جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
داستان کوتاه ایرانی
›
کتاب صوتی آشفتگی
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آشفتگی - سجاد نیرومند
سجاد نیرومند
،
مهدی رضایی
خانه داستان چوک
دسته:
داستان کوتاه ایرانی
کتاب صوتی
3.4
975 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
Gisoo Bahman
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
2
1
فکر کنم داستلن واقعیت زندگی نویسنده بود
و زندگی خیلیهای ما ک سردرگرم و پر استرس هستیم
صدای متن خپب نبود
Nazanin ...
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
8
1
ی حسه خوبی توش بود مثل قدر دونستن لحظهها و..
مهرسا قلجه
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
9
0
😖 اصلا نفهمیدم چی شد
حمید محمودی
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
0
0
عالی بود مجموعهای از آشفتگی را به تصویر کشیده بود که ما با انواع علل هم عرض آن مواجه ایم
محمود محمدی
۱۴۰۵/۰۱/۰۹
0
0
داستان خوبی بود بیشتر در مورد آشفتگی بود نکته آموزندهای نداشت یک شخصی با آشفتگی و شلوغ پلوغی
محمد شاهرخی
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
0
0
هم داستان مسخره و هم گوینده بی احساس داره میخونه طوطی وار داره فقط میخونه اصلا خوشم نیومد
زهرا رحمانی
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
0
0
من دوست نداشتم به نظرم میشد بیشتر به داستان پروبال داد و گوینده بهتری انتخاب کرد جهت روایت
مرضیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
0
0
موضوع کتاب در مورد آشفتگی روحی و فکری فردی است که حتی در خواب هم آرامش ندارد. از کتابراه سپاسگزارم.
فریبا قطبی
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
نویسندهای کمتر شناخته شده برای من که دوست دارم بیشتر از نوشتههای این نویسنده بخوانم.
حسناملکی
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
زندگی یک نویسنده که واقعیت وخیالات ورویاهای آشفته وآزاردهنده وی باهم آمیخته شده است
Atena Abdan
۱۴۰۱/۰۲/۰۳
0
0
هدف ابراز یأس و پریشانی شخصیت داستان هست و بااینکه کوتاه بود به خوبی این حس رو به شنونده منتقل کرد
لیلا رضایی
۱۴۰۱/۰۱/۲۸
0
0
در این زمانه پر آشوب و استرس زا این نوع داستانها زندگی واقعی آدمی رو به تصویر میکشد
ژینو شامحمدی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
1
0
انتظار چنین پایانی رو داشتم خدا وکیلی خیلی پیچیده بود😐از حق نگذریم در خیال چنین را میبینم.
حامد رفیعی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
این داستان سرنوشت خیلی از ماهاست که اشفتگیه ذهنی ولمون نمیکنه و هزاران با اتفاقات تکرارمیشه
امیر امیری
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
کتاب خوب و باحالی بود بطوری که میتونه ادم رو از اون حال اشتباهی کع داره و توشه در بیاره
شیرین ملکپوش
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
مگر ممکن است این کتاب را بخوانیم و اشفتگیمان را خودمان حل نکنیم عالی و بی نقص است
مهدی محمدشفیعی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
0
یک داستان بی سر و ته با اشکالات زیاد متنی همراه با اجرای ضعیف یک ستاره هم زیادشه
مهسا سهرابی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
0
0
اینقدر آشفته بود که حتی تو خوابم خواب میدید جالب بود خیلی خوب آشفتگی یه ذهن رو نشون داده بود
سوین علی نژاد
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
0
من که خوشم نیومد شاید از نظر من اینجوری باشه به هرحال هرکس نظر شخصی خودشو داره
شکیلا عزیززاده
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
بنظرم واقا افتضاح بود یعنی چی اصلا هیچ نکته اموزندهای نداشت یاد انشاهای دوران ابتداییم افتادم
نسیم نعمتی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
سلام نسبت به کتابهای دیگه متن ضعیف تری داشت و متاسفانه کلام گوینده خیلی سریع بود
سمیه جنابی
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
اصلا جالب نبود من داستانهایی به این سبک را دوست ندارم صدای زنگ تلفن آزار دهنده بود
matin hazini
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
0
0
معلومه که هر چیزی کامل نیست و خوبی و بدیهایی داره ولی من راضی بودم و تشکر از زحمات شما
افسانه ناظمپور
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
1
0
نویسنده با سبک نگارش داستان در ۸ دقیقه توانسته بود حس آشفتگی را منتقل کند اجرای راوی را نپسندیم
Fatemeh Hajialirezalu
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
سلام.
این کتاب کمی ضعیف بود.
به هر حال دست نویسنده درد نکنه.
از کتابراه هم ممنونم.
A M
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
0
0
عالی. بنظرم بهتره گهگاهی آدما همچین تجربههایی رو داشته باشن تا کمکشون کنه به خودشون بیان.
زینب نمیگم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
0
0
اگه دقط کنید میبینید پلیس اصلا با اون کار نداشت، چون اون فامیلش محمدی نبود، سروصداهم نکرده بود
سارا یوسفیان
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
0
0
کامنتارو خوندم دیدم خیلی بیخوده.
کتاب رو گوش کردم ببینم چقدر بیخوده!
فهمیدم خیلی خیلی خیلی بیخوده
طاها
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
0
0
واقعا حسش بهم القا شد و با تمام وجود احساسش کردم
اما یه زره آبکی بود
از ۱۰ بهش۶ میدم
فاطمه نخعی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
1
0
بچهها برای شما نتیجهای نداشت ولی برا من داشت من داشتم وقتم راهدر میدادم ولی دیگر هدر نمیدهم
امیرحسین صفوی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
1
0
سازنده تلاشش را کرده بود و جای کار داشت یعنی معنی خاصی نداشت
مرضیه معصومیان
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
خوب نبود داستان نا تمام موند به نظر من باید به امامیدواری انگیزه خطم میشد
Eylul Erdem
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
نتیجه گیری نداشت اما موضوع کتاب چون آشفتگی بود چنین چیزی رو به من که منتقل کرد.
Mahdi Mahmoudi
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
1
0
واللا چه بگوییم فقط منّت گوش دادن کتاب صوتی رایگان برای ما نوشته شد. خداییش اینو میگید رایگان.
آریان لاله
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
1
این داستان خیلی بی مفهوم بود و هیچ تهی نداشت من نمیدونم نویسنده واسه چی همچین کتابی نوشته.
مهدی یوسفی
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
2
0
خوب بود
نمیدونم دوستان چی میخواستن که اینجوری گفتن
الی جان
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
0
0
خیلی خوب بود ولی چرا سربازه اول گفت آقای رمضانی بعد ولی آقای محمدی بود؟ 😂😂
امیرحسین
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
0
0
کتاب عالی بود من به همهی عاشقان کتاب توصیه میکنم این کتاب رو گوش کنند
محسن یوسفی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
0
0
برای سرگرمی کاملا کتاب خوبی بود اما جا برای پخته شدن داستان داشت
negar
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
0
0
بیشتر ناراحت کننده بود بهتر بود نویسنده راه حل اشفتگی را شرح میداد
نازنین
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
0
0
منم اینگونه کتاب مینویسم و به نظرم اینگونه بازی با ذهن آدمها جالب است
مهران بهمنی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
0
0
بسیار کتاب خوب با متن قوی و میباشد و فوقالعاده تاثیرگذار میباشد
فرخ لقا ت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
0
0
درعین آشفتگی ذهنی بسیارعالی نگارش شده با واقعیتها اینگونه روبروشدن زیباست
محمد
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
0
0
کتابش جالب بود و برای استراحت خوب بود ولی یکم صدای زنگ و اینا زیاد بود
محمد پارسا احسان
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
0
0
به به! برای همه خوبه مخصوصاً برای ما که خیلی درگیری داریم درس عبرت در آن است
بانوی کتاب خوان
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
0
0
به نظر من که جالب بود قسمتی از زندگی هرکسی میتونه اینطوری باشه
علیرضا هاتفی
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
0
0
از نظر من جالب نبود مرد دو خواب آشفته دید و از خواب بلند میشد
شیما محمدی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
0
0
خوشم اومد آخرش سوپرایز شدم. استفاده از صدای موبایل و... عالی بود
ریحانه طالبی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
0
0
بنظرم اگر بیشتر حس و حال آشفتگی را توصیف میکرد و بال و پر میداد خیلی بهتر بود
پروانه اکبری_نویسنده
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
0
چی بود خو، کاش میشد بعد از نشر داستان، باز از نو بازنویسی کرد
<<
1
2
3
4
5
6
7
8
>>
👋 سوالی دارید؟
و زندگی خیلیهای ما ک سردرگرم و پر استرس هستیم
صدای متن خپب نبود