نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خانم موش مغرور - ود پراکاش چاولا

فریده بلاقی
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
من از کتاب خیلی خوشم میاد🌹🌹🌹🌹
Baran Moezi
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
خوب بود، بدک نبود 😄👍🌹🌺
فاطمه صدیقی
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
عالی بود و دوست داشتنی👍👍👍
آنیتا خیاط
۱۳۹۹/۰۵/۱۰
به به بهترین داستان بچه‌ها عالی بود
لیلا فرد
۱۳۹۹/۰۴/۲۶
خیلی ممنونم بابت این داستان گویا وخیلی هم عالی بود
محمد امیرمحمدی
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
بسیار عالی بود سپاسگزارم
fatemeh gazband
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
عالی بود. ❤❤👏 خیلی ممنون
Mohii Torkashvand
۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دوقلوهای ما که کلی خندیدند و لذت بردند
احمد احمدی
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
عالی بود واموختنی❤❤❤❤
Ali Ali
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
من که خودم خوشم نیامد ,☺😖😖😖😖😖
Saeid Hoseini
۱۳۹۷/۰۸/۲۹
به سن بچه خوب نیست. همش ازدواج ازدواج توشه. بد آموزی داره
آروین گلی
۱۳۹۷/۰۴/۱۸
آهنگشو بچه‌ها دوست دارن
متین شاه سنایی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
جالب و اموزنده بود
مریم تنکابنی
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
آموزنده و خوب بود
محدثه نجفی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
خوب و پندآموز هست
کبری بیرانوند
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
خیلی خوب بود 👭🏻
سمانه اخوان جوان
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
خیلی جالب نبود...
علی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
بچه‌ها دوسش داشتن
سمیرا تاری
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
داستانش خیلی الکیه
احمد احمدی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
پسرم خیلی دوست داشت
مرضیه زنجانی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
علی و آموزنده است
سنا
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
بسیار معمولی بود
Maryam Khazan
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
برای کودکان جالبه
Mshdiy Zare
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کتاب زیبایی بود🍭
سید محمد جواد حسینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خوب بود دوست داشتم
ثنا تقوی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
بنظر من آموزنده بود
بهار داورنیا
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
زیاد دوست نداشتم
Elin Farkhah
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
داستان جالبی بود
فاطمه هوشیار
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
برای بچه‌ها جالبه ❤
زهرا کریمی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
برای زیر ۵سال خوبه
علی اصغر سنچولی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
کتاب لذت بخشی است
reihane ghomi
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خوب بود 👍🏻👌🏻
مبینا مصلحت جو
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
عالی بود و لذت بردم
الین افسای
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
خیلی خیلیخوب بود
Rahil najafi
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
برای دخترم جالب بود
مهوش مولودی
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
ضعیف بود جالب نبود
ا.س. ع.ی.ا.ب
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
مناسب سن کودک نیست
ملیکا کیان
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
خوب هست واقعا خوب هست واقعا
فاطمه شاطری امیری
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
عالی بود دربعد خودش
مرضیه غلامی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
داستان موش اصلا خوب نبود
حدیث سعادتپور
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
عالیییییییییییییی
zahra tataliti
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عالیه خیلی ممنون 🌼
Elham Keshavarz
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
👌👌👌👌👌👌 عالیه
arefeh karimi
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
بد بیمزه و. بی حال
Yas . S
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خیلی خوب بود عالی
اسرا نوری زاد
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خیلی خوب🥳🥳🥳🥳🥳
مهدیه نمازی
۱۳۹۹/۰۷/۲۵
زیاد آموزنده بود
مهسا پیروزی
۱۳۹۹/۰۱/۱۸
خیلی خوب بود♥️🥀🙏
بهاره حاجی غلام
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
خیلی عالی بود🤡🤡
سعید جیرسرایی
۱۳۹۹/۰۱/۱۴
خوب بود من لذت بردم
<< 1 2 3 4 5 6 
👋 سوالی دارید؟