نظر بهروز صمصامی برای کتاب صوتی دوباره

دوباره
بهروز صمصامی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
00
این کتاب از اون داستان هایی هست که انسان رو به تفکر وا می داره. هنوز کامل گوش ندادم. ولی داستان گیرایی داره. درس های خوبی هم به دنبال داستان برای ما داره. گویندگان عالی هستن.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.