نقد، بررسی و نظرات نمایش صوتی سه روایت از زندگی - یاسمینا رضا

فاطمه عبدی
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
اگه میخوایید خیلی مختصر و مفید قانع بشید که ادم بدبختی نیستید و تمام بدبختی‌ها هم مال شما نیست حتما گوش کنید.
Rahil najafi
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
با شنیدن این سه روایت انسان به این فکر میکنه که چرا ما همیشه اولین روایت و برای زندگیمون انتخاب میکنیم و چرا مثل روایت سوم افکارمان و تغییر نمیدهیم
آرشیدا کرباسی
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
با وجود اینکه یه داستان خیلی کوتاهی بود ولی کلی آموزنده و مفید بود پیشنهاد میکنم همه گوش دهند در زندگی خیلیا کمک میکنه
ممنون از کتاب راه
فهیمه قربانحسینی
۱۳۹۹/۰۱/۲۱
بسیار زیبا بسیار آموزنده به دور از اغراق شخصیت پردازی عالی داستان فوق العاده گویندگی بینظیر💖💖💖
maryam D
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
با شنیدن این داستان متوجه می‌شیم که چقدر، چگونه بیان کردن مهمه و همین طور چقدر نتیجه بیان خوب متفاوت هست
امیررضا عباسی
۱۳۹۹/۰۱/۰۱
سلام. لطفا یک کتاب صوتی ایجاد کنید که شوق کتاب خوانی را افزایش دهد. تا هم تبلیغ کنید و هم ما خوشحال شویم.
Fatemeh Ap
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
خیلی جالب بود،، جایگاه درست کلمات و رفتار‌های انسان رو برای داشتن روابط سالم و مفید با یکدیگر، یادآوری میکنه،، ا
Saye Roshan
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
فکر میکردم خسته کننده باشه اما واقعا جالب بود , تاثیر کلمه‌ها در زندگی به خوبی بیان شده , تشکر 💐
زینب رحیمی
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
واقعا خوبه البته این ک لحن حرف زدنمون خوب شه برا همه آدما تاثیر گذار نیست امتحان کردم ک میگم....
fatemeh z
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
خیلی کتاب خوبی بود در دید سطحی شاید خیلی خوب نباشه ولی عمقی نگاه کنی کلی درس داره توش باید طرز دید و نحوه برخوردشو ادم درست کنه😊
Gisoo Bahman
۱۳۹۸/۰۸/۲۶
تاثیر گذار بود،‌ی کلمه توی گفتار، رفتار طرف مقابل و زندگی و تغییر میده. من تو راه ارایشگاه گوش دادم
Daryush Parsa
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
این صدای گریه واقعا رو مخه. باقیشو میشه تحمل کرد. فقط من موندم این نویسنده چ جذابیتی تو این روایت دیده ک اینو نوشته!!
محسن دهقانی
۱۳۹۸/۰۸/۱۰
داستانش جالب بود واسه متاهل‌ها واجبه گوش بدن... سه نوع رفتار متفاوت ولی صداها زیاد جالب نبود
ندا حمزه
۱۳۹۸/۰۷/۱۲
بیان اهمیت برقراره ارتباط مناسب با ادمای مختلف... گاهی یک کلمه می‌تونه دنیای یه نفر رو تغییر بده... کتاب خوبی بود... خوشم امد...
Abdullah Emrahi
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
عالی بود
ای کاش روایت بیشتری به این سبک به صورت رایگان در کتابراه بود
masood hoseini
۱۳۹۸/۰۶/۰۱
عالی بود! توصیه میکنم خانواده‌های جوانی که تازه شروع کردن ب زندگی حتما گوش کنن براشون واقعا مفیده👍👍
arash safary
۱۳۹۸/۰۵/۱۵
خیلی لذت بردم اولین بار کتاب صوتی گوش میدادم و. خیلی خوشم اوند حس کردم خودم اونجا هستم اجرای همه عالی بود. ممنون
GhazaaL
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
کتاب زیبایی بود. 💜
(دیدن نیمه خالی لیوان، کار هر کسیه.... ولی دیدن نیمه پر لیوان، تجربه میخواد!)
Hamid Karimi
۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بسیار پر معنی بود خیلی استفاده کردیم. ممنون از کتابراه که همچین کتابهایی رو جهت بهبود زندگی جوانها رایگان در اختیار بقیه میزارن.
ساناز داودی
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
کاملا درسته... میتونیم با تغییر و دقت در رفتار خودمون، زندگی اطرافیانمون رو قشنگ تر کنیم💪🏻
Mahsa Amiri
۱۳۹۸/۰۳/۲۸
سه مدل فکری و بیان رو بهش اشاره میکنه که در هر شرایطی به چه اشکالی میشه یک رویداد رو تفسیر و بیان و ارائه کرد
محمد حسین اسکندری
۱۳۹۸/۰۳/۰۴
جالب بود تشکر
واقعا هم زندگی ما تلخ و شیرین شدنش بیشترش دست خودمون هست‌ی بخش دیگش حوادت اتفاقی و دیگران هست
Leila ♥R
۱۳۹۸/۰۲/۳۰
کتاب جالبی بود اینکه انسان‌ها تو هرموقعیتی چه رفتاری ازخوشون نشون میدن و چجوری بامشکلاتشون مبارزه میکنن
امیر محمد ترابی
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
اولین بار بود کتاب صوتی شنیدم و خیلی جالب بود سه دیدگاه متفاوت و جالب از یک رندگی و حس کردن اون موقعیت
علی شکوفی
۱۳۹۸/۰۱/۰۱
عالیه. این روش خوبیه، اشتیاق همه رابرای افزایش کتابخوانی. باعث افزایش کتابخوانی میشه وحرکت بسیارخوبیه. ممنون.
دیبا حاجی زاده
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
عالی بود👏👏👏👏👏انواع مکالمه وعکس العمل در یک شرایط سخت را بررسی میکنه به صورت روان وآموزنده
mohsen ebi
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
ممنون از کتابراه و تولیدکننده که مجانی ارائه کردنش, تو حرف راحته ولی تو عمل نه. چرا ادمای تو داستان اصلا عصبانی نمیشدند؟
سیدمصطفی بلاغی
۱۳۹۷/۱۱/۰۴
خیلی جالب بود
زهرا
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
خیلی خوشم اومد برام درسایی زیادی داشت احترام ب خودت اعتماد به نفس کمک ب بقیه و چیزایی دیگه میتونه زندگی بهتری بسازه
زهرا زاهدی
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
سلام آموزنده بود در سه شکل نشون میداد طرز برخورد و واکنش آدمها با شرایط چه نتیجه‌ای می‌تونه داشته باشه
Sara Afjeh
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
شبیه تبلیغات و فیلم‌های کلیشه‌ای صدا و سیما بود. سطحی و بچه گانه. صدای گریه بچه توی پس زمینه خیلی رو مخم بود.
منیره
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
به نظر من خوب نبود صدای گوینده ها خیلی به هم نزدیک بود و خیلی جاها متوجه نمیشدی کدومشون داره حرف میزنن، من دوستش نداشتم
بهناز دانا
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
پیشنهاد میکنم تا آخر گوش دهید بسیار آموزنده است با یکم تغیر در رفتارمان میتوانیم با دیگر بهتر رفتار کنیم
حسین
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
متوسط بود و به نظرم نوع برخورد رو توی دیدگاه های مختلف بررسی کرده بود این چیز جالبی بود برام که ارزش داشت
فرشید مظفری زاد
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
کتابی با سه روایت متفاوت، سه واکنش متفاوت، سه عملکرد متفاوت. برای کسانی که میخواهند بهتر زندگی کنند.
مرتضی ظهیری
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
زیبا بود و واقعا بعضی وقتا آدم لازمه که نکات مهم رو در زندگی با جان و دل بشنوه و درس بگیره
ممنون از کتابراه
Melika
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
خیلی موضوع عالی بود اولین روایت واقعا باعث شد بهم بریزم و 2و3بهم ارامش دادن و این ارزش ارامش داشتنو نشون میده عالی بود
هاجردهقان
۱۴۰۳/۰۶/۰۱
عالی بود میتونیم یادبگیریم چطور در مواقع مختلف با مسائلی که پیش میاد برخورد مناسب داشته باشیم ممنون ازکتابراه
سجاد حسین زاده
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
سلام. این کتاب بسیار آموزنده و بسیار خوب است. شما را برای خواندن این کتاب سه روایت زندگی دعوت میکنم.
𝓶𝓮𝓱𝓻𝓲
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
با اینکه کوتاه بود ولی باعث شد متوجه تفاوت آدما توی یه شرایط یکسان بشیم... واکنش‌های متفاوت جذابش کرده بود؛ عالی.
بارباز
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
چقدر عالی نشون داد که با عوض کردن کلمات میشه دنیا را عوض کرد امیدوارم که همه بتونیم حس خوب به همدیگه بدیم
یاس
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
کتاب خوبی بود باعث شد من روی مسائل روزمره خودم فکر کنم که به چه صورت دیگه‌ای میتونم اونها رو پیش ببرم
Shahin mohammadpanah
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
عالی بود، مخصوصا کسانی که زود عصبی میشوند توصیه میکنم حتما استفاه کنند، باعث میشه ادم بیشتر آرامشش رو حفظ کنه
سارا مقدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
کتاب جالب بود ماهم میتونیم زدگی یا موضوعاتی که برامون پیش میاد رو از دید و راه‌های مختلف ببینیم و بعد تصمیمم بگیریم
مهتاب...
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
خیلی جالب و خلاقانه، شنونده را به تفکر وادار می‌کند که در مواجهه با مسائل و مشکلات چگونه رفتار کند تا کمتر آسیب ببیند
حسین رومنجانی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
با زبان بی زبانی، کمی تفکر قبل از انجام بعضی رفتارها رو در مقابل دیدگانمان و بازتاب عملکرد رو به نمایش میزاره، زیبا بود
F.ghanavati
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
کتاب فوق العاده‌ای بود واقعا نشون میده انسانها چقدر میتونن تو یه موضوع و یه موقعیت مشترک رفتارهای متفاوت داشته باشن
نیکخواه
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
من دوست داشتم اینکه همه چیز بستگی داره به هم یعنی همون عمل و عکس العمل منظورمه توو این اثر به خوبی میشه دید و درک کرد
موسوی
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
فقط میتونم بگم خیلی عالی بود. واقعا تمام اتفاقای زندگیمون برمیگرده به برخورد خودمون با زندگی.
خیلی آموزنده بود
Mohammad Gadeh
۱۴۰۲/۰۳/۲۳
حتما گوش کنید، این کتاب درس زندگی به ما می‌دهد. نحوه برخورد و صبحت کردن تاثیرات زیادی روی خود و دیگران می‌گذارد.
<< 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
👋 سوالی دارید؟