نقد، بررسی و نظرات نمایش صوتی سه روایت از زندگی - یاسمینا رضا

خاطره
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
سعی شده سه نوع واکنش دو زوج رو در برابر یه خبر ناخویشاند نشون بده. پرده اول رو بیشتر پسندیدم چون به واقعیت و اخلاقیات اکثر ایرانی‌ها و واکنش یه زوج کم درآمد بیشتر نزدیک بود. طرز رفتار با بچه و شیوه مهمانداری در هر سه پرده اغراق آمیز بود.
بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
بد، متوسط، خوب
سه روایت از زندگی. سه روایتی که در زندگی همه ما جاری است و بستگی دارد خودمان کدام را بخواهیم و بسازیم.
داستان نشان می‌داد شیوه برخورد با مسائل چگونه می‌تواند مسیر زندگی را تغیر دهد.
گویندگی بسیار خوب بود.
Mostafa Arshad Ebi
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
چقدر عجیب بود... یه داستان تکراری که واکنش کاراکترها به سه شکل مختلف توی سه روایت بیان شده بود... چقدر رفتار ما و نوع برخوردمون با مسائل روح و روان و حتی آینده‌مون رو تحت تاثیر قرار میده. لذت بردم. پیشنهاد میکنم گوش کنید حتما.
نرگس Zzzzz
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
خیلی قشنگ بود یک داستان رو با ۳تا روایت متفاوت بیان کرده
به نظرم اینجا میخواد تاثیر کلمات و طرز برخورد رو به ما بگه وقتی یک مشکلی پیش میاد نحوی بیان کردنش به طرف مقابل خیلی مهم هست توصیه میکنم حتما گوش کنید خیلی عالییی بود.
سید حامد
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
کتاب نسبتا" خوبیه، سه روش از یک نوع رفتار رو در یک خانواده و دو مهمانشون بررسی میکنه، خدا کنه همه انسانها مثل روایت مثبت قصه صبر، معرفت، پشتکار و امید و از همه مهم تر همسر و یا بهتر بگم خانواده همسو و پایه کار داشته باشند
Parastoo Nahad
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
جالب و واقعی. همه چیز به نوع برخورد ما با مسائل بر میگرده... و البته میبینیم که کدام زندگی عاشقانه تر و پر محبت تر و با آرامش تره... چیزی که این روزها همه باید بهش توجه کنن یه رفتار متفاوت و انسان منشانه است... اینقدر از هم طلبکار نباشیم..
mohsen ehteshami
۱۳۹۸/۰۳/۲۵
خوب بود موضوع جالبی بود با ۳روش زندگی که میتونه دیدگاه شنونده رو از زندگی تحت تاثیرقرار بده و امید است از این نوع کتاب‌ها بصورت کوتاه وصوتی بیشتر در کتاب راه قرار بگیره.
با تشکر از کتاب راه
لیلا کمالان
۱۳۹۷/۱۲/۲۵
نکاتی روانشناسانه که با دقت در قالب داستانی کوتاه بیان شده و هشداریه برای اینکه بفهمیم همیشه راهی برای بهتر بودن هست با تغییر برخوردمان نسبت به مسائل زندگی میتونیم به نتیجه مطلوبتری دست پیدا کنیم
آرزو حیدری
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
برای کسایی که همیشه عادت به غر زدن دارن خوندن همچین کتابایی خیلی مفیده.
فقط صدای گوینده‌ها خیلی شبیه هم بود و از روی صدا نمیشد شخصیتا رو تشخیص داد فقط با توجه به حرفاشون میشد فهمید کی به کیه
معصومه فدائی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
۳ برخورد متفاوت با یک مسئله زندگی. جالب بود که می‌توان با برخورد منطقی و بدور از تعصب و عصبانیت بهتر در جهت رفع مشکل اقدام کرد به شرطی که بتوانی بر خودت مسلط باشی و بتوانی با موقع بر خودت کنترل داشته باشی.
لیلاظهیری
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
یاد تبلیغات تلوزیون میفتم که اون خانوم میگفت چقدر خوب که بچه‌هایی دارم که شیطنت میکنند بعد میومد میگفت وای خستا شدم چقدر این بچه‌ها اذیت میکنند کلا چیز خاصی نداره فقط میخوادبر روی نوع نگرش و بیان انسان‌ها تاکید کنه
Honey Bunches
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
تفکیک صدای گویندگان از یکدیگر، بدلیل نزدیکی آهنگ کلام، مشکل بود و تمرکز ازموضوع به تشخیص شخصیت‌ها معطوف میشد و بر پایین آوردن کیفیت اجرا، می افزود از طرفی آنچنان که انتظارم یرفت، موضوع جالب نبود و پرداخت ضعیفی داشت
محمد مجتبی علی دادیان
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
به نظر من کتاب خوبی بود. پیشنهاد میکنم برای همه‌ی کسانی ک در ذهنشون فکر میکنن اگر خودشون یا دیگری رفتاری غیر اون کاری ک کرده رو انجام میداد روند زندگی و بحثا و قدم هاشون فرق میکرد.... شاید آره!! شایدم...... نه!!!
زر بانو
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
درود و خسته نباشید به بانوی نویسنده داستان که با قصه آشناش ممکن بود در هر قومی اتفاق افتاده باشه منو جذب شنیدن کرد و اگر راوی داستان هیجان بیشتری برای داستان سرایی می‌داشت جذابیت داستان رو بیشتر می‌کرد.
الهام احمدی
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
خیلی داستان جالبیه و قابل توجهِ، اینکه شرایط روحی متفاوت زن و شوهر در خانواده چطور در یک موقعیت یکسان میتونه زندگی رو رو به نابودی ببره یا اینکه چالشی بشه برای پیشرفت زندگیشون. همیشه این داستان باید یاد آدم باشه.
مهلا هاشمی
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
صداها شبیه هم بود، داستان و نمایشنامه هم به نظرم ضعیف بود، در کل به نظرم خوب نبود، البته نظرات مثبت زیادی رو دیدم که دیگران گفته بودند، برای همین گوش کردم، اما خوشم نیومد، صدا پیشه‌ها اصلا خوب نبودند.
Sahar_N
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
خوشم اومد جالب بود پر از نکات قابل تامل
با تغییرات خیلی خیلی کوچک در رفتار و اعمالمون میتونیم کلی حس و حال خودمون و دیگران رو دگرگون کنیم و فضا و محیط زندگیمون رو پر از ارامش کنیم
ممنون از کتابراه و گویندگان عزیز
زهراباوی
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
بسیار زیبا بود چقدر نگاه ادم هابه زندگی میتونه روی روانشون تاثیرداره پیشنهادمیکنم حتماگوش بدین صبح زودبایک صبحانه عالی روزسرد زمستونی این داستان صوتی روزم روساخت سپاس فراوان ازکتابراه عزیز و سازندگان این داستان زیبا
Kimia Omidvar
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
حتما گوش کنین واقعا عالیه 👏👏👏
قسمت اول حسابی عصبی شدم، قسمت دوم یکم راحتتر قضیه رو قبول کردم وقسمت سوم خیلی راحت با موضوع کنار اومدم، تازه فهمیدم خودمو گذاشتم جای آرمان😊😊😊واقعا ارزش گوش کردنو داره🌻🌻🌻😄
ateka behnam
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
ما با یک دید خوب اگر به زندگی بنگریم قطعا تعادل زندگی خود را حفظ کردیم، گاهی مشکلات را خودمان با دید منفی که داریم بزرگ میکنیم و از آن یک غول شکست ناپذیر میسازیم، و اینجاست که خود باعث شکست خود می‌شویم.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
هر طور زندگی را نگاه کنیم
زندگی هم همان صورتش را به ما نشان می‌دهد
اگر زندگی را همراه و هم قدم خودمان بدانیم با ما همراهی می‌کند
و اگر سخت و خشن و مصیبت بار بدانیم
زندگی برای ما با همین صورت ظهور می‌کند.
kobi hossaine
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
این سه روایت در زندگی انسان اتفاقی بود که برای سه احتمال در خانواده به وجود می‌آید و هر کدام با آن مسئله به طرزی کنار می‌آیند یکی با داد زدن و شیوه نادرست زندگی بعدی با بی محلی ب آن اتفاق و دیگری با ناراحت شدن!
مریم رضایی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
گاهی باید بعضی رفتارها و به صورت گل درشت دید. گاهی باید بعضی رفتارها بیاد جلو چشممون. پند و اندرز که خوب باش و غر نزن و خوب حرف بزن و توهین نکن و قوی باش گاهی اونقدر اثر گذار نیست که این رفتارها و جلو چشم بیاریم.
لیدا دشتبان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
این داستان کوتاه برای افراد منفی و ناامید خیلی از نظر بنده توصیه میشه، خیلی مهمه که تو شرایط سخت و نا امیدی همیشه مثبت اندیش باشی و با پستی بلندی‌های زندگی سریع خودتو نبازی و مسمم باشی ممنون از کتابراه.
محمد صادق خوجانی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
عالی بود خیلی ساده و زیبا نشون میده که دید ما نسبت به زندگی چقدر میتونه تاثیر گذار باشه و اینی که زندگی ما در واقع آینه‌ای هست از دید ما نسبت به زندگی و حسی که در مورد خودمون و دنیایی که درش زندگی میکنیم.
Shin Barari
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
شین براری یکی از معروف‌ترین و بهترین‌های ادبیات داستانی این روزهای کشور هستش ولی ازش هیچ اثری در کتابراه نزاشتید. من هفت تا کتاب داستانی بلند و رمان و داستان کوتاه ازش دارم و.....
احسان مجیدی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
کتاب عالی بود دقیقا اشتباه‌های روزانه مارو میگه تمرکز و روشن بینی در حرف هامون میتونه هرچیزی رو درست کنه مثل بازی فوتبال اگه تمرکز کنی شوت بزنی احتمالش زیاده بره تو دروازه تا اینکه همینطوری بزنی بره
زهرا حسنی
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بامثالای خیلی زیرنشون دادکه حرف زدن چقدمیتونه موثرباشه ونه تنهاعلاوه برنشون دادن شخصیتمون... رودیگران هم اثربذاره... میگن۴تاچیزونمیشه برگردوند... سنگ پس ازپرتاب حرف پس ازگفتن زمان پس ازگذشتن ودل پس ازشکستن
الهام فتحی
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
چقدر زیبا می‌شود که عده‌ای از زوج‌های جوان زندگی به این زیبایی را سخت می‌گیرند و خود را ناراحت وخوشحالم از اینکه بسیاری از مردم به دید مثبت به زندگی نگاه میکنن و لذت میبرن، ممنون از کتاب راه
Fereidon Rahimzadegan
۱۳۹۸/۰۹/۰۸
مدل دومی که خیلی سخته، هر کسی نمیتونه اونقدر مهربون باشه ولی فکر کنم مردم ما اکثرا مثل مدل سومی هستن در کل پیشنهاد میکنم کتابش رو گوش بدید فقط گوینده ش صدای کاراکتر‌ها را خیلی شبیه هم کرده آدم قاطی میکنه
حامی هدایت
۱۳۹۸/۰۶/۲۹
برای بهتر زندگی کردن، باید مدام به خودمون یادآوری کنیم که ما می‌تونیم و باید بهترین باشیم. یکی از راه‌های این یادآوری، مطالعه‌ی این تیپ کتاب‌ها هست.
کتاب خوبی بود اما اجرای متوسطی داشت.
amir kelishe
۱۳۹۸/۰۶/۲۷
خیلی عالی بودش تا اخر باید گوش داد تا ب درکش برسید اخرش جالب تر میشه ولی بدونه ریا باشه عالیه. کتاب‌های صوتی رایگان بیشتر بزارید یا حداقل تخفیف قرار بدید رو قیمت کتاب‌های صوتی هرکی‌موافقه تایید کنه
borzou farshad
۱۳۹۸/۰۶/۱۵
خیلی خنک و بدون هیچ شخصیت پردازی درست در قالب روانشناختی ادمها فقط برای بیان منظور ادمها در قالبهایی کاریکاتور وار فشرده شده بودند.... پیام اخلاقی را به زور حلق مخاطب فرو میکرد من دوست نداشتم
Phi Phi
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
نگاه به زندگی انسان و چگونگی کنش و واکنش انسانی دغدغه نویسنده است. این دغدغه را با ظرافت بیشتر در "خدای کشتار" می‌توان دید. با این حال، اگر تنها جای یک نقد باشد، می‌توان گفت، چرا سه روایت، نه بیشتر، نه کمتر!
صغرا صادقی
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
هرچند کوتاه بود اما خیلی جالب به تصویر کشیده بود سه زندگی متفاوت وبرخورد با مشکلات ومسایل زندگی رو که دیگه به عهده ی شنونده است تشخیص بدهد کدام رویه وروش تو زندگی بهتره وجواب و نتیجه ی خوبی داره.
مهری هادی زاده
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
مثل اسم کتاب سه روایت از یک سکانس از هزاران سکانس‌ها و موقعیت‌هایی که تو زندگی باهاش مواجه میشیم چقدر با رفتار درست میتونیم مسئله و مشکل رو بهتر تجزیه و تحلیل کنیم و راهی براش پیدا کنیم
امیر ارسلان آذربایجانی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بنظر بنده جالب بود و زندگی خیلی هارو در ۳ روایت بازگو میکنه و چه خوبه اونایی که بر خشم خود و بدگویی حتی غیبت کنترل دارن و نفس و دل پاکی هم خداوند بهشون عطا کرده روایت میشه گفت رفته رفته هی جالب شد.
فاطمه ذوالفقاری
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
به نظرم ارزش شنیدن داره. من این کتابو موقع خواب گوش کردم و در موقعیتهای مختلف داستان خودمو قرار دادم واقعا جالب بود موضوعی که ممکنه برای هر خانواده ای پیش بیاد. شنیدنشو توصیه میکنم.
هانیه زارع
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
اینکه انقدر متفاوت میشه یه مسئله رو دید جالب بود. نشان میده سخت یا آسون گرفتن مسائل کم ارزش چقدر میتونه روی اعصاب طرفینی که باهاشون درحال معاشرت هستیم تاثیر میزاره. صدای راوی‌ها هم رسا وخوب بود.
نجفی
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
این که سه دیدگاه درباره‌ی یک موضوع بیان شد بسیار آموزنده بود اما فقر این خانواده با دیدگاه‌ها عوض نمیشه و هر کسی بشنوه حتی اگر با بهترین لحن باز هم بشدت ناراحت و غمگین میشه داستان سوم کمی فانتزی بود.
ژیلا شجاعی
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
یه نمایشی بود تو تلویزیون قبلا می‌داد که آموزشی بود و دو شکل یک زندگی رو نشون می‌داد بعد زندگی درست رو القا می‌کرد یاد اون افتادم اینم جالب بود برام، صداگذاری هاشم عالی بود ممنون از کتابراه
Nazila Baharlouei
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
جالب بود!
برداشت من این بود که بسته به اخلاق و رفتار آدم‌ها، باز یا بسته بودن چارچوب‌های ذهن و نوع تفکر مثبت و منفی، آدمها میتونن عکس العمل‌های مختلفی در برابر چالشها و مشکلات یکسان بروز بدن.
R Jafari
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
شاید ساده به نظر بیاد ولی واقعا زندگی همینه. سختگیری و بدخلقی باعث گرفتاری و بدبختی میشه و خوش اخلاقی و ایمان و راحت گرفتن باعث گشایش میشه. این هدف در این کتاب با یک نمایش ساده نشان داده شده.
Ehsan Kazemi
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کنترل اعصاب و کنترل زبان مانند تیری در کمان است که تا رها نشده میتوان ان را به نحو احسنت به انجام رساند به قول قدیمیا بازبان خوش میشه مار را که یک خزنده ترسناک ووحشی است از خانه‌اش بیرون اورد
سحر محمدی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
کتابی بینظیر که اکثر مشکلات زندگی به خصوص زندگی در این زمان از جامعه را بیان میکند وبه نظر من همه باید چندین بار گوش کنند تا بتونن پاره‌ای از مشکلات خانواده را حل کنند تا از آرامش بر خورده باشند
Monir Naghikhani
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
خب همانطور که میدانید روایتی از برخوردهای گوناگونی که هرکس در مقابل پیش آمدی میتواندداز خود نشان دهد وچگونه با آن برخورد کند، واین هم بستگی به حال وهوای آنموقع شخص، تربیت واخلاق وسرشت آن‌ها باز میگردد
راضیه آستان
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
خوب بود ممنون از کتابراه.
طرز دیدگاه ما به موضوع پیش اومده و عکس العمل ما به موضوع خیلی مهمه. طرز بیان ما هم بر روی طرف مقابل اثر می‌زاره باید به این نکات ریز توجه داشته باشیم.
Maedeh Mofidi
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عالی بود خیلی ممنون از خانم یاسمینا رضا این داستان بهمون نشون می‌ده که رفتار هامون توی زندگی روزمره روی دیگران تاثیر داره که تاثیرش میتونه خوب باشه یا میتونه بد باشه.
لیلا امینی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
بسیار عالی بود. چقدر استفاده از کلمات متفاوت تاثیر‌های مختلفی داره و چه خوبه بهترین‌ها رو استفاده کنیم.
این رفتار ماست که برخورد دیگران با ما رو به وجود میاره
ترگل قاسمی
۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دایتان خاص و خوبی بود نکته‌های زیادی داشت و خیلی خوب نشون داد با تغییر در رفتار خودمون میتونیم انتخاب کنبم زندگی تلخی داشته باشیم یا در آرامش زندگی کنیم حتی در زمان مشکلات
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟