نقد، بررسی و نظرات نمایش صوتی سه روایت از زندگی - یاسمینا رضا

پوران میرحسین زاده
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
تو زندگی همه کم کم یکبار اتفاق افتاده و چه خوب که با بهترین برخورد به مسئله نگاه کنیم تا به یک نتیجه معقولی برسیم
مهتاب علی بیک
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
روایت اول شنونده را عصبی می‌کرد و ضعف و گریه‌ی شخصیت داستان در روایت دوم غیر عادی بود و روایت سوم معقول و آموزنده بود
Ozra
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
ارزش یکبار شنیدن رو داشت و اینکه توجه شنونده رو به این مفهوم که "هر جمله‌ای بار معنایی خودشو داره " جلب میکرد.
حنانه صالحی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
قبول دارم که خیلی حالت‌های ما موقع اتفاقات در زندگی تاثیر گذارند اما خیلی افراد کنارمون هستن که اینو متوجه نمیشن،
romina javaheri
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
یاسمینا رضا در این کتاب خیلی متفاوت نمایشنامه رو به گوش خواننده میرسونه قدیمیه اما هنوز برام‌جذابه🙏🏻🌸
جهان عظیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
نوع برخورد و صحبت کردن و برخورد اصولی و غیر اصولی روکاملا بهتون اموزش میده
توصیه 100000٪ میکنم گوش کنید
مژگان ...
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
توی ماشین گوش دادم برای پر کردن وقت بد نبود، جنبه‌های مختلف یک داستان رو روایت میکنه که میتونه تاثیر گزار باشه
جیران مهجوری
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
کتابی جالب از دو روایت زندگی به نوعی که بسیار ارتباط میگیریم با نمایشنامه و درس‌ها را بهتر می‌آموزیم
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
سه داستان به نظر واقعی که تحت یک اثر از یاسمینا رضا نویسنده ناشناس بنام سه روایت از زندگی ارائه شده، هی بدک نیست.
رقیه طالبی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
واقعا گاهی کاش اینطور میتونستیم از 3 زاویه‌ زندگی خودمون رو می‌دیدیم!!!!! و بعد تصمیم می‌گرفتیم.
جالب و خواندنی...
کوثرعزتی
۱۴۰۱/۰۳/۱۲
جالب بود.. هرسه تاهم یه خانواده بود و یه موضوع ولی شیوه‌ی روایاتو اتفاقات... جالب بود. که توهرشرایط بهتره چی کار کنیم
جمیله شریف زاده
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
واقعاً سه روایت از زندگی بهترین بود. خیلی نکته‌ها داشت. ممنون از عزیزان عوامل برنامه خدا قوت🌹❤️🌹❤️🌹🌹🙏🙏🙏
Fatemeh Naji
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
مهارت گفتگوی موثر، همدلی، کنترل خشم و فرزندپروری به خوبی بیان شده بود. صداپیشگان هم بسیار عالی اجرا کردند.
مهسا .ر
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
بسیار اموزنده و عالی، کتابهایی از این دست بشدت تاثیر گذار و مفید میتونه باشه، و تبدیل به یک نقطه عطف بشه
Farnaz irani
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
خیلی مفید بود
اینکه بدونیم نحوه بیان ما و جملاتی که به کار میبریم چقدر میتونه نتیجه متفاوتی داشته باشه
حتما توصیه میکنم
زینب نتاج
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
روایت این داستان به ما نشان میدهد، می‌توان به گونه‌ای عاقلانه و دوستانه مشکلات را دید و آن وقت حلش آسانتر میشود
مهدی درکه
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
جزئی از معدود کتاب‌های ایرانی که واقعا جذب کننده ست؛ واقعا دغدغه‌ها و مشکلات اکثر مردم رو به خوبی بهشون پرداخته....
نیر رزمجو
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
واقعا ارزش گوش دادن داره، عکس العمل مناسب انسانها رو در شرایط متفاوت و سخت زندگی نشون میده، باید همیشه مثبت بود
م ف
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
خیلی خیلی خوشم اومد دست نویسنده درد نکنه. نشون میده زندگی با تمام مشکلاتش اگر دیدگاهت مثبت باشه میتونه چقدر قشنگتر بشه
شادی عیوضی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
چقدر بعضی هامون توی زندگی‌های همدیگه دخالت میکنیم خانم آتیلا خیلی توی زندگی دوست شوهرش دخالت میکرد نظر میداد
الهام بهرامان
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
از این سبک نمایش صوتی بیشتر بذارید، یه مشکل ما همین برداشت از اتفاقات هست که باعث آزار خود و دیگران میشه
ممنون
سپید ایزدی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
یه داستان رو سه مدل تعریف کردن نشون دهنده نوع حرف و برخورد ما و تاثیر گذاشتنش روی حس و برخورد دیگرانه
امین وحیدی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
سلام دوستان. کتاب‌های صوتی مثه همین کتاب هرچی انتخاب میکنم برام باز نمیشه. شما چطور استفاده میکنید؟؟؟
Masom Mohammadi
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
من خوشم نیومد تا حالا کتاب صوتی گوش نداده بودم اولی هم که گوش دادم جالب نبود مخصوصا صدای گریه بچه خیلی افتضاح بود
ندا مهربان پور
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
درس خوبی هست واسه زندگی اینکه مسائل و بهتر ببینیم و بتونیم درست رفتار کنیم اینکه بتونیم همدیگرو خوب درک کنیم
سمیه سلیمان زاده
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
به کتاب صوتی نمیخورد کیفیتش پایین بود بیشتر به یه نمایش رادیویی بود کتابراه کتابهای صوتی عالی داره وگوش دادم
nil hosseinzadeh
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خیلی قشنگ بود
فقط وقتی میرفت یه روایت دیگه مشخص نبود انگار که ادامشه
کاش اینو درست میکردن بی نقص میشد
ویدا تقوی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
خیلی جالب بود واقعا. واقعا در زندگی این دیدگاه و طرز برخورد ما با مسائله که روزمون یا میسازه یا خراب میکنه
Cinder Ms
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
خوب بود، نشان داد که چگونه ما آدم‌ها با تغییر گویش و رفتارمان میتوانیم از تنش‌ها دوری کنیم و آسوده تر زندگی کنیم. ممنون
الهام جعفری
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
خیلی جالب بود و هیجان انگیز
کافی بود چشمامونو ببندیم تا کاملا بتوینم تصور کنیم موقعیتشون رو
فوق العاده بود
شبنم ربانی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
مشکل ارمانو با شعار حل کردن بیچاره حتما پارتی نداشته.
دام برای اتیلا سوخت که باید این خبرو بهش میداد
null null
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
به توصیه یکی از دوستان که این کتاب معرفی کرد
واقعا بگم کتاب خیلی جالبی هست توصیه میکنم شماهم حتما استفاده کنید
محمود رفیق
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
موضوعش جالب و شنیدنی بود ولی خیلی عذر خواهم بازیگرانش یکم دست پایین بودن. فقط نقش همسر آتیلا خوب بود
جنان پریشانیان
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
جالب بود چقدر رفتار وبجا حرف زدن میتونه به این شکل موثر باشه
صدای گوینده هم عالی
༺ཌ༈ M ༈ད༻ 💖
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
جالب بود
داشت سه نوع برخورد رو نشون میداد
برخورد🌾هایی که ممکنه همه‌ی ما تو وضعیت‌ها
داشته 🌾باشیم
آرش ثبوتی اباصلتی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
متن قشنگی بود... یکم صدای کارکتر‌ها و بازیگرها شبیه هم بود ولی به خاطر موضوع خوبش میشد ازش چشمپوشی کرد
مرضیه ابراهیمی
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
چقدر نوع گفتار در برقراری ارتباط مهمه، و چقدر با قضاوت‌های نا به جا دل‌هایی شکسته شد...
مبینا یوسفی
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
جالب بود. هر کدوم از خانواده‌ها به شکلی با موضوع برخورد کردن. موضوعی یکسان با رفتارهایی متفاوت
paria sarvaree
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
اهمیت داشتن مهارت برقراری ارتباط و مدیریت بحران با این داستان‌ها رو بیشتر از پیش میشه درک کرد...
م. خ.
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
در مورد تفاوت در نگرش‌ها وبرخوردها در مورد یکه اتفاق است، وبایه روایت ساده، کتاب نسبتا خوبی هست
Maryam Salimy
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
خیلی خوبه بعضی کتابای صوتی هم رایگانه! چون من گاهی پول خرید کتابا رو ندارم!! ببخشید!! 🌹
مریم مروجی
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
خیلی صدای گریه‌ی پشت زمینه عصبیم می‌کرد واقعا اعصاب خرد کن بود داستانش
حسین پیرایش
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
اگه میشه کتاب‌های بیشتری راجب زندگی وسبک گذرآن منتشرکنیدتامردم عزیززندگی بهتری دراجتماع داشته باشن
مژده زارعی
۱۳۹۹/۰۱/۳۱
خوب بود ارزش وقت گذاشتن رو داشت. صدای گویندگان گیرایی و جذابیت داشت. بار خوبی داشت متن
حسن محمدزاده
۱۳۹۹/۰۱/۱۴
با سلام و خدا قوت، سه برخورد متفاوت با یک مشکل، خیلی عالی و قابل تامل،
شقایق ه
۱۳۹۹/۰۱/۱۴
کتاب اموزنده بعضی وقتا تو رفتارامون میتونیم روی دیگری تاثیر بزاریم واقعا!
fateme mokhtari
۱۳۹۹/۰۱/۱۲
بسیار عالی برای همه زندگی‌ای بسیار بهتر از زندگی ایده آل روایت آرزو میکنم.
متین هاشمیان
۱۳۹۹/۰۱/۰۷
خوب نبود. خیلی کم بود. انتظارم بیشتر بود. اما کلا وجود کتابهای صوتی خوبه. لطفا بیشترش کنید. ممنون
سید مجتبی موسوی
۱۳۹۹/۰۱/۰۳
خیلی عالی هست که کتاب‌های صوتی ارائه میدید. و این رایگان بودن بعضی از اثارتون، افراد رو به کتاب خوانی و کتاب جذب میکنه.
عباس سلیمان زاده
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
هدف داستان خوب و آموزنده بود. ولی به نظر من طرز گفتار از اول تا اخر تفاوتی نمی‌کرد
<< 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 >>
👋 سوالی دارید؟