نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مزدور - جان اشتاین بک

D_ali:R
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
کتاب خوبیست به دوستان پیشنهاد می‌دهم بشنوند گوینده هم عالی کار کرده است....
Matin Sadeghi
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
بسیار زیبا، پیشنهاد میکنم کتاب موش‌ها و آدم‌های این نویسنده را حتما بخوانید
Abolfazl Rezaie
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
گویندگی عالی ولی داستان بی سرو ته
مینا رفیعی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
هم داستان هم راوی هم صدای گویندگان خوب بود
علی مالمیر
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
چقدر نژاد پرستی منزجر کننده است... ولی جمع بندی آخر ضعیف بود
حمید کیانی
۱۳۹۹/۰۲/۱۱
باز هم مانند همیشه با صدای آقای عمرانی خیلی عالی بود ممنون
Milad J
۱۳۹۸/۰۹/۲۹
پی بردن به مفهوم داستان مثل معما بود سبک جالبی بود
Hirad Ahmadi
۱۳۹۷/۰۹/۱۵
فوق العاده قشنگ بود
مخصوصا لحظه آخرش عالی بود
عرشیا گل تاجی
۱۳۹۷/۰۵/۲۹
عااالی عاااالی عااالی حرف نداره
Amir Gh
۱۳۹۷/۰۱/۲۷
کارای جان اشتاین بک عالیه واقعا
جواد صیادی
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
این اثری جذاب و عالی هست با مطالعه این کتاب لذت بردم
مریم کمالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
درود این کتاب دانلود نمی‌شود لطفا بررسی شود
Eliyakr
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
عالیه جان اشتاین بک موش‌ها و آدم‌ها هم گوش کنید
معصومه مولایی
۱۴۰۵/۰۱/۲۶
راوی خیلی خوب بیان می‌کرد ولی متن ناقص بود چیزی کم داشت
سارا
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
داستان کوتاه خوبیه به نظرم گوینده هاشم فضارو خوب دراوردن
صبا دوخایی
۱۴۰۴/۱۰/۲۰
کتاب واقعا عالی و بی نظیر هست هم داستان هم نویسنده و...
سعید درویشی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
بی معنی افتضاح هیچی نفهمیدم خیلی ضعیف و بد بود
یاسین مهدی زاده
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
عاااااالی دارای کلی کتاب متنی و صوتی رایگان
امید رحیمی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
باب میل من نبود ولی به زحمت نویسنده و مترجم احترام می‌ذارم.
گلسا
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
لینچ، اعدام، پس از اعدام
و احساسات یک فرد در این مراسم
محمد فتحی
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
از این رمان کوتاه میشه یه کتاب بلند دربیاد، عالی بود
مجتبی آل ابراهیم
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
یک کلام افتضاح محتوا نداشت صدا پیشگان ضعیف بودند و...
ترانه کمالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
نوشته‌های اشتاین‌ بک رو دوست دارم؛ روایت هم مثل همیشه عالی.
Fatima sad
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
کوناه و مختصر، جهالت انسان‌ها و طبعیت کورکورانه ادم ها
09148020763 H.B
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
داستان کوتاهی داشت شاید سلیقه من اینجور نیس که خوشم بیاد
علی نامن
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
سلام و درود به شماا برنامه سازان عزیز وبا سپاس فراوان.
محمد حسین مطهری
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کتابی گیراست که اگر شروع کردین گوش کردنش رو ولش نمی‌کنین
م د
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
گویندش عالیه از نظر من داستانش چنگی به دل نمیزنه
Mr Aboo
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
مرسی، ولی واقعا چرا یه مرد جای زن مایک صحبت می‌کرد؟؟!
Sayed youns
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
نشنیدم ولی میدونم جان اشتاین بک ناامیدم نمیکنه
Our Communal Account
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
عالی و عالی و باز هم عالی. شاهکار است این اثر.
الی رس
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
خوب بود و کوتاه و مفید کتابخوان عالییییه
مهشید زرنشان
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
تصویر سازی‌های جان اشتاین بک رو خیلی خیلی دوست دارم
Kamran Heidary
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
کوتاه و جالب بود. جان اشتاین بک یک استوره ست
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
جالب نبود و گوینده خوب نتوانسته اجرا کند
محمد حقیقی
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
موضوع خوبی داشت اما اصلا خوب بهش پرداخت نشده بود
meysam siavoshian
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
فکر میکردم خیلی بهتر از این باشه
مهدی اسدزاده
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
باحال بود من که خوشم اومدددد
mamaqa pirotaqaei
۱۳۹۹/۰۱/۱۱
داستانش خیلی عالیه من که خوشم امد
ندا نامدار
۱۳۹۹/۰۱/۰۷
داستان آموزنده و جالبی داشت
حسین سلیمی
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
پنیر مفت فقط تو تله موش پیدا میشه
mohammad dezfolian
۱۳۹۸/۰۵/۰۸
خوب بود ولی قلم سنگینی بود
پارسا ملکی
۱۳۹۸/۰۲/۲۳
کتاب جالبی بودِ. گوش کنید
Amir Fb
۱۳۹۷/۰۶/۱۷
خوب بود و گوینده بسیار عالی
ASTCE SS
۱۳۹۷/۰۶/۰۵
کتاب زیبایی است ولی مرموزانه
آروین گلی
۱۳۹۷/۰۴/۰۵
سر وته نداشت
ک ضیغمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
برای روحیه من مناسب نبود -_-
حسینی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
کتاب نیست یک پاراگرافه
نوشین قیام خواه
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
کوتاه و دوست داشتنی. راوی خوب
بهاره پیری
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
واقعا من عاشق کتاب‌های صوتی ام
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟