نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی در دوردست - کاترین پانکول

حمیده زارعی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
با سلام و با تشکر از گوینده که عالی کتاب را تعریف کردند. در مورد کتاب کلا بعنوان یک داستان خوب بود، یک عاشقانه ساده که رازی در دلش نهفته بود که ان هم در آخر داستان معلوم میشود. بیشتر برای من مثل بعضی فیلمهای ژاپنی را داشت و احساس میکنم فیلمی مشابه داستان را دیده ام. بهرحال خوب بود و پسندیدم.
فهیمه گل‌ کار
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
سلام و اراتمند بسیار لذت بردم عالی بود هم راز پنهان داستان هم اطلاعات ‌کتاب برای خواندن یک عاشقانه آرام بسیار زیبا گویندگان هم عالی اجرا کردند درکل لحظات بسیار خوبی برایم ساختند. متشکرم
👋 سوالی دارید؟