نظر هانبه موسوی برای کتاب صوتی دوباره

دوباره
هانبه موسوی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
00
سلام خدمت دوستان این کتاب تخیلی بود و من اصلا کتاب غیر واقعی دوست ندارم اما اینقدر کتاب جالبی بود و روای که بسیار عالی خواند که جذبش شدم و آخر داستان هم بی نظیر بود ممنون
هیچ پاسخی ثبت نشده است.