نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کابوس زنی که در وان حمام خانه من مرده بود - پژند سلیمانی

حمیده زارعی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
سلام واقعیتش نه فکر میکنم دوباره باید گوش بدم خیلی سر در نیاوردم. من کلی کتاب جنایی خواندم ولی در مورد این کتاب کمی گیج شدم خیلی برام روشن نشد فیلمنامه بود،، توهم بود،، یا میخواست پرتاب شدن در زمان را نشان دهد. قضاوت خاصی نمیتونم در موردش داشته باشم. حتما سر فرصت یکبار دیگه گوش میدم شاید متوجه بشم نویسنده چه گفته است.
نسیم جون
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
پسند من نبود. بیشتر شبیه ارائه برای کلاس فیلمنامه نویسی بود. خیلی سطحی. نپخته بود و سعی شده بود از تمام المانهای توهم زا بصورت فشرده تو هر خط استفاده بشه.
لیلا عباسپور
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
أصلا نتونستم با این داستان ارتباط برقرار کنم پراکنده گویی، هجو، سخنان نامربوط…. کتاب را تمام نکردم چون أصلا نتونستم ادامه بدهم.
👋 سوالی دارید؟