نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مزدور - جان اشتاین بک

مینو
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
خیلی بد بود و یا من رو جذب نکرد
امیر تمنادار
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
یه نویسنده قدرتمند و توانمند
عباس اسدی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
کتاب زیبایی است به دوستان پیشنهاد میکنم
مجید زمانی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
رضا عمرانی. ❤️ ❤️ عالی
مریم شیرالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
بی نظیر و عالی هرشب گوشش میدم
مریم ع
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
یه چیزی میخواست بگه ولی من نفهمیدم چی
علی فرشادی
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
فوق العاده بود و شنیدنی
مهدی سایری
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بی نظیره... حتما بخوانید
طاها
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
صدای گوینده و عوامل عالی بود
عارف شهابی
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
زیبااااااا و با ارزش
یاسمین آشوری
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
داستان آموزنده‌ای بود
سعید حسن پور
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
جاداره که چندین بار گوش بدیم ولذت ببریم
سعید شریفی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
بیشتر نژاد پرستی بود.
نوشین اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
بسیار این کتاب سلیقه‌ای هست
msg
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
صدای راوی و داستان خوب بود
حسین میرزایی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
چیز خاصی برای ارائه نداشت
نسرین بیگی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
من نپسندیدند. خیلی جذاب نبود
محمد حسین حاجی پور
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
داستان جالبی بود... ♥️
مهدی صفی زاده
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
با سلام بسیار عالی. ممنون
زهرا رفیعی
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
جالب بود صدا هم خیلی خوب بود
مصطفا مصباح
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
داستان کوتاه معرکه‌ای بود....
Amirmohsen
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
خیلی غم‌انگیز بود عالی بود
Parsa Habibi
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
واقعا داستان زیبایی داشت
امیر حسین
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
جز رایگان بودن مزیتی ندارد.
سمیه شفیعی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
فضای کتاب مزدور برای من جالب بود.
جوان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
کتاب خوبی بود عاایست
فیروزه شیرینکام
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
قضاوت کورکورانه از جمع!
سامان شاه کرمی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
جان اشتاین بک نویسنده عالی هس واقعا
آبتین حاجی پور
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی و زیبا بسیار دوست داستنی
Pejman Pirmoradi
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
خوب مثه همه آثار اشتاین بک
Reza Abasi
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بی سروته مثل خیلی داستانهای دیگر
iliad ansar
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
چقد مزدور اطرافمون هست دقت کنیم😑
N.ALI SHAMSABADI
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
عالی و رسا بهترین از این نمیشه
A J
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
در مقایسه با شرق بهشت زیاد جالب نبود
رضا صادقی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بسیار عالی، درود بر شما
هلن مرسلی
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
تامل برانگیز، بود... کوتاه مفید و مخصر
مصطفی دادرس
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
گوینده‌ها خوب بودن
Masoud Hoseyni
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
سلام ودرود. واقعا عالی بود
حسن محمودی
۱۳۹۹/۰۱/۱۲
عالی بود. متن خوبی داشت
Mohadese Nas
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
گویندگی محشر بود 👏
رها صرامی
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
من نفهمیدم چی شد یکی بگه
فرشاد گنجه
۱۳۹۸/۰۳/۱۰
منکه متوجه نشدم ولی حتما باید مفهومی داشته باشه
Saman Maleki
۱۳۹۷/۰۲/۲۲
اصلا منظورشو نفهمیدم
محسن پرگر
۱۳۹۷/۰۲/۱۰
الان این کتاب بود، ۲۲دقیقه،،، مسخرس
سروش باقرزاده
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
راستش نفهمیدم چی شد
مهناز نایبی
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
خوانش کتاب عالی بود
پگاه فرجیان
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
با سلام گوشش دادم
فرحناز طاهری
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
خوب بود. خوشم اومد
دیانا حکیمیان
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
نفهمیدم کتابشو اصلا
کوشا نصیری
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
کوتاه و لذت بخش بود
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟