نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در آغوش امید - ویکتور فرانکل

Marzieh Nouri
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
این کتاب حاوی ۴ سخنرانی‌ ویکتور فرانکل فقید است. شنیدن آن را به همه علاقمندان کتاب انسان در جستجوی معنا پیشنهاد می‌کنم. مثل این می‌ماند که توانسته‌ام در زمان سفر کنم و از محضر این انسان توسعه یافته بهره‌مند شوم.
مهسا حمیدی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
فکر می کنم توی این دوران که خیلی از ما دنبال معنا هستیم و زندگی چهره ی خشن و بی رحمی به خودش گرفته، خوندن این کتاب نه فقط باعث دلگرمیه که از نظر علمی هم اررش بالایی داره. ترجمه هم روون بود و با راوی ها ارتباط می گرفتم.
شیما پورعلی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
وافعا کتاب خوبی بود کاش 20سال پیش این کتاب رو خونده بودم برای همه انسانها نیازه تا درک کنن افسردگی بی حالی بی امیدی از چه چیزی نشات گرفته وجلو ناامیدیشونو بگیرن سپاس از کتابراه مهربون🙏🌹
شاخ نبات براتی
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
راستش کتاب را به امید انگیزه و حال خوب خریدم اما متاسفانه فقط درباره ی مرگ و بیماری صحبت میشه من ادامه نخواهم داد
fateme
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
متنی این کتاب رو خوندم و انقدر دوسش داشتم صوتیش رو هم گرفتم. 😍
سعید شهبازی
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
با رویکرد امید به زندگی بسیار قشنگ با داستانهای مرتبط اشاره داره
👋 سوالی دارید؟