نظر حمیده زارعی برای کتاب صوتی مردی در دوردست

مردی در دوردست
کاترین پانکول، فرزانه فری
۴.۵(امتیاز ۲ نفر)
حمیده زارعی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
با سلام و با تشکر از گوینده که عالی کتاب را تعریف کردند. در مورد کتاب کلا بعنوان یک داستان خوب بود، یک عاشقانه ساده که رازی در دلش نهفته بود که ان هم در آخر داستان معلوم میشود. بیشتر برای من مثل بعضی فیلمهای ژاپنی را داشت و احساس میکنم فیلمی مشابه داستان را دیده ام. بهرحال خوب بود و پسندیدم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟