نظر حمیده زارعی برای کتاب صوتی کابوس زنی که در وان حمام خانه من مرده بود

کابوس زنی که در وان حمام خانه من مرده بود
پژند سلیمانی، میلاد میرزایی
۲.۵(امتیاز ۴ نفر)
حمیده زارعی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
سلام واقعیتش نه فکر میکنم دوباره باید گوش بدم خیلی سر در نیاوردم. من کلی کتاب جنایی خواندم ولی در مورد این کتاب کمی گیج شدم خیلی برام روشن نشد فیلمنامه بود،، توهم بود،، یا میخواست پرتاب شدن در زمان را نشان دهد. قضاوت خاصی نمیتونم در موردش داشته باشم. حتما سر فرصت یکبار دیگه گوش میدم شاید متوجه بشم نویسنده چه گفته است.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟