نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آشفتگی - سجاد نیرومند

مهدیه بخشعلی پور
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
چقدر جالب بود من سعی میکنم راجب کتاب‌ها نظر بدم وقتی برای منی که زیاد کتاب خوان نیستم و گوش نمیدم کتابی نظرمث جلب میکنم نظر مثبت میدم تا شاید باعث بشه شخصی مثل من هست علاقمند به این کتاب‌ها شود
mozhgan
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
داستان کوتاهی بود به خوبی پریشانی و آشفتگی را نشان می‌داد. واقعا آشفتگی مثل خوابی است که درخواب میبینی و دوباره خوابی در خواب. متاسفانه امروزه اکثر انسانها با آشفتگی و پریشانی ذهن مواجه هستند.
M kh1
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
بیشتر حس آشفتگی شخصیت داستانی رو منتقل میکرد، برای درک نکته‌ی آموزشی هم هر کسی یک تفسیری میکنه، میشه گفت سمت و سوی خاصی نداشت که بشه نتیجه گیری خاصی کرد یا تاثیر به خصوصی توی 8 دقیقه بگذاره...
علی صنعتی
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
کتاب جالبی بود. مارپیچی از کابوس و ذهن آشفته که نویسنده به خوبی اون را به رشته تحریر درآورده بود. شاید هر یک از ما در برهه‌ای از زندگی دچار این حالت پریشانی و استیصال شده باشیم.
پریسا تیموری
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
انگار نویسنده تعدادی از اتفاقات روز مره ی خودش و پشت سرهم بیان کرده و اونو ربط داد به دیدن خواب باید بگم با گوش نکردن این کتاب از نظر من چیز زیادی از دست ندادین
متین کرمی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
داستان آشفته‌گی با ریتم خوب و اجراهای پرانرژی، حس خستگی و گیجی شخصیت‌ها رو خیلی طبیعی منتقل می‌کنه. هم روایت گیرایی داره هم صداگذاری‌ها فضای کار رو زنده می‌کنه.
علیرضا حیدری
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
مفهوم کتاب به نظر من این است که هیچ کاری با آشفتگی وسر در گمی درست نمیشود پس شما هم بخوانید درسی است برای سپری زندگی از یک نویسنده که شاید خودش هم در چنین شرایطی قرار گرفته
Mobina ‌
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
ویژگی یک کتاب خوب اینه که یا چیز آموزنده‌ای برای مخاطبان داشته باشه یا حداقل از خواندن و شنیدن داستان لذت ببرید که متاسفانه هیچ کدوم از این دو مورد در این کتاب صوتی نبود.
Fateme Babaey
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
دوستداشتنی بود کتابی که خواننده رو به پیچ و تاب ذهن نویسنده ببره لزوما نیاز به نکته اموزنده نداره یچیزی مثل انتقال احساسات با زبان بی زبانی
mr darkian
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
هیچ موضوعی نداره به نظر میرسه نویسنده فقط الکی یه چیزی نوشته به نظرم بیشتر از اینکه این کتاب درباره‌ی اشفتگی باشه کتاب‌نوشته شده تا شمارو اشفته کنه و واقعا کتاب‌خیلی ضعیفی بود
مژده شریف
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
جالب بود، شاید حالیه که به مراتب خودمونم این روزها تجربه میکنیم... اگه طولانی بود لوس می‌شد اما عمق تشویشهای ذهنی یه جوون رو نشون میده، هم ترس و هم ناامیدی
مهتاب...
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
برای یک بار گوش دادن کتاب خوبیه. یه جورایی موقع شنیدن قصه، ذهن شنونده هم دچار آشفتگی میشه. می‌شد چاشنی و هیجان بیشتر و بهتری به داستان داد
سپاس از کتابراه🙏
Amirhossein
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
رسالت کتاب ارائه داستانی بود که بتواند عنوان و مضمون کتاب که آشفتگی است را منتقل کند که کرده است. حال اگر لقمه آماده می‌خواهید از جان یک کتاب تقصیر خودتان است.
ساغر توکلی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خیلی خوب بود واقعا، حس اون لحظات رو کاملا تونستم حس کنم و در زمان کوتاهی بیان خیلی خوبی از اشفتگی و استرسها داشت... خوشم اومد قشنگ بود بنظرم:)
معصومه باستانی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
حس آشفتگی رو خوب بیان کرده بود و ممکنه که این حال و روز خیلی از جوانان امروزمون باشه متاسفانه 🥺
ممنون از کتابراه ولی گوینده خیلی جذاب بیان نکرده بود
Ghazal Javanshir
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
خیلی دوسش داشتم واقعا قشنگ بود 8 دقیقه مفید
البته برای من خیلی عچیب بپد ولی بعضی جاهاش مکث نمیمردو زود صحبتشو ادامه میداد اما با همه وجود عالییییی
بودد
fari jafari
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
با آرزوی موفقیت نویسنده و قدردانی از آقای راوی قصه، البته من صدای ایشون در داستان
اندوه (چخوف) رو هنوز در یادها دارم...
تشکر از کتابراه عزیزم.....
آریاناز آبدارباشی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
آشفتگی رو از یه دید که همه‌مون توی زندگی و روزایی که شاید مغزمون نمیدونه چی واقعیه، نشون میده
جلیل شیروی
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
سلام. گوش دادم ولی پوچ و بیهوده. بدون اینکه به مخاطب انگیزه، هدف، امید بدهد.
لیلی
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
کتاب کوتاه خوبی بود که احساس آشفتگی رو منتقل کرد که با صدای راوی محترم خیلی خوب بیان شد. ممنون از نویسنده محترم و کتابراه عزیز
ژاله روحانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
نپسندیدم کلا ازاین جور کتابها مورد علاقه ام نیست داستان چیزی و مطلبی می رساند ولی من کلا مطالب گنگ و پر از استعاره را نمیپسندم
مریم قاضی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
با نهایت احترام به وقتی که برا گوش دادن این کتاب صوتی چرت گذاشتم خواستم بگم افتضاح‌ترین داستان کوتاه و مضخرف‌ترین نوع خوانش یک راوی بود😐
سعیده
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
قلم نویسنده برای نوشتن این داستان پر پیچ و خم عالی بود اما من متاسفانه دنبال داستان نبودم ولی وقتی خوندم هنر نویسنده مشخص بود
محمدرضا
۱۴۰۲/۰۴/۳۰
کم نیستند افرادی که به دلایل مختلف دچار همچین آشفتگی‌هایی میشوند.
امیدوار نباشیم که سالم می‌مانیم، تلاش کنیم که سالم بمانیم.
پریسا
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
روایت راوی خوب بود و تونست ذهن ما رو هم با خودش آشفته کنه و همراه کنه، آشفتگی‌هایی که خیلی از ما هر روزه باهاشون سروکار داریم
علی خداکرمی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
در حد بیان احساسات و همزاد پنداری با شخصیت داستان، با توجه به زمان کوتاهش تصویر سازی خوبی داشت.
فاقد خط داستانی، پایان باز
حکیمه بابایی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
امکان داشت همه مون در این موقعیت قرار بگیریم. شاید من هم همین کار می‌کردم، سردرگمی، گیجی، دلهره، انتظار رخدادها و اتفاقات غیر منتظره
M-M
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
بنظرم کتابی کمک کننده هست که در عین جالب بودن برای مخاطب بصورت داستان گفته شده باشه که این کتاب هم مستثنی از این قضیه نبود.
کاربر م
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
نمونه این قلم رو میشه تو کتابای عباس معروفی یا صادق هدایت دید.
من اصلا نمیپسندم، شاید بیشتر روحیه‌های افسرده تر باهاش خو بگیرن و لذت ببرن.
M Sh
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
بنظر من مطالعه کردن سلیقه ایی ه
کلا از تراژدی‌های غمگین یا مطالبی با موجهای منفی موافق نیستم
من خوشم نیومد البته فقط‌ی ذره ش و گوش دادم
بنیامین فضلی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
هیچ کتاب خوبی نبود کسی هم که کتاب ره میخواند صدای زیبا و رسا نداشت فکر کنم که بار اول نویسنده بود که کتاب نوشته میکرد.
کوشش زیاد باید شود.
حمیرا محقق نیا
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
متنش خوب بود فقط یکم ضعیف بود. خوانشش رو دوست نداشتم ولی در کل به راحتی میشد تصویر سازی کرد. حس حال رو میتونستی حس کنی.
Hasti Sasaniyan
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
بد نبود اما میتونست قوی تر باشه من چیز خواصی برداشت نکردم که مثلا بتونه امید به آدم بده یا... اینجوری خوب میشد
محمد لنجابی
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
نیاز به تلاش بیشتر
زینب احمدی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
حداقل من دوستش داشتم اینکه از آن دسته کتاب‌ها نبود که فقط دنبال یه پایان خوب با شد قشنگ ترش کرده بود
بهروز داوطلب📚
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
کتاب کوتاه و مختصر و مفیدی بودپیشنهادمیکنم درزمان استراحت محل کارتون این کتاب صوتی راگوش کنید. جالبه وزیادوقتتون رانمیگیره
جلیل عباس زاده
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
کتاب خوبی نبود و ارزش گذاشتن وقت برای شنیدن رو نداشت. در کل یه صحنه کابوس رو بدون داشت جزئیات و انشا وار شرح می‌داد
شهناز زارع
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
بسیار مناسب بود ناهنجاری‌های اجتماعی زیاد است با آرامش و تدبیر و با برنامه ریزی دقیق میتوان به آسودگی زندگی کرد🙏🙏🙏
nazi k
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
هم گویندگی جالبی بود هم بسیار کتاب مفید و جذابی بود کتابی ک هر خاننده و شنونده ایی رو به خودش مشتاق میکرد
رها نیکو
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
بار اول که گوش کردم برام یکم پیچیده بود اما هرچی بیتشر و بادقت گوش میکردم بهتر میتونستم بفهمم... که واقعیت رو میگه: (
ترانه کریمی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
اسم کتاب با متن داستان مطابقت داشت و خوب تونسته بود احساساتشو بیان کنه وحس اشفتگس رو ایجاد کنه اکا مفهوم خاصی نداشت
Sima Nabavi
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
من ۵ستاره میدم چون واقعا داستانشو دوسداشتم منتهی صدای گوینده خوب نیس ینی خیلی روان و بدون هیجان و پستی و بلندی میخونن!
Ali Khatami
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
عالی بامعنی.
اسماعیل قبله ای
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
هم مطالب کتاب دلنشین هستش وهم گوینده عالی اجرامیکند خیلی لذت بردم تقریبااین داستان برام اتفاق افتاده
Hyun
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
دوستان متن داستان گنگ هستش و دیچیده ولی نه به نکته خاصی اشاره داره و مفهموم و نه هیچی واقعا هیچی وقتتونو هدر ندید
Shahrzad Vaziri
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
همش خواب بود؟! همیشه از این نوع پایان‌ها بدم میاد. ارزش گوش کردن نداشت. ولی برای زحمت نویسنده 5 ستاره میدم.
Na Naz
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
تنها چیزی که خوب نیس اینه که خیلی نوشتاری گفت این باعث شد زیاد اون حس خوب رو به مانده ولی در کل 👍🏻👍🏻👍🏻
AreZoO F
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
راوی رو‌ خیلی دوست نداشتم. ضمن اینکه داستان هیچ چیز جذاب یا نکته آموزنده‌ای نداشت مثل بعضی فیلم‌های بی سر و ته ایرانی
وارش قجر
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
کل کتاب‌های کانون فرهنگی چوک این جوریه همش داستاناش خوبه ولی اخر داستانا معلوم نیست چی پیشه
امید داودی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
گوینده اصلاً مهارتی در کارش ندارد، میتونم ثابت کنم
خواهش میکنم بخش نمونه کتاب وداع با اسلحه رو گوش بدید، متوجه میشید.
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟