نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوباره - میچ آلبوم

Amirtaher Shahri
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
تازه شروع کزدم به گوش دادن اثر در مورد موضوع فعلا چیزی ندارم بگم ولی صداگذاری و انتخاب صداها عالی هست. در حالت کلی علیرغم تازه کار بودن موج کتاب در مقابل رقبای خودش ولی خوب تونستن از پس کارهایی که ارایه کردن براومدن. همانا خواستن توانستن هست. با تشکر از کتابراه 🌹
مرجان حمزه نژاد
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
کانسپت دوباره زیستن یک لحظه از زندگى، انتخاب دوباره و بهاى انتخاب و داستان زندگى که از پس هر انتخاب به گونه اى متفاوت رقم میخورد اما همچنان مسیر رشد از سنگلاخهاى عشق، صبر، گذشت و.... خواهد گذشت کتاب بسیار جذاب و اجرا بینظیر قدردان تیم عزیز کتابراه؛ برقرار بمانید
بهروز صمصامی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
این کتاب از اون داستان هایی هست که انسان رو به تفکر وا می داره. هنوز کامل گوش ندادم. ولی داستان گیرایی داره. درس های خوبی هم به دنبال داستان برای ما داره. گویندگان عالی هستن.
هانبه موسوی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
سلام خدمت دوستان این کتاب تخیلی بود و من اصلا کتاب غیر واقعی دوست ندارم اما اینقدر کتاب جالبی بود و روای که بسیار عالی خواند که جذبش شدم و آخر داستان هم بی نظیر بود ممنون
mozhgan bazargani
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
در حال گوش کردن هستم، صدا گذاری همه چی عالیه امیدوارم تا آخرش خوب باشه تا الان که جالب بوده، با تشکر فراوان از کتابراه عزیز و راویان خوش صدا و حرفه ای
نسرین فاضلی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
سرگرم کننده و آموزنده بود
Loebat Lotfi
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
خیلی منتظرش بودم😍✌️
👋 سوالی دارید؟