نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی در دوردست - کاترین پانکول
4.5
2 رای
حمیده زارعی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
00
با سلام و با تشکر از گوینده که عالی کتاب را تعریف کردند. در مورد کتاب کلا بعنوان یک داستان خوب بود، یک عاشقانه ساده که رازی در دلش نهفته بود که ان هم در آخر داستان معلوم میشود. بیشتر برای من مثل بعضی فیلمهای ژاپنی را داشت و احساس میکنم فیلمی مشابه داستان را دیده ام. بهرحال خوب بود و پسندیدم.
