نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مزدور - جان اشتاین بک

عارفه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
داستانی کوتاه با پایانی باز و تامل برانگیز. روایتی از تقلید کورکورانه که به راحتی می تونه ابراز سواستفاده قراره بگیره و جمعی ناآگاه رو تبدیل به مزدور کنه!
hosein alirezaei
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
همین که اسم اشتاین بک روی یک کتاب باشه برای زیبایی و تأثیر گذاری اون کتاب کافیه، چه یک سطر باشه چه یک کتاب.
پیروی کورکورانه هیچ وقت نتیجه‌ی خوبی نداشته.
Emily
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
کتابی کوتاه اما پر معنی هست که خواننده هم میتونه از اون درس بگیره و هم لذت ببره و ارزش وقت گذاشتن داره سپاس از نویسنده گرامی برای کتاب سودمندشون
دنیا خالق دوست
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
شاید این کتاب کنه بعضی از آدم‌ها دست از نژادپرستی، قضاوت‌های بی منطق و الگو برداری کورکورانه بردارن شاید کمک کنه بیشتر به رفتار خودمون فکر کنیم
Maryam Shariat
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
بعضی کتاب‌ها وقت چندانی از شما نمی‌گیرند ولی یک دنیا حرف اموزنده دارند. اکثر کتابهای جان اشتاین بک اینگونه هستند. خواندن کتاب را بسیار توصیه میکنم. اجرا عالی.
امیر متین
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
آثار جان اشتاین بک فوق العاده عالی و شما رو با داستان میبره اصلا دوست نداری اونو کنار بزاری همش منتظر اتفاق بعدی هستی وبعد شما رو کاملاً سورپرایز میکنه
هدا احراری
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
تبعیض، ناآگاهی، تقلید کورکورانه، نادانی، مقاومت در مقابل تفکر و.....، همه اینها در این داستان به خوبی نشان داده شده که متاسفانه از قدیم در جوامع بوده و هست.
سیمین شمس
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
اجرای خوبی بود. داستان، داستان تکراری و تلخ ظلم سفیدپوست‌ها به سیاهان آمریکا، بی عدالتی، اعدام بدون دادگاه، لینچ کردن، کوکلس کلان‌ها و... می باشد.
محمد مهدی ندیمی
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
سلام. کتاب مناسب هست اما تعجب میکنم که چرا برخی از کاربران متاسفانه از کتاب بد گویی میکنن و این درحالی است که انان مفهموم اصلی کتاب رو درک نکردن.
سبحان
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
بله کار همون سیه پوسته بود که بی گناه بود
همیشه میگن پایه بی‌گناه پایه چوبه دار میره
بله بالایه دارم میره
مرسی از داستان جالبش ممنون از مترجم
حسام کرم پور
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
بد نیست کلا میخواد مردم پست جامعه رو نشون بده آدم حالش بد میشه از این آدما ولی خوب مفهوم و میرسونه کتاب
من جایه شما بودم گوشش نمیکردم حال بد کنه!
هادی دریانی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
گوینده بسیار توانا عمل کرده، و تمام ظرایف کار دوبله را به رخ دوستداران کشیده، انصافا هنر دوبله این اثر از خود اثر برتر هست. درود بر تو گوینده توانا
Pantea R
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
جای تامل و دقیق شدن داشت در حال و هوای انسانهایی که بدون فکر و اندیشه دنباله رو بقیه هستن، ممنون از صدا پیشه خوبتون که جذابیت داستان چند برابر کرد.
Fateme ak
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
داستان قابل تاملی بود که راجع به تحت تاثیر قرار گرفتن جمعیتی از مردم و سیاست قدرتمندان و همچنین جدال مایک با خودش بود. ممنون از کتابراه.
آرش کیارسی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
برای طرفداران داستان کوتاه و علاقمه مندان به نویسندگی به شدت میتونه کمک بکنه. اگر جز این دو دسته باشید از این اثر لذت خواهید برد
ریحانه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
آخرش معلوم نشد برای چه آن مرد بیچاره سیاه را به دار آویختن آن مرد که توی مغازه کار میکرد نیز اطلاعات زیادی در مورد آن نداد
محمدحسین زارع زاده
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
پروپاگاندا در کوتاه‌ترین شکل ممکن و با ساده‌ترین زبان، چه قلم جادویی داره اشتاین بک، ممنون از جناب عمرانی با این اجرای دلنشین
مژده شریف
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
جالب و قشنگ‌بود، ولی مثل سایر اثار جان اشتاین بک، مثل خوشه‌های خشم یا موش‌ها و آدم‌ها اونقدر تاثیرگذار نبود که تا مدتها توی ذهنت رژه بره
ساحل ابوالحسنی
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
صداگذاری عالی بود، خوانش عالی بود، ولی داستان خیلی گنگ و مبهم بود
معلوم نشد سیاه کی بود و چه کار کرده بود!
دوسش نداشتم
Armin Bahrami
۱۴۰۴/۱۲/۲۶
منو یاد اخرین روز یک محکوم اثر ویکتور هوگو انداخت. کوتاه ولی عمیق. رفتار گله‌ای، شک و تردید، تبعیض میان جامعه‌ای نا آگاه
shayan dehestani
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
سبک نگارش و قلم شیوای جان لشتاین بک مثل همیشه زیباست. جوری به نقل قول می پردازه که واقعا حس می کنی در داستان قدم می زنی.
س س
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
جان اشتاین بک نویسنده معروفی که خوشه‌های خشم رو نوشت و فیلمی هم از روی این کتاب ساخته شدحالا یه اثر دیگه اونم صوتی ممنون کتابراه
حامد کرمی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
اصلا دوست نداشتن
مزخرف
خیلی بد
چه
همش گفت سفیدا سیاها سفیدا سیاها خیلی تومخم رفت
حیف اینترنت که بدی اینو دانلود کنی
علیرضا عروه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
دوسه بار خواندمش و این بار گوشش کردم‌ گاهی فکر می‌کنم‌قلم اشتاین بک برای مرور دوره خاصی از ابتدای قرن بیستمه و جلوتر نمیاد.
مهدی رحمتی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
داستان خوبی بود و نویسنده در این داستان میخواست حرکت جمعی را نشان دهد همانند بسیاری از انقلابها که ناخواسته افراد بی گناهی کشته میشوند
مسعود میرزایی
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
واقعا برای کسی که این کامنت‌ها را منتشر می‌کند متاسفم. فکر می‌کنم برخی‌ها از کتاب انتظار سریال‌های ترکی کانال جم را دارند.
بهمن رضایی
۱۳۹۸/۰۵/۰۹
صدای بازیگران داستان فوق العاده س و دقیقا فرد رو در اون حال و هوا قرار میده اما خود محتوی داستان اصلاقوی نیست
zahra emami
۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دردناک بود.. یکم باید توش عمیق میشدی و با شرایط فعلی تطابق میدادی.. خوب بود درکل ب شنیدنش میارزید
milad waisi
۱۳۹۷/۱۲/۰۸
بسار عالی فقط اگه میشه کتاب‌های رایگان بیشتری بزارید
سحر ح
۱۳۹۷/۰۲/۰۶
بعد از گوش دادن ب کتاب هزار خورشید تابان با صدای آقای رضا عمرانی هر لحظه فکر میکردم اسم مریم یا لیلا میاره😉
@@
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
در هر قانونی اگر حکمی داده میشه برای عدالت باید اون حکم به دست خود قانون انجام میشه نه مردم اون منطقه.
صدیقه رضائی
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
خوب بود ولی ترجیح میدادم بیشتر در مورد بدبختی که اعدام شد بدونم و البته نمیدونم چرا اسم کتاب مزدور بود
احمدی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
با سلام و درود آهنگش یه جوری بود که اصلا نمیتونستی داستان رو بفهمی زیاد جالب نبود ممنون از کتابراه عزیز
Andeso
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
درود به طور کلی داستان جذابی برای من نبود و نتونستم باهاش ارتباط خوبی برقرار کنم باتشکر از کتابراه 🙏
محمد علی فرهادی
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
سلام تقریبا کتاب خوبی بود از نژاد پرستی حرف میزد چطوری مبهم بود وواکنش مردم را در مورد نژاد پرستی را بیان میکرد
AHOO AZAD
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
من یکبار داستان رو شنیدم ولی توصیه نمی‌کنم داستان رو دوست نداشتم ولی خوانش گوینده و فضاسازی و موسیقی را دوست داشتم
Ali.Hasani
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شخصیت‌های داستان متاسفانه بسیار شبیه توده و کلیت مردم کشورمونه اکثرا تماشاچی در مورد تمامی مشکلات.... و دیگر هیچ....
سید محمدصالح احمدزاده گان
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
سلام این کتاب زیاد جذاب نیست ولی گویندگان خوبی داره، ولی باز هم یکم از نژاد پرستی در آمریکا گفته شده. ممنون از کتابراه
نازنین چم حیدر
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
نگاه نویسنده و روایتش بسیار گیرا بود
حکایت آدمهایی که بی هدف و دلیلی فقط خیلی از جمعیت رو دنبال میکنن....
Amir Abbas Shamsi
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزانی که در گردآوری این کتاب زیبا زحمت کشیدند
داستان بسیار زیبا و جذابی است
یاسر قادری
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
خودبرترپنداری آفت اخلاق است و نژادپرستی یکی از سرشاخه‌های خودبرترپنداری است نه تمام آن. باید بیشتر مراقب خودمون باشیم.
ناهید شایق
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
کتاب صوتی خوب بود صدا گذاری و بازگو کننده خوب بود ولی من انتهای داستان را متوجه نشدم یه جور پایان باز بود
khashayar khajehnoori
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
تصورم از اسم کتاب و زیر مجموعه‌ای که در آن قرار دارد، کتابی بسیار مهیج تر بود، اما در کل فضاسازی‌های خوبی داشت.
احسان مجیدی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
به نظر من فکر کنم اصلا سیاه گناه کار نبوده چیزی که تو روزنامه‌ها نوشتن رو مردم باور کردن
سارا سلیمی
۱۳۹۷/۰۲/۲۸
ممنون از تلاشهاتون. جمله‌ی آخر که شخصیت اصلی داستان بعد از نگاه تو آینه میگه واضح نیست.
مریم ایوبی نیا
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
خوب بود ولی چرا معلوم نشد موضوع جرم سیاه پوست چی بوده و چرا دارش زدن از طرز گفتار گوینده خوشم اومد
Maryamr
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
فضاسازی گاهی نزدیک و گاهی دور از ذهن هضم و جانمایی خود بجای قهرمان کتاب هم سخته ولی تجربه جذابیه
Massi ,Ebi
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
در توانا بودن نویسنده شکی نیست ولی من نپسندیدم. فقط اجرای زیبای آقای عمرانی باعث شد تا آخر گوش بدم
فاطمه ابوالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
به نظر میرسه وجدان مایک از این کار ناراحت بود. خودشم ته دلش میدونست که این کار نادرسته
فرشته خورشیدی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
روایت تکان دهنده‌ای از دورانی که نژادپرستی نه تنها در ارکان حکومت که در اذهان مردم جای داشت
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟