نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بی‌کتابی - محمدرضا شرفی خبوشان

مهدی فیضی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
به لحاظ داستانی و نگارش بسیار عالی هست و توصیه به خواندن آن بخصوص برای آنانکه اهل ادبیات و روایات دوره قاجار هستند توصیه می کنم فقط در مواردی توضیح و شرح زیاد وقفه در روایت داستان می اندازد و حوصله خواننده کم حوصله را به چالش می کشد
👋 سوالی دارید؟