نظر شیما پورعلی برای کتاب صوتی در آغوش امید

در آغوش امید
شیما پورعلی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
00
وافعا کتاب خوبی بود کاش 20سال پیش این کتاب رو خونده بودم برای همه انسانها نیازه تا درک کنن افسردگی بی حالی بی امیدی از چه چیزی نشات گرفته وجلو ناامیدیشونو بگیرن سپاس از کتابراه مهربون🙏🌹
هیچ پاسخی ثبت نشده است.