نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خانم موش مغرور - ود پراکاش چاولا

طیبه سنجری
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
یاسمینا عاشق این داستانه هر شب دو بار گوش میده بدون تعطیلی برای خودمم جذاب بود
زهرا کاظمی
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
خیلی عالیه ممنون از کتابراه که این کتاب رو گذاشته🌹🌹🌸🌷👏👏👏🌿
محمد مهینی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
خیلی چرت و بد بود 🙍🙍🙍😒😒😞😞😩😩😕
رویا آبادیانزاده
۱۳۹۹/۰۲/۱۹
کتاب تربیتی خوبیه کاش بیشتر از این کتابا بود
Rojan Roshanro
۱۳۹۹/۰۱/۱۱
من خیلی لذت بردم ممنون میشم اگر بیشتر از این کتاب‌های صوتی بذارید
zohre alidost
۱۳۹۹/۰۱/۰۹
به نظر من اصلا قشنگ نبود اینترنت خودتون الکی هدر میدین
Hamideh Shahidi
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
بنظرم داستان موشش برا بچه‌ها زیاد مناسب نیست ولی داستانش اموزنده بود
طناز طناز
۱۳۹۸/۰۹/۱۵
سلام. داستان موش برای بچه‌ها جالب نیست. ولی داستان کشاورز و مار بد نبود.
سمیه جهانگیری
۱۳۹۸/۰۶/۱۲
متن داستان رو نداره، پسر من دوست داره گاهی اوقات خودم براش قصه بخونم، لطف کنین متن قصه رو هم بزاربن
احمد پورعباسی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
این کتابها جز انتخابات بچه ام هستش😅
زهرا سیدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
بد بود چون همش درباره‌ی ازدواج بود 🤐
فاطمه جوکار
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
دخترم خیلی دوسش داره
shirin mohasel
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
عالی بودش کاملا اموزنده
سارا جوکار
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
خوب بود دخترم دوست داشت
فضه پورناصری
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
خیلی جالب و دوست داشتنی بود برای دخترم
سعادت عیسی بیگلو
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
عالی بود حتما گوش کنید
متین و محیا
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
اصلاً این کتاب خوب نبود
دینا شکری
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
افتضاح بود اصلا خوشم نیومد
معصومه بهرامی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
دخترم محتوای کتاب رو خیلی دوست داشت
علی شاهسنایی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
خیلی بد بود خوشم نیامد
مهین عیسوند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
کتاب خیلی با معنی وامونده‌ای است
سوگند زنگنه
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
در مسیر فقط قصه گوش میدیم
Niloofar Zolfigol
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
خیلی کتاب خوبیه برای بچه‌ها خیلی خوبه
لیلا رها
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
داستان آموزنده ‌ای بود حتمن گوش کنید
مریم ملک پور
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
این قصه خاله سوسکه آقا موشه خودمون نیست
Monahoseiny
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
خوب بود دخترم دوست داشت
Shahrzad Rostami
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
پسرم میگه این قصه دخترونس
فاطمه مردمی
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
اگه بزرگسالی اونقدر جذاب نیس
سحر مشایخی
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
دخترم عاشق این کتاب شده
ویدا امیدی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
واقعا بچه‌ها از شنیدنش لذت میبرن
ریحانه فارسی
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
خیلی پند آموز بود. عزیزان
معصومه شرافتی
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
چقدر جالب موضوع رو مطرح کرد
مصطفی عالی پوریان
۱۴۰۱/۰۹/۱۸
داستان اولی اصلا مناسب بچه‌ها نیست.
مهری لطفی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
خوب بود و خواهرم دوست داشت
کاربر اس
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
برا بچه‌ها جذابه ب نظرم
ن شاهی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
پسرم خیلی دوست داشت و کتاب خوبی بود
Kanitalayi
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
عالی بود به نظرم زیبا بود
شیما امیرزاده
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
اصلا مورد پسند دخترم نبود
فاطمه توکلی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
کتاب قشنگیه برای پسر ۳ ساله من جذاب بود
خانم ربیعی
۱۴۰۱/۰۱/۲۶
بد بود بدرد کودکان می‌خورد
مریم علیزاده
۱۴۰۱/۰۱/۲۰
برای بچه‌های کوچیک خوبه
zohre hosseini
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خیلی خوب بود بد نبود
لیلا یعقوب اصفهانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
من از آهنگش بسیار خوشم اومد
مریم لطفی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
برای بچه‌ها بسیار خوب هستش
سعید سعیدی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
واقعا بچه هام دوستش دارند
دلارام مهدوی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خوب بود عبرت میگیریم دیگه🙂
محمد مرتضی نصرت یار
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
برای بچه‌ها کتاب خوبیه
🌈FARNOOSH POP💎
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
خیلی قشنگ بود ممنون از کتابراه 🍀
مهشید ددد
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
برای بچه‌های دو تا شش سال خوبه
روشا بهرامی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
نه خوشم نیومد نظرات شما چطور
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟