نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خانم موش مغرور - ود پراکاش چاولا

الناز اسماعیلی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
تمامی کتاب‌ها عالی بود من که لذت بردم
معصومه علیزاده
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
عالی بود خیلی باحاله بود
مهناز صفری
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
قشنگ بود دخترم دوست داشت
Ati Ho
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خانم موش مغروربسیار عالی بود
ساینا صبا
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خیلی قشنگه بود. من دوست داشتم
ستایش توکلی راد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عالی
فلور ثابتی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
ممنون از کتابراه، بسیار عالی.
Ataman Nikian
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
بچه‌های من که لذت بر‌دند
Narges. Rahimi
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
خیلی عالی بود👏
ممنونم🙏
پونه
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
گوگولی، بچگونه وقشنگ
roghayeh safari
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
این داستان خیلی عالیه
طالب فرهادی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عالی بود من عاشق این داستان هستم
شیرین موسوی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
موضوع برای کودک مناسب نیست
Mahsa
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
خیلی کوتاه بود. بد نیست
مهین عیسوند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
برا بچه‌ها خیلی خوبه
مهدی سلمانی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
خیلی عالی و آموزنده بود.
عسل .
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
خوب بود خواهرم خوشش اومد
zahra rostami
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
گویندگان عالی بودن.. موفق باشین
سارینا پویا
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
خوب بود من ازش راضی هستم امتحانش کنید
نازنین ناظمی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
خیلی خوبه پنج ستاره هم کمه
هستی روهنده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
خیلی خیلی عالی بود عالی
زهراباوی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بسیااارزیبا وپرمفهوم ممنون
ساینا توکلی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
کتاب خوبی بود و دو داستان داشت👍
طاها ذهاب
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
پسرم خیلی دوسش داره هر شب گوش میکنه
فاطمه نیکبخت
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
بسیار عالی بود ولذت بردم
Sh ...
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
داستان خوبی ولی موشه خیلی مغروره
مبینا بورونی
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
خیلی بد بود بهترش کنید.
ایمان رستگاری
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
داستانش قشنگ بود مناسب کودکان بود
یگانه کی نیا
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
بسیاری عالی بود و بسیار آموزنده بود
سعیده مقدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
طولانی نیست خیلی خوبه اما
مریم همتی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
دخترم دوسش داشت.
بهت افتخار میکنم کتابراه عزیز
Fariborz Faramarzi
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
خود خواهی و غرور دو آفت ذهن خلاق فرزندانمان هستند
راضیه ملیحی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
درود بر شما🙏 خداقوت
زینب امیری
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
برادرم خیلی دوست داشت 👍
معصومه نوری
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
برای کودکان به نظر من خوب است
ممنون
Kasara Ami
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
یه کم زیادی بزرگونه هست
فهیمه عینی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عالی بود 🌹
من خیلی از این کتاب خوشم اومد 👍
پگاه داداش زاده
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
زیبا بود و پیام رو کامل منتقل میکرد
سمانه مرادخانی
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
اصلا مناسب نبود برای بچه ها
نرجس روستا
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
عالی بود من خیلی راضی بودم 🌹
سیده مریم سیدی زاده
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
برای دخترم دانلود کردم گوش کرد خلاصه شو هم گفت خوشش اومد👌
amirali ghasempour
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
برای کودکان خیلی خوبه
محمدمهدی بزرگ
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
خیلی این داستان خوب است ولی حیف که آخر سر گربه موش را نخورد
طیبه 💚
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
عالی خواهرزاده م خوشش اومد
امیررضا زادمحمد
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خیلی ممنون بابت این داستان خیلی عالی
زهرا عسکری
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
خیلی عالی و به ما یاد داد که باید درست تصمیم بگیریم ⭐⭐⭐⭐⭐
مریم مهدی زاده
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
کیان جونم خیلی این قصه رو دوست داره
نگین شه بخش
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
خیلی عالیه حتما بریزید
Esmat Zibaei
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
عالیه واسه بچه ها👍🏻👌🏻🙏🏻
علیرضا سیفعلی پور
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
خیلی خوب بود 🤠🤠🤓😋😚😚🤗🤗
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟