نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خانم موش مغرور - ود پراکاش چاولا

صبا بهجت
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
عالی بود از این داستان‌های اینطوری و رایگان بیشتر بذار
ستاره نجفی
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
ممنون قشنگ بود داستان‌های صوتی بیشتری برای بچه‌ها بزارید
امیر اکبرزاده
۱۳۹۹/۰۳/۰۸
عالی بود. یعنی با این کار میتونیم بچه هارو سرگرم کنیم
فاطمه رضائی
۱۳۹۸/۰۸/۰۴
In the sewer stardew valley
فاطمه شمس
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
خیلی خوب بود چیز‌های اموزنده ایی برای کودک داشته است
زهرا پژمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
مورد پسند بچه‌ها، فرزندان من سه دفعه کاملا گوش کردند.
غلامعلی شهریاری پور
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
داستان خوبی برای کودکان ۵ ساله است آموزنده و زیبا بود ❤️
فرانک وفرنیا کلانکی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
داستان قشنگی بود ولی داستان آخر بی معنی و حوصله سر بر بود
Milad M
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
با صدای گوینده نتونستم ارتباط برقرار کنم.
طاها سلام
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
لطفا کتاب‌های صوتی رو تعدادش رو بیشتر کنید
بهناز مظفّری
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
به نظر من نتیجه‌ی آخر خانم موش مغرور بی ربط بود.
فهیمه رضایی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
بسیار عالی و کاربردی خدا قوت خسته نباشید بسیار خوش صدا
نیلسو
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
خیلی خوب بود ولی در اول خیلی آهنگ زیاد داشت
هدی میرزامحمدی
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
واقعا خوب بود. خیلی آموزنده بود. ممنونم
سارا سلیمانی
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
این کتاب برای بچه‌های زیر پنج سال جالب و آموزنده است
جعفر محمدپور
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
بد نیست نه بد نه خوب در کل کتاب خوبی بود
شیدا
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
محتوای خوبی نداشت و آموزنده هم نبود
اصلا مناسب کودکان نیست
زهرا ستاری
۱۴۰۲/۰۲/۰۲
کتاب خوبی بود ولی کاش پرمحتواتر نگارش انجام بشه
سیروس ابراهیمی شادپی
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
سلام کتاب خوبی بود برای بچه ها سپاس از کتاب راه
Zahra Karimy
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
بامزه بود، پسرای من دوست داشتن، نکته آموزشی هم داشت
Tb Nsr
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
من نپسندیدم، برای بچه‌ها چندان مناسب نیست.
مرضیه یک کلام
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
داستان خوبی بود و نتیجه گیری برای کودکان آسان بود
Baran Saberipour
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
داستان خوبی بود نکته‌ی مهمش اینه که از روی ظاهر قضاوت نکنیم
اسماعیل تتری دوبنداری
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
کتاب خوبی هست.
بچها دوست داشتن و خوششون اومد.
یاسمن ترسا
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
من خیلی خیلی خوشم اومد واقعا که عالی بود
Hadis
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
دختر در هفته چندبار گوش میده و براش جذابه😊
Imifahjam1
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
بنظرم خانم موش نماد زنان خودخواه مملکت میباشد.
علیرضا یعقوبی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
بی عقلیش از کجا می‌آمد اخه گربه با موش😅😅😅
میرعظیم رفیق نیا
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
زیاد خوشم نیومد داستان می‌تونست جذابتر از این هم نوشته بشه
کیانا دلیر یساولی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
ازشما بسیا بسیار ممنونم این کتا ب عالی بود
علی محمدی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
من بهتون پیشنهاد می‌کنم که این کتاب زیبا رو بخرید
عاطفه اصفهانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
دختر شش ساله‌ی من عاشق این کتابه
خیلی براش جذابه
برسام گلستانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
من برسام گلستانی هستم کتاب رو شنیدم ولذت بردم
Hamid Zelli
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
ممنون خیلی عالی بود هدیه ظلی۷ساله از مشهد
Anahid Ahmadi
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
نباید موضوع ازدواج را مطرح می‌کرد ولی بدهم نیست
Abrahim Abrahime
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
سلام کتاب خوبی بود. برای دخترم خوندم لذت برد.
فاطمه کرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
جالب بود. آموزش دوری از غرور و خود پسندی.
کیانا ۱۳۴
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
آهنگ زیاد داشت و داستان بی و سر و تهی بود.
زهرا زهراوی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
نسبتاً خوب بود بچه هایم شنیدند و گوش 👂 کردند
آرام بیاتی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بسیار عالی برای فرزندانمان در مسیر درخودرو
Hamide Shahedi
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
مادر مورد اینداستان می‌فهمیم که مغرور نباشیم
زهرا مقیسه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
دخترم عاشق این داستان شده.... ممنون از کتابراه
کیمیا خدابخشی
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
می توانست هدف داستان را زیباتر به کودکان اموزش دهد
Zbya barany
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
بد بود مگه بی هستیم که این داستان بد و خیلی مسخره رو گوش کنه 🤮🤢
مهدی رحمتی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
شنیدن این داستان را به همه دختران سرزمینم مخصوصا دختران دم بخت به شدت توصیه مینمایمممممممم
مهدیه صالحی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
کتاب بسیار زیبا و جالب بود و برای کودکان مفاهیم آموزنده مفیدی داشت😍😍👏🏻
سید علی اکبر هاشمی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
این مثلا الان مال بچه‌ها بود؟؟؟؟!!!!!!
سارینا شیخی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
من عاشقش شدم.
تازه دوتا کتاب داشت
آسمان آبی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
من خیلی دوست داشتم واقعا آموزنده و زیبا بود
ستایش قاسمی پور
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
عالی بود ممنون🥰😍🤩
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟