گوش نکنید
نگار باقری
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
0
0
نویسنده آشفتگی روحی شخصیت داستانو به خوبی به تصویر کشیده بود
حامد اس
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
0
0
فقط اون قسمت که کتاب رو اتیش زدن باحال بود
محمد صالحی
۱۴۰۲/۰۵/۲۰
0
0
واقعیتش تا اخر گوش ندادمش. نتونست منو مجذوب خودش کنه
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
0
کتاب خوبی بود ولی ولی صدای خواننده افتضاح بود
سعید چلبی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
حس آشفتگی رو خوب بیان کرده بود.
ولی گوینده خوب نیست
منیژه پورمحمدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
یک سری توهم که روی کاغذ نوشته شده. هیچ جذابیتی برام نداره
دنیا
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
کتابی پیچ در پیچ اما فکر کنم کامل آن زیبا باشد
فهیمه مختاری
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
خیلی کوتاه بود و بهتر میشد اگر ادامه میداشت.
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
یک کتاب داستانی کوتاه که این کتاب هم نظر من رو جلب نکرد.
زهرا رفیعی
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
داستان خوب بود من پسندیدم صدا هم بد نبود
علی حیدری
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
حیف که باید یک نمره میدادم. مگر نه همون هم زیادههه
علی رضا سالخورده
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
0
گویندگی یکنواخت بود و نتونست حال شخصیت داستان رو القا کنه
باران
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
0
کتاب از هر نظر جالب نبود و پیشنهاد نمیکنم
رعنا محمدرضائی
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
واقعا کتاب مسخرهای بود، فقط وقتم رو گرفت
مریم نیازی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
0
اصن معلوم نبود چی به چیه
ببخشید ولی واقعا بی محتوا بود
solmaz sadr
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
0
راوی ضعیف و من بعد از چند بار گوش کردن سردر نیاوردم
rana
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
خوب نبود اصلا گوینده هم فقط روخوانی میکنه بدون هیچ حسی
<<
1
2
3
4
5
6
7
8
>>
👋 سوالی دارید؟