نقد، بررسی و نظرات نمایش صوتی سه روایت از زندگی - یاسمینا رضا

Melika Mansoorian
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
واقعا آموزنده بود انتخاب کلمات روز و زندگی خودمونو اطرافیانمونو میسازن
احسان داوری
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
زندگی رو باید ساده گرفت تا لذت برد... خوش‌بینی یکی از رموز لذت از زندگیه.
کتاب خوبیه، پیشنهاد میدم گوش بدین
Sima Adineh
۱۳۹۸/۰۸/۲۴
واقعا عالی بود
شبوه‌ی مدیریت بحران و رو به رو شدن با مشکلات و طرز گفتار فرهنگ رو می‌سازه
ali asghar
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
به عنوان یه شنونده داستان کوتاه و پند اموز خوبی بود
نو تکلم و تاثیری که میذاره رو خیلی ساده و روان بیان کرده
سمیه سلیمانی
۱۳۹۸/۰۷/۲۱
داستان بدی نبود ولی ضبط صدا خیلی سطحی بود و فقط صدای پا می‌آمد ولی دقت نشده بود که واقعا صدای پا باشد.
Pedram Khazaie
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
خیلی جالب بود میشه باتغییردیدگاه و برخورد درست با اتفاقات زندگی خودت و ازشرایط بد نجات داد
سید حجت الله
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
خیلی جالب بود 👌
اهل شعار دادن نیستم ولی مطمئنم هممون با کنترل زبون و احساسمون میتونیم به یه آرامش نسبی برسیم
پدیده برومند
۱۳۹۸/۰۴/۱۰
درسته کوتاه بود ولی نکته قشنگی داشت که تمام اتفاق‌های اطرافمان به خودمان بستگی دارد
💗Mahla 💗
۱۳۹۸/۰۴/۰۸
واقعا ک خیلی عالی بود
امید دادن و تحقیر کردن‌ی نفر میتونه زندگیشو ازاین رو به اون رو کنه
maryam razmkhah
۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اینکه بگم حتما بخوانید نه! اما اگه دانلود کردید یه موضوع تکراری است دیگه
پارسا آقایی
۱۳۹۸/۰۳/۱۷
خیلی جالب بود! ممنون که رایگان بود.
دقیقا ۳ مدل برخورد با یک مشکل رو نشون میداد
Heyran Pak
۱۳۹۸/۰۲/۲۲
قصه‌ی کتاب تو زندگی خودمون و آدم‌های اطرافمون اتفاق می‌افته، اینکه یک جمله رو با چند حالت میشه گفت.
زینب تنهای شمس آبادی
۱۳۹۸/۰۱/۳۱
خیلی قشنگ ارزش گوش دادن داره واقعا
صداگذاری‌ها هم فوقالعاده طبیعی و عالی
hashem km10
۱۳۹۸/۰۱/۲۸
خیلی عالی بود لحن صحبت و گفتن و امید دادن به یکی خیلی بهتر است ممنون از این کتاب
sherven paserae
۱۳۹۸/۰۱/۰۷
سلام خسته نباشید، کاش کتاب‌های بیشتری را رایگان. می‌گذاشتین. اونهم توهمه سبک ها
ستاره سهیل
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
دانلود کردم دارم گوش میدم ببینم چجوریه. همه ک گفتن خوبه... لطفا کتابای روانشناسی خودسازی رو رایگان کنید. سپاس
کاربر s
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
فقط میتونم بگم عالی بود عالی! اینو کسایی که این مشکلاتو دارن میتونن درک کنن
Saeed Sadeghi
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
دستتان درد نکنه که کتابهای رایگان هم دارید. فقط اگه ممکن باشه راهی هم بگذارید جهت خرید و ارسال کتاب ها
صدف فاخر
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
چقدر خوبه که همیشه با متانت و آرامش با هم گفتگو کنیم ,با تمرین فکر کنم این تئوری, عملی بشه
Zeinab Pourmandi
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کتاب جالبی بود.
یک قصه رو با سه رویکرد مختلف روایت می‌کنه. بسیار آموزنده و قابل تأمل
مریم سهیمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۴
جالب بود و واقعا ارزش شنیدن داره، تفاوت دیدگاه و لحن و طرز فکر انسان‌ها رو نشون میده
a.asgari
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
یکی از آن نمایشنامه‌هایی است که با سادگی موقعیتش، پیچیدگی روابط انسانی را عمیقاً آشکار می‌کند.
لیلا کریمزاده
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
کوتاه و شنیدنی، روابطی که حتما ما کسانی رو از هر سه مورد در اطرافمان داریم، جالب بود
سارینا جهانگرد
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
واقعا هر ماجرایی، جنبه‌های متفاوتی داره بهتره در زندگیمون، قبل هز قضاوت، زاویه دیدمونو عوض کنیم
ملیحه اژدری
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
کتاب خوبی بود سه روایت با سه دیدگاه و نظر و امید و یاس به زندگیه با لحن ها و روش های صحبت کردن
M.veysi
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
نشان دهنده سه روایت متفاوت از یک موقعیت که با نحوه برخورد ما کاملا متفاوت می‌شود.
جالب بود
فروغ
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
عالی شنیدن این نمایش رو پیشنهاد میدم، نمایش کوتاهه در این مدت کوتاه کلی مطلب یاد میگیریم
رویا حق شناس
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
عالی بود هر دو طرف باید بزرگسال سالم تا صحبت کردن نتیجه مطلوب و داشته باشه و کودک شاد بالا بیاد
M
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
کتاب به خوبی روایتگر این نکته هست که هر اتفاقی در دنیا به نوع دیدگاه و رفتار ما بستگی داره
مریم فارسیانی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
اموزش مهارتهای زندگی و ارتباط موثر، خلاصه و مفید گفته شد، بسیار عالی، گویندگی فوق العاده
سپیده جنتی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
به نظرم نگرش آدما و رفتارشون میتونه برا بقیه هم تاثیر بذاره خوب باشیم تا همه چی خوب پیش بره
nazanin zahra
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
من از این جور چیزا دوست دارم هنوز گوش ندادم ولی من کلا از کتابراه خیلی راضی ام پنج ستاره کمه
M f
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
واقعیت زندگی بسیاری از ما کاملا خوب توضیح داده شد. تلنگری به افراد که میتوان همیشه بهتر بود
مهسا حبیبی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
بنظرم ارزش یکبار گوش‌کردن رو داشت در کل با اینکه داستانش یکم غمگین بود ولی خوب بود
رسول اکتسابی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
کوتاه و آموزنده است. اگر دو صوت با تمایز خوب و بد باشد، شاید برای شنونده بهتر باشد.
Mahnaz teimoury
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
خوبه اگه روی خودمون تغییرات کوچیکی بدیم قطعا به نتایج خوبی میرسیم ارزش گوش دادن داره
hana
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
درس خوبی ازش گرفتم حتما گوش بدین بهش چون باعث میشه حتی با اتفاق‌های کوچیک هم خوشحالی رو احساس کنین
لیلا شالیاری
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
این کتاب فقط با یه مثال به شما آموزش میده که چقدر نوع نگرش و گفتمان در زندگی تاثیر گذاره
میترا امیری
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
عالی بود نشان میده هر کسی در زندگی نسبت به اتفاقاتی که پیش میاد میتونه چه برداشتی داشته باشه
محمد خداوردی
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
نمیفهمم متن اصلی چه ایرادی داشته که اقتباس کردید؟
چرا اجرا انقدر غیر واقعی و مصنوعی هست؟
فرحناز بابازاده
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
من این کتاب و خوندم متوجه شدم طرز رفتار و منش انسانها چقدر میتونه سرانجام کار بقیه رو تغییر بده
مریم
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
این کتاب خوب بود و روایتهاش به دلم نشست ممنونم از زحمات کتابراه و گویندگان و نویسنده عزیز
پروانه اکبری_نویسنده
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
قبلا کتابشو خونده بودم وقتی صوتی گوش دادم یادم اومد، قشنگ داره میگه، فرقِ، بین بشین و بتمرگ و بفرما
پريا رضايي
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
آموزنده و جذاب بود
یه جورایی بنظرم همه باید اینو گوش کنن و متوجه بشن که زندگی رو سخت نگیرن
حسن محمد
۱۴۰۲/۰۷/۱۴
این کتاب، این مسئله مهم را مشخص کرد که ما خودمان سرنوشت خودمان را رقم می‌زنیم نه کس دیگر
missfwldy
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
در اصل یک روایت گفت با سه دیدگاه و سه رفتار متفاوت... گوش دادنش خوبه میشه ازش یادگرفت من دوست داشتم
آمنه هدایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
خیلی برام جالب بود که با یکم تغییر در طرز بیان و تفکر میشه یک موقعیت زندگی رو انقدر خوب تغییر داد
رویا
۱۴۰۲/۰۵/۱۳
بسیار مفید بود یک قصه رو به سه مدل تعریف می‌کنه و واقعا گوینده گانه هم حرفه‌ای هستند
م.عارفیان
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
جای فکر کردن داره راوی‌ها بسیار قدرتمند و داستان درباره رفتار افراد به سه صورت متفاوت هست
فریما قدمی
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
دوست نداشتمش، متوجه شدم منظورش چی بود ولی بنظرم بیشتر مناسب ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها بود.
<< 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
👋 سوالی دارید؟