نظر نسیم جون برای کتاب صوتی کابوس زنی که در وان حمام خانه من مرده بود

کابوس زنی که در وان حمام خانه من مرده بود
نسیم جون
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
11
پسند من نبود. بیشتر شبیه ارائه برای کلاس فیلمنامه نویسی بود. خیلی سطحی. نپخته بود و سعی شده بود از تمام المانهای توهم زا بصورت فشرده تو هر خط استفاده بشه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.